Tux Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Vad heter låten som spelas i den där hamburgar reklamen?. Den där med "Snutarna" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Okej, nu behöver jag er kära hjälp! Jag söker en låt, en gammal låt från 2000-2001 kanske. Har svaga minnen att den gick på ZTV och den var populär. Det var rock. Jag minns att artisten kallade sig för "A" och låten hette någonting med "Rockstar". Jag har sökt på "A - Rockstar", men hittar inget. Kan ha varit att han kanske inte nickar A, men jag har solklara minnen att det bara var ett A. Gillade låten enormt och i videon var det bl.a en tjej som kastade av sin tröja och visade brösten. Den var mycket lik Limp Bizkit - Rollin. Väldigt lik. Så, kära någon, är det någon som vet vad låten eller artisten kan ha hetat? Låten gick ungefär: Yeah, cause i'm a rockstar, and you know it cause..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Okej, nu behöver jag er kära hjälp! Jag söker en låt, en gammal låt från 2000-2001 kanske. Har svaga minnen att den gick på ZTV och den var populär. Det var rock. Jag minns att artisten kallade sig för "A" och låten hette någonting med "Rockstar". Jag har sökt på "A - Rockstar", men hittar inget. Kan ha varit att han kanske inte nickar A, men jag har solklara minnen att det bara var ett A. Gillade låten enormt och i videon var det bl.a en tjej som kastade av sin tröja och visade brösten. Den var mycket lik Limp Bizkit - Rollin. Väldigt lik. Så, kära någon, är det någon som vet vad låten eller artisten kan ha hetat? Låten gick ungefär: Yeah, cause i'm a rockstar, and you know it cause..... Kan det vara nån av dessa?. (Dock är dessa inte kanske riktigt rock) Hannah Montana - Rockstar Prima J - Rockstar Dessa ploppade iallafall upp när jag sökte på lyrics delen som du skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Nu ska ni få en hård nöt att knäcka, år 2001 lånade jag ett skojigt spel av en kompis, satt och nötte det som fan, och har nu letat efter det länge, man körde bil, typ race i öknen och på breda vägar, man kunde använda olika vapen till bilen och vad jag minns gick racen väldigt fort, som sagt var detta runt år 2001 så spelet är valdigt gammalt, spelet var till PC och datorn jag körde på hade ungefär dessa specifikationer: 800Mhz PIII, 128Mb Ram, GeForce 2 Mx200, Windows 98, spelet gick flytande på den datorn så spelet jag söker efter har inte så höga systemkrav heller, nån som har nån aning om vad det är för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Kan det vara nån av dessa?. (Dock är dessa inte kanske riktigt rock) Hannah Montana - Rockstar Prima J - Rockstar Dessa ploppade iallafall upp när jag sökte på lyrics delen som du skrev. Ingen av dom. Det var en manlig sångare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Ingen av dom. Det var en manlig sångare Hmm . Minns du inga ord från låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Hmm . Minns du inga ord från låten? Nope. Har ju gått typ 5-6 år från det. Men det som förvånar mig är att jag inte hittar någon artist som kallaars sig för "A", Mycket konstigt. Låten kanske inte hette Rockstar, men dom sjöng det upprepade gånger. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Okej, nu behöver jag er kära hjälp! Jag söker en låt, en gammal låt från 2000-2001 kanske. Har svaga minnen att den gick på ZTV och den var populär. Det var rock. Jag minns att artisten kallade sig för "A" och låten hette någonting med "Rockstar". Jag har sökt på "A - Rockstar", men hittar inget. Kan ha varit att han kanske inte nickar A, men jag har solklara minnen att det bara var ett A. Gillade låten enormt och i videon var det bl.a en tjej som kastade av sin tröja och visade brösten. Den var mycket lik Limp Bizkit - Rollin. Väldigt lik. Så, kära någon, är det någon som vet vad låten eller artisten kan ha hetat? Låten gick ungefär: Yeah, cause i'm a rockstar, and you know it cause..... Minns den låten, och har även jag en förnimmelse att gruppen heter 'A'. Hittade detta på AllMusic.com. Kan det stämma? Nu ska ni få en hård nöt att knäcka, år 2001 lånade jag ett skojigt spel av en kompis, satt och nötte det som fan, och har nu letat efter det länge, man körde bil, typ race i öknen och på breda vägar, man kunde använda olika vapen till bilen och vad jag minns gick racen väldigt fort, som sagt var detta runt år 2001 så spelet är valdigt gammalt, spelet var till PC och datorn jag körde på hade ungefär dessa specifikationer: 800Mhz PIII, 128Mb Ram, GeForce 2 Mx200, Windows 98, spelet gick flytande på den datorn så spelet jag söker efter har inte så höga systemkrav heller, nån som har nån aning om vad det är för spel? Kan det vara Interstate '76? Inte så mycket race, kanske. Däremot farfyllt, vapeninnehållande och breda ökenvägar. Sjukt kul spel, btw Redigerad 3 december, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Låten/musikstilen som spelas på SVT när dom presenterar deras TV och video. Alltså, deras reklam för TV och Video på nätet och mobil som visas på TV. Man ser två tecknade robotar (i vitt, en hun + robot) Vad heter den musikstilen/låten/gruppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag söker en film! Det handlar om en kille som föds på en stor båt, en slags färja. Där han lever hela sitt liv! Han är en grym pianist. Säger att alla människor har sin egen rytm, sin egen musik. Denna filmen är otroligt bra. Utspelar sig någon gång innan 50-talat och efteråt. Någon som vet vilken jag menar? Måste få reda på vilken film det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Minns den låten, och har även jag en förnimmelse att gruppen heter 'A'. Hittade detta på AllMusic.com. Kan det stämma? Kan det vara Interstate '76? Inte så mycket race, kanske. Däremot farfyllt, vapeninnehållande och breda ökenvägar. Sjukt kul spel, btw Åh, trevligt att du minns den med. Och efter att klickat på din länk så måste jag säga att det måste vara dom. Är inte hemma just nu, men så fort jag kommer hem ska jag lyssna igenom låtarna och jag är rätt säker på att det är dom. Tusen tusen tack. Verkligen. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Åh, trevligt att du minns den med. Och efter att klickat på din länk så måste jag säga att det måste vara dom. Är inte hemma just nu, men så fort jag kommer hem ska jag lyssna igenom låtarna och jag är rätt säker på att det är dom. Tusen tusen tack. Verkligen. Tack! Det är lugnt, kul att vara till hjälp. Måste dock säga att jag minns låten som en plåga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Nu letar jag som en galning efter gruppen "A" Någon som vet vart dem finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Nu letar jag som en galning efter gruppen "A" Någon som vet vart dem finns? Internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Internet. Vart fan då? Inget på tpb , DC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Vart fan då? Inget på tpb , DC.. Har heller inte hittat Har inte heller hittat låten jag letade efter. Men det är rätt band, det vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Har heller inte hittat Har inte heller hittat låten jag letade efter. Men det är rätt band, det vet jag. Jag vet att dem är bra .. har hört dem förut men kan inte hitta nått ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Kasst bandnamn, men bra sätt att skydda sig mot pirater! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Kasst bandnamn, men bra sätt att skydda sig mot pirater! Så sant, så sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Kan det vara Interstate '76? Inte så mycket race, kanske. Däremot farfyllt, vapeninnehållande och breda ökenvägar. Sjukt kul spel, btw HAHA! Jag tänkte precis fråga om det där spelet. Tack, minns att jag köpte någon speltidning med huvudkaraktärerna på omslaget, hårdare fanns inte. Huvudpersonen heter ju Groove liksom. Kul att se att det inte glömdes bort helt och hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts