Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

En låt, som jag inte bet vad den heter;

Lyrics, eller iaf lite av de:

Now, i can take this, everything i've known realise that im nothing i've wanted to be i can never change anything i've done because its the only thing i have left;

Blame myself again, waht i didn't do. Never really knew it was comming from [???] change the way i felt, the worst thing [??????] [?????] because i have gone to far now.

Nobody, nobody, nobody, nobody changed my mind, and it leaves me to a [???]

Somebody, somebody, somebody, somebody. Let me die, but it still becomes a [???]

Today (?)

If this [????????] this has done to me [???] down my (kanske->) defences and turn'd them on me.

----

aja det var typ allt jag hängde med i. Försökte skriva av den (finns med i en sro film jag har)

Någon som vet namnet på artisten/låten/albumet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En låt, som jag inte bet vad den heter;

Lyrics, eller iaf lite av de:

Now, i can take this, everything i've known realise that im nothing i've wanted to be i can never change anything i've done because its the only thing i have left;

Blame myself again, waht i didn't do. Never really knew it was comming from [???] change the way i felt, the worst thing [??????] [?????] because i have gone to far now.

Nobody, nobody, nobody, nobody changed my mind, and it leaves me to a [???]

Somebody, somebody, somebody, somebody. Let me die, but it still becomes a [???]

Today (?)

If this [????????] this has done to me [???] down my (kanske->) defences and turn'd them on me.

----

aja det var typ allt jag hängde med i. Försökte skriva av den (finns med i en sro film jag har)

Någon som vet namnet på artisten/låten/albumet?

Spineshank - New Disease.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letar efter namnet på ett visst par datorhögtalare som ser ganska annorlunda ut; de ser öht inte ut som högtalare. De är liksom "genomskinliga" och, om jag kommer ihåg rätt, cylinderformade. Märket är möjligtvis Sony eller Creative. De har fått rätt bra recensioner.

Någon? :rolleyes:

Det är inte dessa du menar?:

http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?t...mp;artnr=480089

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaah, jag vet vilka du menar, men kan för tillfället inte komma ihåg vilket märke det är. Tror det är någon på forumet som har dem med.

Åhh, jag vet det här egentligen. :rolleyes:

Edit:

jbl_soundsticker_939840_0.gif

Harman Kardon SSII?

Japp, det var dem jag tänkte på också.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letar efter namnet på ett visst par datorhögtalare som ser ganska annorlunda ut; de ser öht inte ut som högtalare. De är liksom "genomskinliga" och, om jag kommer ihåg rätt, cylinderformade. Märket är möjligtvis Sony eller Creative. De har fått rätt bra recensioner.

Någon? :rolleyes:

jbl_soundsticker_939840_0.gif

Harman Kardon SSII?

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja såg på Austin Power in Goldfinger på TV4 eller vad det nu hete. Så sjöng Mini me och Dr.Evil nån låt och såg i texten det stog nåt Vårt liv eller Vårt hårda liv. Kom inte ihåg så mkt. De rappade till den och ja känner igen den. Det var en tjej röst med pipande ljud. Och det är tjejen som säger "Vårt liv eller Vårt hårda liv" på engelska

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja såg på Austin Power in Goldfinger på TV4 eller vad det nu hete. Så sjöng Mini me och Dr.Evil nån låt och såg i texten det stog nåt Vårt liv eller Vårt hårda liv. Kom inte ihåg så mkt. De rappade till den och ja känner igen den. Det var en tjej röst med pipande ljud. Och det är tjejen som säger "Vårt liv eller Vårt hårda liv" på engelska

Du ställer ingen direkt fråga här, men "Hard Knock Life" som låten heter finns att se här.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...