pKz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag söker en låt jag hörde i vintras... det var på en webtv eller vad man ska säga... asså massa musikvideor och ja(musik) Så var det en låt,techno typ........ kommer ihåg väldigt lite i låten men refrängen var typ såhär: Do you want to break my heart,do you want to make me cry again.....do you want to break my heart.....sedan så kom det techno efter och så... asså videon e så att det är en skitsnygg tjej som på en strand tror jag och ja,sjunger Men hon är skitsnygg....så på refrängen så ser man olika delar av staden(tror det är i amerika). Ni kan ju helafall gissa..... för man såg inte redigt vad det stod vad den hette (?) MEN SNÄLLA HJÄLP! MÅSTE VETA! Blue Lagoon - Do you really want to heart me? Tjejen är iaf snygg, och dom sjunger ungefär som du sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Blue Lagoon - Do you really want to heart me? Tjejen är iaf snygg, och dom sjunger ungefär som du sa? Nee...tyvvär är det inte den men tack för att du försökte hela fall (eller vad man ska säga) Men hon ä het som fan,det är asgrym techno i refrängen....... Jag kanske hittade den nu! dj cor fijnemann feat. romy -dont break my heart Kan någon se om dom hittar den i en blåbärsbuske åt mig mina funkar ej.. :'( Redigerad 20 juli, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nee...tyvvär är det inte den men tack för att du försökte hela fall (eller vad man ska säga) Men hon ä het som fan,det är asgrym techno i refrängen....... Jag kanske hittade den nu! dj cor fijnemann feat. romy -dont break my heart Kan någon se om dom hittar den i en blåbärsbuske åt mig mina funkar ej.. :'( D'oh, jag som kände på mig att jag skulle ha så rätt! Mina buskar strejkar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 D'oh, jag som kände på mig att jag skulle ha så rätt! Mina buskar strejkar också. Men det e inte den eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Men det e inte den eller vadå? Haha, jag trodde jag skulle ha rätt. Men det hade jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Haha, jag trodde jag skulle ha rätt. Men det hade jag inte. Okej.. Om det inte är den som jag hittade den innan så MÅSTE det vara denna: lost - un-break my heart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Det var nån låt som jag tror Tupac sjöng, och det var en kille som sjöng ljust på refrängen, och ibland så småsjöng tupac i refrängen medans det killen med ljus röst sjöng! Och det är inte 2Pac - Changes jag menar! Den låten var med i en serie igårkväll på TV4+. Vet nån( eller kanske möjligtvis Cortez )? Redigerad 21 juli, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Letar efter en låt som är med i Skatefilmen "Almost - (Rodney Mullen vs. Daewon Song) Round Three" och spelas under Daewon Song's del av filmen.. Går ungefär så här: You know you got to help the owl Yeaheah.. You know you got to help the owl Sen kommer det en bit där dom säger: I got sober, Im not a soldier I got sober, Im not a soldier I got sober, Im not a soldier Redigerad 21 juli, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Det var nån låt som jag tror Tupac sjöng, och det var en kille som sjöng ljust på refrängen, och ibland så småsjöng tupac i refrängen medans det killen med ljus röst sjöng! Och det är inte 2Pac - Changes jag menar! Den låten var med i en serie igårkväll på TV4+. Vet nån( eller kanske möjligtvis Cortez )? Tupac - ghetto gospel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Det var nån låt som jag tror Tupac sjöng, och det var en kille som sjöng ljust på refrängen, och ibland så småsjöng tupac i refrängen medans det killen med ljus röst sjöng! Och det är inte 2Pac - Changes jag menar! Den låten var med i en serie igårkväll på TV4+. Vet nån( eller kanske möjligtvis Cortez )? Om inte vinnecool har rätt så testa Tupac feat. Biggie - Runnin'(dyin to live) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Det var nån låt som jag tror Tupac sjöng, och det var en kille som sjöng ljust på refrängen, och ibland så småsjöng tupac i refrängen medans det killen med ljus röst sjöng! Och det är inte 2Pac - Changes jag menar! Den låten var med i en serie igårkväll på TV4+. Vet nån( eller kanske möjligtvis Cortez )? Kommer du ihåg cirka hur låten gick.Asså kan du komma ihåg några ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Kommer du ihåg cirka hur låten gick.Asså kan du komma ihåg några ord? Nope, det kanske e låten dear mama...eller kanske inte... men tack ändå Cortez och vinnecool Redigerad 21 juli, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 AAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var ingen av dom låtarna jag trodde.. men eftersom ingen kan hjälpa mig så får jag väl ge upp :'( *snyft* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vad heter o vilka har gjort den engelska "Rockiga" 99 luft balloons? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vad heter o vilka har gjort den engelska "Rockiga" 99 luft balloons? Goldfinger, tror jag minsann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Letar efter en låt som är med i Skatefilmen "Almost - (Rodney Mullen vs. Daewon Song) Round Three" och spelas under Daewon Song's del av filmen.. Går ungefär så här: You know you got to help the owl Yeaheah.. You know you got to help the owl Sen kommer det en bit där dom säger: I got sober, Im not a soldier I got sober, Im not a soldier I got sober, Im not a soldier Vill verkligen ha denna.. så jag quotar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag söker en låt jag hörde i vintras... det var på en webtv eller vad man ska säga... asså massa musikvideor och ja(musik) Så var det en låt,techno typ........ kommer ihåg väldigt lite i låten men refrängen var typ såhär: Do you want to break my heart,do you want to make me cry again.....do you want to break my heart.....sedan så kom det techno efter och så... asså videon e så att det är en skitsnygg tjej som på en strand tror jag och ja,sjunger Men hon är skitsnygg....så på refrängen så ser man olika delar av staden(tror det är i amerika). Ni kan ju helafall gissa..... för man såg inte redigt vad det stod vad den hette (?) MEN SNÄLLA HJÄLP! MÅSTE VETA! Quotar min med så alla ser. KOM IGEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag kom på vad stationen hette och skrev till dom... den heter: Hit my heart - Benassi brothers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Söker namnet på en låt som är med i Ghostrider 3 punklåt den går typ såhär: "When i see myself in the mirror. i see the reflection of a broken man" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Söker efter en låt som spelar vid If:s "oturstest"-reklam... det är en man som går bredvid en pool och han försöker troligen visa en produkt till salu. Har för mig att jag har hört låten i GTA: San Andreas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts