Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Jag söker ett Scrubs-avsnitt. Närmare bestämt, det när J.D fantiserar kring hur det skulle vara att vara Frankenstein. Jag minns inte exakt i vilket sammanhang eller något annat som hände i det avsnittet. SOm alltid, tacksam för svar!

Googlade lite, och det verkar som att det är S06E09 - "My Perspective".

On confessing to a DUI, JD dressed as Frankenstein, is attacked by an angry mob in the hospital foyer wielding sticks and flaming torches.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker remixen på en Tupac låt jag inte kan hitta någontstans.

Det är en remix på låten "Fuck All Y'all", där det i början av låten är en inspelning av en reporter som säger "Tupac Shakur past away today at approximately 3.04 pm" osv, med ett lugnare beat i bakgrunden, lite gitarr.

Tack!

Här är en annan låt jag söker i MP3format: http://mix.lycos.com/people/bradleysilkwood#17784

Redigerad av luddee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min bror söker ett avsnitt av Top Gear. Eller, snarare ett klipp. Vi har hittat detta, men eftersom det är från YouTube så är inte kvaliteten den bästa.

Så nu undrar jag om någon liten filur här på forumet kan luska fram det klippet med bättre kvalitet, alternativt se vilket avsnitt det kommer ifrån.

Min bror, och jag, blir väldigt tacksamma. :whistling:

Edit: Någon som vet namnet?

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typ 20 minuter in i filmen "John Tucker Must Die" så spelas en cover på "Hit Me With Your Best Shot". Någon som vet vem som gjort den?

iMDB vet

http://www.imdb.com/title/tt0455967/soundtrack

"Hit Me with Your Best Shot"

Written by Eddie Schwartz

Performed by The Golden Republic

Courtesy of Astralwerks

Under license from EMI Film & Television Music

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...