SilentViper Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Du ställer ingen direkt fråga här, men "Hard Knock Life" som låten heter finns att se här. Sry glömde säga att ja sökte efter den. Men vem är den riktiga artisten som har gjort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Sry glömde säga att ja sökte efter den. Men vem är den riktiga artisten som har gjort den. Jay-Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Jay-Z Nej? Det skulle jag väl inte våga säga va? Eller vad fan, när gjorde han den låten? För jag har för mig att jag hört just Hard knock life när jag var yngre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Nej? Det skulle jag väl inte våga säga va? Eller vad fan, när gjorde han den låten? För jag har för mig att jag hört just Hard knock life när jag var yngre. Nog fanns väl Jay-Z när du var yngre också? Fast jag vet ingenting, lyssna inte på mig. Men han har ju varit med i svängarna ett bra tag. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Nog fanns väl Jay-Z när du var yngre också? Fast jag vet ingenting, lyssna inte på mig. Men han har ju varit med i svängarna ett bra tag. Tror jag. Det var därför jag frågade när han hade gjort den. För att jag inte har någon aning om hur länge han har gjort låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Det var därför jag frågade när han hade gjort den. För att jag inte har någon aning om hur länge han har gjort låtar. Nä, inte jag heller som sagt ;D Ursäkta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Nog fanns väl Jay-Z när du var yngre också? Fast jag vet ingenting, lyssna inte på mig. Men han har ju varit med i svängarna ett bra tag. Tror jag. http://en.wikipedia.org/wiki/Hard_Knock_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Är inte Hard Knock Life en rip-off från en låt med liknande titel från Wst Side Story? Hard Time Life eller något... om jag inte är ute på villorvägar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Jag letar efter en flashfilm (Heter det så?) där en kille ska spela cs banan liknar dust och han campar bakom en låda och blir dödad och kallar folk för hacker och han säger "Oh my god" ofta med ett speciellt uttal och någon som dödar honom sprayar på honom och spelar en låt och någonstans i filmen så flashas alla och någon dödar varenda en. Bla bla bla. Han frågar på ett forum efter fusk och får virus sedan går han till en skola och skjuter ihjäl varenda jävel. Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Hard_Knock_Life Yay, don't mess with my extraordinary Jay-z knowledge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Jag letar efter en flashfilm (Heter det så?) där en kille ska spela cs banan liknar dust och han campar bakom en låda och blir dödad och kallar folk för hacker och han säger "Oh my god" ofta med ett speciellt uttal och någon som dödar honom sprayar på honom och spelar en låt och någonstans i filmen så flashas alla och någon dödar varenda en. Bla bla bla. Han frågar på ett forum efter fusk och får virus sedan går han till en skola och skjuter ihjäl varenda jävel. Länk? http://www.youtube.com/watch?v=I1VV1p4NIVY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=I1VV1p4NIVY Nämen! Där är den ju. Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Söker en sida med snygga bilder, eller bra bakgrunder. Någon som har något tips eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Söker en sida med snygga bilder, eller bra bakgrunder. Någon som har något tips eller? http://interfacelift.com/wallpaper/ Wallpapers och allmänt snygga bilder i massa olika storlekar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 http://interfacelift.com/wallpaper/ Wallpapers och allmänt snygga bilder i massa olika storlekar. Ser ut som jag är upptagen ett tag framöver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Söker ett program som konverterar wmw?(?) till mp3, helst hela skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Någon som vet vilket spel det är där man kommer i flera båtar med andra soldater ? man ska typ upp i land o kriga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) Nån som kommer ihåg Andreas Da Man som var med i Idol förut? han sjöng Balla-Da-Li, men vem/vilka har gjort orginalet av låten? *EDIT* Remoob: lol, utveckla, gissar vilt på Medal Of Honor Allied Assault eller Call Of Duty (1) Redigerad 28 oktober, 2007 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Någon som vet vilket spel det är där man kommer i flera båtar med andra soldater ? man ska typ upp i land o kriga.. Typ alla WWII spel som inehåller landstigningen vid Omaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) Nån som kommer ihåg Andreas Da Man som var med i Idol förut? han sjöng Balla-Da-Li, men vem/vilka har gjort orginalet av låten? *EDIT* Remoob: lol, utveckla, gissar vilt på Medal Of Honor Allied Assault eller Call Of Duty (1) Såg det för flera år sedan + såg bara det typ 1 minut innan dom stängde ner. medal of honor var det Redigerad 28 oktober, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts