Tux Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 (redigerad) Ingen råkar veta vad den där låten heter i The Unit reklamen?. (Låten som spelas innan dom säger "Explosioner!" Oj, märkte precis att det är Main Theme för The Unit Redigerad 14 november, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Kunde du inte slå på tv:n igen? S18E21, är det. Nej, för hon tvingade mig att åka med och handla. Men du ska ha stort tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Eh, hehe ja, jag letar efter den här låten. Vill se/höra den på youtubde. Eller nått. http://www.youtube.com/watch?v=ywo6u3lhY8Y Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Eh, hehe ja, jag letar efter den här låten. Vill se/höra den på youtubde. Eller nått. http://www.youtube.com/watch?v=ywo6u3lhY8Y Mo-Do - Eins Zwei Polizei Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Nu kommer ni få något att bita i. För ett par dagar sedan så hörde jag en låt på radion som jag faktiskt gillade. Vet inte vilken kanal det var eller något textstycke ur den. Verkligen inte ofta jag lyssnar på radion så jag vet inte om den var ny eller gammal, men skulle inte tippa på att den är så jättegammal. Men i låten Ize of The World med The Strokes så får jag en stark känsla av att det låter väldigt likt dom första sekunderna som dom sjunger i Ize of The World. Hoppas att ni får ut någonting av det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Såg på Simpsons nyss om hur Homer ovch Marge gifte sig, typ innan han friade spelade en låt, den gick "When I was young, It seemed that life was so wonderful, A miracle, Oh it was beautiful, Magical" Scooter - Ramp fast långsammare, skulle gissa på att Scooters är en cover men denna är original, så vad heter bandet och vad heter låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Såg på Simpsons nyss om hur Homer ovch Marge gifte sig, typ innan han friade spelade en låt, den gick "When I was young, It seemed that life was so wonderful, A miracle, Oh it was beautiful, Magical" Scooter - Ramp fast långsammare, skulle gissa på att Scooters är en cover men denna är original, så vad heter bandet och vad heter låten? Supertramp - The Logical Song Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 (redigerad) Hej nu var det ett tag sen ja skrev här. Ja söker Strategi/RPG spel. Typ som Age of Empire, Emipre Earth, Empires Dawn of the Modern World, Rise of Nations. Typ såna Strategi/RPG spel. EDIT: Kan tillägga det ska finnas med att man kan bygga från medeltiden till nutiden. Men det behövs inte. Redigerad 23 november, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Hej nu var det ett tag sen ja skrev här. Ja söker Strategi/RPG spel. Typ som Age of Empire, Emipre Earth, Empires Dawn of the Modern World, Rise of Nations. Typ såna Strategi/RPG spel. EDIT: Kan tillägga det ska finnas med att man kan bygga från medeltiden till nutiden. Men det behövs inte. Company of Heroes ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Company of Heroes ? Nah. Inte det ska vara spel som man bygga på asså ta ut soldater och bygga hus barracks etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svamp i skogen Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 (redigerad) fel länk, rätt här jag undrar vad låten heter i videon. Redigerad 24 november, 2007 av svamp i skogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Eftersöker en låt/ett band som uppmärksammades i något inlägg på forumet för ett par månader sedan. I musikvideon spelade fyrmannabandet mot en gul bakgrund, samtidigt som en naken kvinna cirkulerade männen, och gjorde diverse upptåg (som att slita loss deras armar och dekapitera trummisen), och jag undrar nu; Vad heter bandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 fel länk, rätt här jag undrar vad låten heter i videon. Three Days Grace - Let's Start a Riot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Ja söker nån sida där man kan se alla marabou reklam som har gått på tv. Den där som dom vissar "Hur många rutor gör dig glad" Ja har googlat men inte hittat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Ja söker nån sida där man kan se alla marabou reklam som har gått på tv. Den där som dom vissar "Hur många rutor gör dig glad" Ja har googlat men inte hittat. Hejsan youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Hejsan youtube. Du kan ju i alla fall kolla efter själv innan du skriver, jag kunde i alla fall inte hitta något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Hejsan youtube. Kanske har redan kollat på youtube också innan ja skrev........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Kanske har redan kollat på youtube också innan ja skrev........... Då skriver du det också, inte bara google. Du kan ju i alla fall kolla efter själv innan du skriver, jag kunde i alla fall inte hitta något.. aa men durå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Kollar på American Gangster just nu och ser denna skådespelare. Jag har sett han förut, men kan inte komma ihåg vart jag sett han. Så vad heter han och vart har jag sett honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Kollar på American Gangster just nu och ser denna skådespelare. Jag har sett han förut, men kan inte komma ihåg vart jag sett han. Så vad heter han och vart har jag sett honom? Roger Bart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts