Tweak Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Tjenare! Söker någon bra sida för fakta. Vet om wiki självklart, men finns någon mer bra? http://www.britannica.com/ Fast man behöver inlog där tror jag. www.ne.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Om du vill använda ne.se.. Användarnamn: färje Lösenord: staden Tack till The Dude för tipset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 (redigerad) Och jag kan fixa inlog till britannica imorgon Redigerad 11 december, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Om du vill använda ne.se.. Och jag kan fixa inlog till britannica imorgon Tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Jag ville ha en stekpanna, inte en paddel. Humor som fan! Sjukt vad jag garvar åt saker och ting på forumet nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Humor som fan! Sjukt vad jag garvar åt saker och ting på forumet nu för tiden. Det är få som gillar Mordos humor. Den är annorlunda. Jag är en av de få som gillar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Det är få som gillar Mordos humor. Den är annorlunda. Jag är en av de få som gillar den Ansluter mig till skaran. Han är likadan på skolan. Nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Det är få som gillar Mordos humor. Den är annorlunda. Jag är en av de få som gillar den Han har väl alltid varit rätt så rolig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Är det nån som skulle kunna ge mig M$ support mail. Jag har letat hela morgonen efter deras jävla support mail på Microsoft.se. Men inte fan hittar jag den.. Så om någon kunde PM/Skirva här så skulle jag bli glad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 (redigerad) Har ni uppfattat mig korrekt? Hej RavenE! Jag som skriver detta inlägg till dig just nu heter Umberto. Ja vi har uppfattat dig korrekt rätt tycker jag just nu och det på hedersord ifrån pantern Bagera i Djungelboken. Vad tycker du om detta då RavenE? Har du uppfattat mig korrekt rätt? Tack på förhand ifrån Umberto. (meme) Tack till grabbarna som hjälpte mig med låten igår. Sure, sure. No problem. Någon som kan tipsa om filmer jag kan ge min mor i julklapp? Hon älskar filmer som 'Greven av Monte Cristo', 'Sju år i Tibet', 'Höstlegender', 'Åter till Cold Mountain etc. etc. Filmer om kärlek som man bölar lite till förslagsvis. Har ni några tips? Brokeback Mountain Mmm. Jag tänkte också på Brokeback. Och på Sense and Sensibility. ---- Jag söker namnet på 2 sk katastroffilmer: 1. Handlar om folk som blir instängda i en vägtunnel som rasar samman och börjar fyllas med vatten. Tror den är gjord på 90-talet och utspelar sig i NYC. 2. Handlar om en jordbävning/ett vulkanutbrott eller något liknande, kommer inte ihåg så noga. Lava börjar flyta i staden och stadsborna bildar brandbilsbarrikader m.m. och sprutar vatten på lavan. Innehåller möjligtvis några scener i en tunnelbana. Redigerad 13 december, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 2. Handlar om en jordbävning/ett vulkanutbrott eller något liknande, kommer inte ihåg så noga. Lava börjar flyta i staden och stadsborna bildar brandbilsbarrikader m.m. och sprutar vatten på lavan. Innehåller möjligtvis några scener i en tunnelbana. Volcano? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 1. Handlar om folk som blir instängda i en vägtunnel som rasar samman och börjar fyllas med vatten. Tror den är gjord på 90-talet och utspelar sig i NYC. Kan mycket väl vara Daylight. Sylvester Stallone spelar Kit Latura, som räddar folk ur en tunnel och är allmänt manlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 (redigerad) Hej RavenE! Jag som skriver detta inlägg till dig just nu heter Umberto. Ja vi har uppfattat dig korrekt rätt tycker jag just nu och det på hedersord ifrån pantern Bagera i Djungelboken. Vad tycker du om detta då RavenE? Har du uppfattat mig korrekt rätt? Tack på förhand ifrån Umberto. (meme) Bwahahahahaha! Men han heter väl ändå Bagheera? 2. Handlar om en jordbävning/ett vulkanutbrott eller något liknande, kommer inte ihåg så noga. Lava börjar flyta i staden och stadsborna bildar brandbilsbarrikader m.m. och sprutar vatten på lavan. Innehåller möjligtvis några scener i en tunnelbana. Åh, den filmen minns jag med! Inte namnet dock. Vill också veta namnet nu! Redigerad 13 december, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Volcano? Yes! 100 poäng till dig! Kan mycket väl vara Daylight. Sylvester Stallone spelar Kit Latura, som räddar folk ur en tunnel och är allmänt manlig. Såg trailern på youtube och japp, det är den! Tack! Bwahahahahaha! Men han heter väl ändå Bagheera? Medviten felstavnin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Yes! 100 poäng till dig! Colan 100 - Forumet 0. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/fbouzmv0gpf8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 2. Handlar om en jordbävning/ett vulkanutbrott eller något liknande, kommer inte ihåg så noga. Lava börjar flyta i staden och stadsborna bildar brandbilsbarrikader m.m. och sprutar vatten på lavan. Innehåller möjligtvis några scener i en tunnelbana. Inte Dante's Peak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 (redigerad) Inte Dante's Peak? Nepp, det är definitivt Volcano. Jag minns att huvudkaraktären hade en ung dotter och efter att ha läst på internet så verkar det stämma med Volcano. Redigerad 13 december, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Okej! Jag behöver er hjälp igen! Jag söker en barnserier som alltid gick runt julafton någon gång. Den handlade om några tecknade figurer (allt var tecknat) som var på något sorts äventyr. Bl.a fanns en sorts robot och i en scen så spelade han pacman (han var pacman själv och flydde från monster). Sedan fanns en nyckelpiga också. Minns att filmen hade ett lustigt namn också. Kommer någon ihåg denna? Skulle gärna vilja se den igen. Tack på förhand. MVH - The Kick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=yzmCT_lPzds...feature=related Vad är det för låt i videon? har försökt söka på det lilla man hörde av sångtexten men hittar inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=yzmCT_lPzds...feature=related Vad är det för låt i videon? har försökt söka på det lilla man hörde av sångtexten men hittar inget Oh jo, efter lite googlande hittades: Bullet - Heading for the Top Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts