Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Han lär väl tycka att det är helt okej eftersom han går med på det? Temat vitt och rött är ju åt helvete det också. "Jösses".

Om någon ger dig 10.000 för att spela in en musikvideo, skulle då inte ta på dig en vit kostym och ha röda skor och bälte?

Säger du nej är det dig det är fel på. Finns folk som ser betydligt fånigare ut i musikvideos.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om någon ger dig 10.000 för att spela in en musikvideo, skulle då inte ta på dig en vit kostym och ha röda skor och bälte?

Säger du nej är det dig det är fel på. Finns folk som ser betydligt fånigare ut i musikvideos.

Åh, vilka bra exempel du kör med.

Han kunde väl bett att få använda någonting annat. Och ja, självklart skulle jag tacka nej ifall videon skulle visas för hela Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det gör ju honom isåfall ännu mer pinsam. Tycker du att det är okej för att han är ung och pengakåt? :)

"Okej"? Det låter som att du tror att vi kan förbjuda honom om vi bara ville. :rolleyes:

Och vad skulle göra att han tjänar mindre pengar ifall han klädde sig hyfsat snyggt?

Där har du en poäng.

Åh, vilka bra exempel du kör med.

Han kunde väl bett att få använda någonting annat. Och ja, självklart skulle jag tacka nej ifall videon skulle visas för hela Sverige.

"Men det kanske leder till något mycket större"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Okej"? Det låter som att du tror att vi kan förbjuda honom om vi bara ville. :rolleyes:

Mer acceptabelt. Från vår sida. Det viktiga är väl inte hur det låter utan vad jag menar, ska man tycka att det är okej att han är ful för att han är ung och pengakåt? Då är det ju bara värre. Ledsen om jag var otydlig :)

Bara för du vinklar allt man säger ;);)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...