AngryAxel Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 HAHA! Jag tänkte precis fråga om det där spelet. Tack, minns att jag köpte någon speltidning med huvudkaraktärerna på omslaget, hårdare fanns inte. Huvudpersonen heter ju Groove liksom. Kul att se att det inte glömdes bort helt och hållet. Och hans partner Taurus - Svartare röst får man leta efter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 HAHA! Jag tänkte precis fråga om det där spelet. Tack, minns att jag köpte någon speltidning med huvudkaraktärerna på omslaget, hårdare fanns inte. Huvudpersonen heter ju Groove liksom. Kul att se att det inte glömdes bort helt och hållet. Har den tidningen också. Orange omslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Har den tidningen också. Orange omslag. Precis. Vi är Interstatebruvvas. Får du någon gång för dig att göra dig av med den kan du höra av dig, jag fumlade bort min för nio år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Precis. Vi är Interstatebruvvas. Får du någon gång för dig att göra dig av med den kan du höra av dig, jag fumlade bort min för nio år sedan. Har dom någonstans. Vet dock inte var. Vad hette tidningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Har dom någonstans. Vet dock inte var. Vad hette tidningen? Ingen aning, något med Computer ( )? Jag såg den nog aldrig igen efter Interstateomslaget, kanske ett fåtal gånger. Verkar inte ha varit någon stor etablerad tidning direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Jag söker namnet till ... den GTASajtare som har "Hugo räddar julen" till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Jag söker namnet till ... den GTASajtare som har "Hugo räddar julen" till PC. Jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Jag! Tweak? Holy helvete vad du var snabb. MSN?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Låten/musikstilen som spelas på SVT 1 när dom presenterar deras TV och video. Alltså, deras reklam för TV och Video på nätet och mobil som visas på TV. Man ser två tecknade robotar (i vitt, en hund + robot) Vad heter den musikstilen/låten/gruppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Här om dan såg ja American Pie och hörde en låt där som ja kännde igen nånting med It's okay it's okay med nån hårdrock stil eller vad man ska säga. Men vet inte vilken av American Pie ja såg tror ja såg den på TV3 eller kanal 5. Det är den där när stifler's bror/kusin kommer på besök och den andra som bor med dom tror det är hans morsa. Sen så en annan bit i filmen så målar de om ett hus, Stifler går in i huset och hittar en dildo sen går de andra in så hör de att tjejerna kommer in i huset. Och tjejerna lurar dom där killarna asså när tjejerna typ kysser varandra och sen säger dom att stifler eller nån av dom ska göra samma sak. För att få vad de vill av dom eller nåt sånt. Hoppas ni fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Här om dan såg ja American Pie och hörde en låt där som ja kännde igen nånting med It's okay it's okay med nån hårdrock stil eller vad man ska säga. Men vet inte vilken av American Pie ja såg tror ja såg den på TV3 eller kanal 5. Det är den där när stifler's bror/kusin kommer på besök och den andra som bor med dom tror det är hans morsa. Sen så en annan bit i filmen så målar de om ett hus, Stifler går in i huset och hittar en dildo sen går de andra in så hör de att tjejerna kommer in i huset. Och tjejerna lurar dom där killarna asså när tjejerna typ kysser varandra och sen säger dom att stifler eller nån av dom ska göra samma sak. För att få vad de vill av dom eller nåt sånt. Hoppas ni fattar. Det är tvåan du såg på, kolla upp soundtracket till filmen. Go google! Kan inte säga nu direkt vilken det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Det är tvåan du såg på, kolla upp soundtracket till filmen. Go google! Kan inte säga nu direkt vilken det är. Kollade genom sound tracket på American Pie 2 och sökte på youtube några av låtarna hittade man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Kollade genom sound tracket på American Pie 2 och sökte på youtube några av låtarna hittade man inte. Några av låtarna? Sök igenom resten också. Jag vet ju inte vilken låt du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Kollade genom sound tracket på American Pie 2 och sökte på youtube några av låtarna hittade man inte. Sök inte på youtube, sök på lyrics för guds skull, så kan du ju läsa dig till den rätta låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Håkej! Kära forumiter, ena er för att hjälpa mig! En gammal VC låt, går nått med Last night a dj saved my life from a rooftop, tror jag Help plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 En gammal VC låt, går nått med Last night a dj saved my life from a rooftop, tror jag Indeep - Last Night a DJ Saved My Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Söker namnet på en technolåt som använde sig av ganska CS-kommunikationsröster. Låter är ganska gammal och vad jag vet, ganska känd. Mer än så vet jag tyvärr inte. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Söker namnet på en technolåt som använde sig av ganska CS-kommunikationsröster. Låter är ganska gammal och vad jag vet, ganska känd. Mer än så vet jag tyvärr inte. Någon som vet? Matrix - Counter-Strike? -- Söker en film. Den börjar med en tjej som ska åka tunnelbana, men hon ramlar (?) så hon missar just det tåget. Hon väntar nu på det andra tåget, och under tiden funderar hon på hur livet hade blivit om hon hunnit med just det tåget hon missade. Det kan ha varit tvärtom också, så hon hann med tåget. Har för mig att det var drama/thriller. Har ni uppfattat mig korrekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Så nu var det dags att posta en fråga. Är det någon som känner till artist och/eller låtnamn på följande? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/beffo.se-3...-latinopera.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 (redigerad) Söker namnet på en technolåt som använde sig av ganska CS-kommunikationsröster. Låter är ganska gammal och vad jag vet, ganska känd. Mer än så vet jag tyvärr inte. Någon som vet? Den kändaste jag vet är Counter strike maxmix. http://www.youtube.com/watch?v=1n9LmWceSts Redigerad 8 december, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts