Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden

Arman
 Share

Recommended Posts

Jag söker ett Super Nintendo spel (spel går väl att efterlysa här?).

Iallafall, minnerna ifrån spelet är rätt svaga. Allting börjar med att du sitter i ett klassrum, läraren babblar.

Sedan drar du och dina kompisar in till en grotta, där några av dem lirar något kort spel (?).

Sedan kommer du ut till "rymden" och pratar med en staty (tror jag det var).

Det är allt jag kommer ihåg, och hoppas det kan vara nog för er. :>

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förut så hörde ja en remix från nån terminator låt eller vad det var. Och säger nåt med "Asta la vista baby" med rösten Arnold Schwarzenegger. Nån som vet vilken ja syftar på?

Nvm. Tack Mr.Nonja för länken till låten :> Btw nån som ahr den och löstatt PM:A?

Låten ja sökte

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker ett Super Nintendo spel (spel går väl att efterlysa här?).

Iallafall, minnerna ifrån spelet är rätt svaga. Allting börjar med att du sitter i ett klassrum, läraren babblar.

Sedan drar du och dina kompisar in till en grotta, där några av dem lirar något kort spel (?).

Sedan kommer du ut till "rymden" och pratar med en staty (tror jag det var).

Det är allt jag kommer ihåg, och hoppas det kan vara nog för er. :>

Tack på förhand!

Legend of Gaia.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letar efter namnet på en låt som ofta är med i serien Oggy och kackerlackorna, bl.a. i avsnitten Bugball och Barbeque. Ljudklipp finns också till godo. (w00t Beffo).

Är det någon "riktig" låt, så att säga, eller är det något som komponerats endast för serien? Och oavsett vilket, går det att hitta någon längre version? Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Letar efter en sida, som jag använde förr, där man kunde skriva in olika textstycken och sedan länka till dem så att de visades slumpmässigt som signatur här på forumet. Det var INTE en sån där sida som roterar bilder vill jag minnas.

And the Oscar for best explanation goes to: ME. Tack, tack. :confused:

http://www.sloganizer.net ? Enda jag kommer på som låter rimligt med din förklaring. :naughty:

Vad heter låten som spelas i förtexterna till Gone in 60 seconds?

Moby - Flower ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nepp, inte ett skript.

Det var en simpel och lättanvänd sida. Man skrev in några rader text, t.ex. några citat, sen fick man en länk. När man sedan klistrade in den länken som sin "signaturlänk" här på forumet dök citaten upp slumpmässigt här som forumsignatur.

Sidan påminde på sätt och vis om http://www.rotatingsignature.com/ men den slumpade text, inte bilder.

Och om inte det här inlägget är tillräckligt confusing som det är, så är här en bild på Christer Ulfbåge:

ulfbage215_936713_0.jpg

:confused:

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Letar efter en bild (screencap) från vad jag tror är ghettofilmen "Boyz n the hood" där 2 svarta killar (ena rapparen Ice Cube) sitter på varsin stol och skriker och över hela bilden är det en stor text där det står "DAAAAAAAAAAAAAAMN!!" :mf_doof: . Låter kanske förvirrande men tror jag har sett den bilden här nånstans på forumet, skulle bli glad om någon vet vilken jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Letar efter en bild (screencap) från vad jag tror är ghettofilmen "Boyz n the hood" där 2 svarta killar (ena rapparen Ice Cube) sitter på varsin stol och skriker och över hela bilden är det en stor text där det står "DAAAAAAAAAAAAAAMN!!" :mf_doof: . Låter kanske förvirrande men tror jag har sett den bilden här nånstans på forumet, skulle bli glad om någon vet vilken jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor