Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Jag söker namnet på en actionrulle. Allt jag minns ifrån den är att den handlar om några personer som utför en serie bankrån, och kvällen innan rånet så åker dom hem till bankdirektören eller någon person med hög status på banken, så att han kan följa med.. Jag tror att det var så det gick till, men jag är inte helt säker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker namnet på en actionrulle. Allt jag minns ifrån den är att den handlar om några personer som utför en serie bankrån, och kvällen innan rånet så åker dom hem till bankdirektören eller någon person med hög status på banken, så att han kan följa med.. Jag tror att det var så det gick till, men jag är inte helt säker.

Sett den också, kommer inte ihåg namnet dock.

Det finns ett south park avsnitt där en mördare går loss och dödar folk, behåller vänstra handen från offren.

Vad hette det avsnittet? Glöm det förresten, kom på det. Cartmans Incredible Gift var det. ^^

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker namnet på en actionrulle. Allt jag minns ifrån den är att den handlar om några personer som utför en serie bankrån, och kvällen innan rånet så åker dom hem till bankdirektören eller någon person med hög status på banken, så att han kan följa med.. Jag tror att det var så det gick till, men jag är inte helt säker.

Bandits.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker en låt jag hörde på radion för några månader sen.

En svart person rappar.

Refrängen går ungefär:

"Bitches, bitches, bitches 'n' niggas"

Jag har googlat utan resultat :(

Hur vet du att han var svart när du hörde den på radion. :(

Det var möjligtvis inte den här?

http://www.actionext.com/names_g/geto_boys...ey_bitches.html

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han är ung, kåt efter pengar etc. Du tror inte han hoppar på vilken chans som helst för att få pengar, oavsett hur han får lov att se ut?

Det gör ju honom isåfall ännu mer pinsam. Tycker du att det är okej för att han är ung och pengakåt? :rolleyes:

Och vad skulle göra att han tjänar mindre pengar ifall han klädde sig hyfsat snyggt?

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...