kicken Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 (redigerad) Roger Bart. Tackar! Just ja! Det var från Hostel II jag kände igen honom Redigerad 25 november, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Finns det nåt baseboll spel till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Låt? @agent: Google is serious shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 (redigerad) Låt? Denna? Jamelia - Beware Of The Dog Redigerad 26 november, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Denna? Jamelia - Beware Of The Dog Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Nu behöver jag lite hjälp här, vet inte om det är rätt ställe att fråga men jag frågar ändå Jag har blivit tillbedd att göra ett ganska stort editerings jobb, som jag hitills har tänkt så ska jag dela upp filmen i 2 delar, en ljus version med glad musik och en mörk version med nedstämmande och mörk musik. Skulle behöva hjälp med att hitta just dom låtarna som passar bra för två olika känslorna som dom båda delarna ska representera. Tack i förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Fool's Garden - Lemon Tree Visst, texten är väl inte så glad, men självaste låten är ju glad och fin. Funkar nog perffa Eller The mamas and the papas - California Dreamin Mycket uppigande och glad låt Jeff Buckley - Hallelujah Visst, inte mörk musik, men sorglig om det är det du är ute efter. Mörk vet jag dock inte. Någon random death metal låt som Xemtofsh lyssnar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Skulle ju underlätta lite om du skrev vad för sorts glädje och vad för sorts nedstämdhet det rör sig om. Mycket musik handlar ju om lycklig eller olycklig kärlek, så det är ju lättast att hitta glada/oglada låtar om det ämnat... Här är lite låtar, mest från 1960-1970-talet som jag kommer att tänka på... Glada låtar: *Happy Together - The Turtles *I'm a Beliver - The Monkees *The Rain, The Park and Other Things - The Cowsills *Uptight (Everything Is Allright) - Stevie Wonder *Good Day Sunshine - The Beatles *Daydream - Lovin' Spoonful *I Feel Good - James Brown & the Famous Flames *Reach Out (I'll Be There) - The Four Tops Ledsna/mörka låtar: *2000 Light Years From Home - The Rolling Stones *The End - The Doors *1983 (A Mermen I Should Turn Out to Be) - Jimi Hendrix Experience *Black Sabbath - Black Sabbath *Living for the City - Stevie Wonder *Ain't No Sunshine - Bill Withers *A Day in the Life - The Beatles Fast du kanske ville ha lite nyare låtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Men hallå? Ljus/God Jimmy Soul - If You Wanna Be Happy Mörk/Ond Simone Benyacar, Dan Nielsen, Veigar Mairgersson - Requiem For A Tower 'nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Nu är det så att jag för en gångs skull behöver hjälp med att hitta en låt. Det är en låt som är med i både House och Resident Evil: Extinction. I House är det i S03E23. När ungen får sina magic mushrooms, då det är en 'hippie- liknande låt medans regnbågsfärgerna svishar förbi på bilden. och i Resident Evil är det När man får se karavanen för första gången. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Nu är det så att jag för en gångs skull behöver hjälp med att hitta en låt. Det är en låt som är med i både House och Resident Evil: Extinction. I House är det i S03E23. När ungen får sina magic mushrooms, då det är en 'hippie- liknande låt medans regnbågsfärgerna svishar förbi på bilden. och i Resident Evil är det När man får se karavanen för första gången. Någon som vet? Iron Butterfly - In-A-Gadda-Da-Vida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Iron Butterfly - In-A-Gadda-Da-Vida Jag skulle kunna suga din kuk just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Jag skulle kunna suga din kuk just nu. Lägger dig i högen av avsugare som jag sparat på hög för framtida nedgångar då ett blowjob skulle uppskattas i min tillvaro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Lägger dig i högen av avsugare som jag sparat på hög för framtida nedgångar då ett blowjob skulle uppskattas i min tillvaro. Awesome. Jag är en riktigt bra gurglare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Awesome. Jag är en riktigt bra gurglare. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Någon jullåt i punk/hårdrock? Någon som vet nån? (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Någon jullåt i punk/hårdrock? Någon som vet nån? (: No Use for a Name - Fairytale of New York. Den bästa (föredrar originalet, men låten är den bästa!) och rockigaste jullåten jag känner till ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Någon jullåt i punk/hårdrock? Någon som vet nån? (: Twisted Sister - I Saw Mama Kissin Santa Claus 220 Volt - Heavy Christmas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Någon jullåt i punk/hårdrock? Någon som vet nån? (: The Ramones - Merry Christmas(I Don't Want To Fight Tonight) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Ett Jolttorn till den som kan leta fram i vilken säsong och avsnitt av 'Top Gear' de provar Dodge Viper RT 10. Det är ett gammalt avsnitt, och jag har klippet, men det är från YouTube, så kvaliteten kan ju diskuteras. Det är inte Viper SRT 10, utan RT 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts