Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Har ni uppfattat mig korrekt?

Hej RavenE! Jag som skriver detta inlägg till dig just nu heter Umberto. Ja vi har uppfattat dig korrekt rätt tycker jag just nu och det på hedersord ifrån pantern Bagera i Djungelboken.

Vad tycker du om detta då RavenE?

Har du uppfattat mig korrekt rätt?

Tack på förhand ifrån Umberto.

(meme)

Tack till grabbarna som hjälpte mig med låten igår. :D

Sure, sure. No problem.

Någon som kan tipsa om filmer jag kan ge min mor i julklapp? Hon älskar filmer som 'Greven av Monte Cristo', 'Sju år i Tibet', 'Höstlegender', 'Åter till Cold Mountain etc. etc. Filmer om kärlek som man bölar lite till förslagsvis.

Har ni några tips? :wub:

Brokeback Mountain :)

Mmm. Jag tänkte också på Brokeback. Och på Sense and Sensibility.

----

Jag söker namnet på 2 sk katastroffilmer:

1. Handlar om folk som blir instängda i en vägtunnel som rasar samman och börjar fyllas med vatten. Tror den är gjord på 90-talet och utspelar sig i NYC.

2. Handlar om en jordbävning/ett vulkanutbrott eller något liknande, kommer inte ihåg så noga. Lava börjar flyta i staden och stadsborna bildar brandbilsbarrikader m.m. och sprutar vatten på lavan. ^_^ Innehåller möjligtvis några scener i en tunnelbana.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej RavenE! Jag som skriver detta inlägg till dig just nu heter Umberto. Ja vi har uppfattat dig korrekt rätt tycker jag just nu och det på hedersord ifrån pantern Bagera i Djungelboken.

Vad tycker du om detta då RavenE?

Har du uppfattat mig korrekt rätt?

Tack på förhand ifrån Umberto.

(meme)

Bwahahahahaha! :)

Men han heter väl ändå Bagheera?

2. Handlar om en jordbävning/ett vulkanutbrott eller något liknande, kommer inte ihåg så noga. Lava börjar flyta i staden och stadsborna bildar brandbilsbarrikader m.m. och sprutar vatten på lavan. ^_^ Innehåller möjligtvis några scener i en tunnelbana.

Åh, den filmen minns jag med! Inte namnet dock. :D

Vill också veta namnet nu!

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej! Jag behöver er hjälp igen!

Jag söker en barnserier som alltid gick runt julafton någon gång. Den handlade om några tecknade figurer (allt var tecknat) som var på något sorts äventyr. Bl.a fanns en sorts robot och i en scen så spelade han pacman (han var pacman själv och flydde från monster). Sedan fanns en nyckelpiga också. Minns att filmen hade ett lustigt namn också.

Kommer någon ihåg denna? Skulle gärna vilja se den igen. Tack på förhand. MVH - The Kick.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...