StellHell Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Han lär väl tycka att det är helt okej eftersom han går med på det? Temat vitt och rött är ju åt helvete det också. "Jösses". Om någon ger dig 10.000 för att spela in en musikvideo, skulle då inte ta på dig en vit kostym och ha röda skor och bälte? Säger du nej är det dig det är fel på. Finns folk som ser betydligt fånigare ut i musikvideos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Om någon ger dig 10.000 för att spela in en musikvideo, skulle då inte ta på dig en vit kostym och ha röda skor och bälte? Säger du nej är det dig det är fel på. Finns folk som ser betydligt fånigare ut i musikvideos. Åh, vilka bra exempel du kör med. Han kunde väl bett att få använda någonting annat. Och ja, självklart skulle jag tacka nej ifall videon skulle visas för hela Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Det gör ju honom isåfall ännu mer pinsam. Tycker du att det är okej för att han är ung och pengakåt? "Okej"? Det låter som att du tror att vi kan förbjuda honom om vi bara ville. Och vad skulle göra att han tjänar mindre pengar ifall han klädde sig hyfsat snyggt? Där har du en poäng. Åh, vilka bra exempel du kör med. Han kunde väl bett att få använda någonting annat. Och ja, självklart skulle jag tacka nej ifall videon skulle visas för hela Sverige. "Men det kanske leder till något mycket större" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Basshunter är mycket snyggare i den där videon än han någonsin varit. Jag är nog den ende i världen som tycker så, men jag gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Är det någon som har temat, eller någon lite snutt från Den gode, den onde och den fule. YouTube, PM, länk... jag tar vad som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Är det någon som har temat, eller någon lite snutt från Den gode, den onde och den fule. YouTube, PM, länk... jag tar vad som helst. Tjohej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Tjohej Jag ber herrn om ursäkt, jag var så dum så jag inte ens försökte själv... desperation kallas det. Hittade den på ett annat ställe. Tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 "Okej"? Det låter som att du tror att vi kan förbjuda honom om vi bara ville. Mer acceptabelt. Från vår sida. Det viktiga är väl inte hur det låter utan vad jag menar, ska man tycka att det är okej att han är ful för att han är ung och pengakåt? Då är det ju bara värre. Ledsen om jag var otydlig Bara för du vinklar allt man säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Basshunter är mycket snyggare i den där videon än han någonsin varit. Jag är nog den ende i världen som tycker så, men jag gör det. Är villig att hålla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 GAH! Vad heter dom där små björnarna på Star Wars!? Har suttit och tänkt på det hela dagen och kan inte komma på det. Det enda jag får upp är "wookies" men det är ju såna som Chewbacca. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 GAH! Vad heter dom där små björnarna på Star Wars!? Har suttit och tänkt på det hela dagen och kan inte komma på det. Det enda jag får upp är "wookies" men det är ju såna som Chewbacca. Ewoks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Ewoks. Spank u so much Va skönt att slippa tänka på det nå mer http://images.istheshit.net/cfgxckbx.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Det ska finnas en hemsida där alla scenreleaser listas. Men jag har glömt vad den heter. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Angående Basshuntervideon känner jag också igen henne från någonstans men vet inte vart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Angående Basshuntervideon känner jag också igen henne från någonstans men vet inte vart. Postar den igen Någon som känner igen tjejen som dansar i Basshunters nya version av DotA? Känner igen henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Det ska finnas en hemsida där alla scenreleaser listas. Men jag har glömt vad den heter. Någon som vet? http://www.nfoogle.com/ använder jag. Här finns en länksamling till flera olika checksidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 http://www.nfoogle.com/ använder jag. Här finns en länksamling till flera olika checksidor. nfoogle var precis vad jag sökte! Stort tack. Haha, förbaskat fyndigt namn förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 nfoogle var precis vad jag sökte! Stort tack. Haha, förbaskat fyndigt namn förresten. www.nforce.nl is teh shit. www.swecheck.net för svenska releaser. T: Coburn - We Interrupt This Program (Jean Claude Ades Mix), Ge mig den låten någon. Walla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 www.nforce.nl is teh shit. www.swecheck.net för svenska releaser. T: Coburn - We Interrupt This Program (Jean Claude Ades Mix), Ge mig den låten någon. Walla! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/beffo.se-5...e_Ades_Mix).mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Förut så hörde ja en remix från nån terminator låt eller vad det var. Och säger nåt med "Asta la vista baby" med rösten Arnold Schwarzenegger. Nån som vet vilken ja syftar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts