Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Nu kommer ni få något att bita i.

För ett par dagar sedan så hörde jag en låt på radion som jag faktiskt gillade. Vet inte vilken kanal det var eller något textstycke ur den. Verkligen inte ofta jag lyssnar på radion så jag vet inte om den var ny eller gammal, men skulle inte tippa på att den är så jättegammal. Men i låten Ize of The World med The Strokes så får jag en stark känsla av att det låter väldigt likt dom första sekunderna som dom sjunger i Ize of The World.

Hoppas att ni får ut någonting av det här. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg på Simpsons nyss om hur Homer ovch Marge gifte sig, typ innan han friade spelade en låt, den gick "When I was young, It seemed that life was so wonderful, A miracle, Oh it was beautiful, Magical" Scooter - Ramp fast långsammare, skulle gissa på att Scooters är en cover men denna är original, så vad heter bandet och vad heter låten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg på Simpsons nyss om hur Homer ovch Marge gifte sig, typ innan han friade spelade en låt, den gick "When I was young, It seemed that life was so wonderful, A miracle, Oh it was beautiful, Magical" Scooter - Ramp fast långsammare, skulle gissa på att Scooters är en cover men denna är original, så vad heter bandet och vad heter låten?

Supertramp - The Logical Song

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej nu var det ett tag sen ja skrev här. Ja söker Strategi/RPG spel. Typ som Age of Empire, Emipre Earth, Empires Dawn of the Modern World, Rise of Nations. Typ såna Strategi/RPG spel.

EDIT: Kan tillägga det ska finnas med att man kan bygga från medeltiden till nutiden. Men det behövs inte.

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej nu var det ett tag sen ja skrev här. Ja söker Strategi/RPG spel. Typ som Age of Empire, Emipre Earth, Empires Dawn of the Modern World, Rise of Nations. Typ såna Strategi/RPG spel.

EDIT: Kan tillägga det ska finnas med att man kan bygga från medeltiden till nutiden. Men det behövs inte.

Company of Heroes :naughty: ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersöker en låt/ett band som uppmärksammades i något inlägg på forumet för ett par månader sedan. I musikvideon spelade fyrmannabandet mot en gul bakgrund, samtidigt som en naken kvinna cirkulerade männen, och gjorde diverse upptåg (som att slita loss deras armar och dekapitera trummisen), och jag undrar nu; Vad heter bandet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...