Jazz Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Vad heter herr'n på bilen och vad heter låten han medverkar i just där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Vad heter herr'n på bilen och vad heter låten han medverkar i just där? Rick Astley - Never Gonna Give You Up. I think. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Vad heter låten som spelas i The Fast and The Furious när Brian kommer till Mia's affär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Vad heter låten som spelas i The Fast and The Furious när Brian kommer till Mia's affär? Vilken menar du? Låten som spelas när Brian börjar slåss Vince är iallafall "Benny Cassette - Watch Your Back" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Vilken menar du? Låten som spelas när Brian börjar slåss Vince är iallafall "Benny Cassette - Watch Your Back" Den precis innan, när han kommer i bilen, och gör beställningen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Jag undrar vad musiken som spelas i det där idrottsgalan-klippet, som sänds på tv lite då och då. Vag förklaring, men hoppas nån kan svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Vad heter låten som AIK Trubaduren gör en parodi på när de sjunger "Vi ska på picknick till Göteborg, flaskor och stenar i en korg"? Jag vet att hela början är We will rock you, men just den andra delen om picknick till Göteborg vill jag veta lite om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Vad heter låten som AIK Trubaduren gör en parodi på när de sjunger "Vi ska på picknick till Göteborg, flaskor och stenar i en korg"? Jag vet att hela början är We will rock you, men just den andra delen om picknick till Göteborg vill jag veta lite om. Tror bestämt att den heter "Hata Göteborg". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Tror bestämt att den heter "Hata Göteborg". Menar han inte originallåten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Menar han inte originallåten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Jag letar efter en individ som kanske har Peter Stormares album Dallerpölsa och småfåglar. Alltså, Peter Stormare - Dallerpölsa och småfåglar. Om du nu råkar ha det albumet, är du gosig och snäll och skickar mig ett PM/adda mig på MSN så kan vi pratas vid om hur jag kan få det till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Menar han inte originallåten? Jo precis . Någon som vet? Hörde orginallåten på radio i USA och vill gjärna veta vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Jo precis . Någon som vet? Hörde orginallåten på radio i USA och vill gjärna veta vad den heter. J. Giles Band - Centerfold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 J. Giles Band - Centerfold Score! Tackar för den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Jag söker inte direkt något namn, men tips på 50-/60-/70-tals musik uppskattas gärna. Vilka artister och låtar får man inte ha missat? Något speciellt album? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Jag söker inte direkt något namn, men tips på 50-/60-/70-tals musik uppskattas gärna. Vilka artister och låtar får man inte ha missat? Något speciellt album? Del Shannon - Runaway Den är ju sköööön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Jag söker inte direkt något namn, men tips på 50-/60-/70-tals musik uppskattas gärna. Vilka artister och låtar får man inte ha missat? Något speciellt album? Ta dig en titt(eller lyssning) på Tim Buckley, experimentiell folk/rock från 60/70. Här har du två youtubelänkar, tyvärr rätt dålig ljudkvalité Tim Buckley - Pleasant Street Tim Buckley - Phantasmagoria in two Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Vad heter låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Dover - Let Me Out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts