Flanders Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ngn som har Eminem - 8 mile och skicka på msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Warez... Vad heter låten som går så här: "Take meeee home! (Take me home!)". Från 80 talet om jag inte minns helt fel. Redigerad 23 juli, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Warez... Vad heter låten som går så här: "Take meeee home! (Take me home!)". Från 80 talet om jag inte minns helt fel. Jag tror jag vet vilken du menar...... men kommer inte på namnet. är det inte något country ¤¤¤¤¤¤¤¤ NÅGOT? har glömt... men jag vet vilken du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Warez... Vad heter låten som går så här: "Take meeee home! (Take me home!)". Från 80 talet om jag inte minns helt fel. Antingen menar du Aha - Take on me eller Hermes house band - Country roads Redigerad 23 juli, 2005 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Antingen menar du Aha - Take on me eller Hermes house band - Country roads Jag menade Aha - Take on me. Men jag sökte faktiskt efter den andra också. Tank yoo Fr34k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Vad heter låten och Artisten som man på 3 Reklamen när det är två gubbar som sitter och kollar på en Musik Video som det är en Snubbe med Mössa på och så ser man en Blå gubbe med Gult hår som hoppar upp på en vägg, Sedan pratar typ de två gubbarna om att han "föddes med mössa" och " vad MP3 betyder".. Nån som vet vad låten och Artisten heter som man ser på den reklamen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jamiroquai tror jag det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Jamiroquai tror jag det är. Jamen, de Jamiroquai, snubben med mössan är frontfiguren JayKay. Ett av mina favoritband faktiskt. Skulle tro att låten är Feels just like it should. Inte sett reklamen, bara hört talas om den. Edit: Jopp, de är bekräftat. Redigerad 24 juli, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Vilken låt är det där fear factory sjunger nånting med gasoline? Typ: "I´ll report this gasoooliinee!" Vilken är det? Tror det är fear factory.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Vilken låt är det där fear factory sjunger nånting med gasoline? Typ: "I´ll report this gasoooliinee!" Vilken är det? Tror det är fear factory.. Heavy metal stuk på låten? Skulle kunan vara Metallica - Fuel. Meningen du tänker på skulle isåfall vara "Quench my thirst with Gasoline" Redigerad 25 juli, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Heavy metal stuk på låten? Skulle kunan vara Metallica - Fuel. Meningen du tänker på skulle isåfall vara "Quench my thirst with Gasoline" Det är fear factory som sjunger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Third time i ask this motherfucking question now! Nån som har max peezay - Kvasiflosof och kan skicka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Någon som vet vilken låt detta är: "You cant stop in the precously, jump inside..feel the vibe and lets ride" lite senare så sjunger han.... "Hard to spin and its hard to go out when you spark in it" Låtens finns i backgrunden på denna spel trailer! snälla jag måste hitta denna låten! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Vilken låt är det där fear factory sjunger nånting med gasoline? Typ: "I´ll report this gasoooliinee!" Vilken är det? Tror det är fear factory.. Prova Fear factory - Flashpoint eller fear factory - Slave Labor Redigerad 28 juli, 2005 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Kan man fråga efter font-namn här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Prova Fear factory - Flashpoint eller fear factory - Slave Labor Slave labor! Har inte lyssnat än, men känner på mig att det är den, känner igen namnet... Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Letar efter en låt som är med i Skatefilmen "Almost - (Rodney Mullen vs. Daewon Song) Round Three" och spelas under Daewon Song's del av filmen.. Går ungefär så här: You know you got to help the owl Yeaheah.. You know you got to help the owl Sen kommer det en bit där dom säger: I got sober, Im not a soldier I got sober, Im not a soldier I got sober, Im not a soldier The killers - All these things that ive done Redigerad 28 juli, 2005 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 The killers - All these things that ive done Jag älskar dig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag älskar dig!! Uhm.. tack? träffas nån gån? ta en bit käk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Kan man fråga efter font-namn här? Nej, använd Myfonts.com för det. WhatTheFont eller deras forum. Edit: Myfonts.com Redigerad 28 juli, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts