Umberto Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Det hette Skymningssagor Ibland tyckte jag det var roligare att kolla på den snurrande modellen än att kolla in "dagens saga" Så var det ja, tack tack! Jo, jag håller med - den snurrande modellen var programmets höjdpunkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Så var det ja, tack tack! Jo, jag håller med - den snurrande modellen var programmets höjdpunkt. Jag satt alltid och hoppades på pettson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Jag satt alltid och hoppades på pettson Haha, jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Letar efter en rap låt där dom sjunger "Suck My Dick Bitch" flera gånger under refrängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Letar efter en rap låt där dom sjunger "Suck My Dick Bitch" flera gånger under refrängen. Det borde kunna vara någon av de här. http://www.google.se/search?hl=sv&q=ly...kning&meta= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Det borde kunna vara någon av de här. http://www.google.se/search?hl=sv&q=ly...kning&meta= Har redan kollat dom ... det var ingen av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Jag söker namnet på en actionrulle. Allt jag minns ifrån den är att den handlar om några personer som utför en serie bankrån, och kvällen innan rånet så åker dom hem till bankdirektören eller någon person med hög status på banken, så att han kan följa med.. Jag tror att det var så det gick till, men jag är inte helt säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Jag söker namnet på en actionrulle. Allt jag minns ifrån den är att den handlar om några personer som utför en serie bankrån, och kvällen innan rånet så åker dom hem till bankdirektören eller någon person med hög status på banken, så att han kan följa med.. Jag tror att det var så det gick till, men jag är inte helt säker. Sett den också, kommer inte ihåg namnet dock. Det finns ett south park avsnitt där en mördare går loss och dödar folk, behåller vänstra handen från offren. Vad hette det avsnittet? Glöm det förresten, kom på det. Cartmans Incredible Gift var det. ^^ Redigerad 9 oktober, 2007 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Jag söker namnet på en actionrulle. Allt jag minns ifrån den är att den handlar om några personer som utför en serie bankrån, och kvällen innan rånet så åker dom hem till bankdirektören eller någon person med hög status på banken, så att han kan följa med.. Jag tror att det var så det gick till, men jag är inte helt säker. Bandits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Vad heter Petter's senaste singel där Alex Schulman är med i musikvideon som pilot? Den går i stil med: "Sista dagen på färden, öppnar upp mitt fönster mot världen!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Vad heter Petter's senaste singel där Alex Schulman är med i musikvideon som pilot? Den går i stil med: "Sista dagen på färden, öppnar upp mitt fönster mot världen!". God damn it/Goddamn it. Alltså, någon av dem. Redigerad 9 oktober, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Söker en låt jag hörde på radion för några månader sen. En svart person rappar. Refrängen går ungefär: "Bitches, bitches, bitches 'n' niggas" Jag har googlat utan resultat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Söker en låt jag hörde på radion för några månader sen. En svart person rappar. Refrängen går ungefär: "Bitches, bitches, bitches 'n' niggas" Jag har googlat utan resultat Hur vet du att han var svart när du hörde den på radion. Det var möjligtvis inte den här? http://www.actionext.com/names_g/geto_boys...ey_bitches.html Redigerad 9 oktober, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Hur vet du att han var svart när du hörde den på radion. Det var möjligtvis inte den här? http://www.actionext.com/names_g/geto_boys...ey_bitches.html Rösten lät svart bara Näe, tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Någon som känner igen tjejen som dansar i Basshunters nya version av DotA? Känner igen henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Okej, vafan är det för fel på Basshunter? Det där är ju pinsamt. Kolla hur han ser ut. Allt vitt och röda skor och skärp.. usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Okej, vafan är det för fel på Basshunter? Det där är ju pinsamt. Kolla hur han ser ut. Allt vitt och röda skor och skärp.. usch Uhm, du fattar att det inte är han som har valt det och allt hela temat är vitt och rött. Jösses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Uhm, du fattar att det inte är han som har valt det och allt hela temat är vitt och rött. Jösses. Han lär väl tycka att det är helt okej eftersom han går med på det? Temat vitt och rött är ju åt helvete det också. "Jösses". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Han lär väl tycka att det är helt okej eftersom han går med på det? Temat vitt och rött är ju åt helvete det också. "Jösses". Han är ung, kåt efter pengar etc. Du tror inte han hoppar på vilken chans som helst för att få pengar, oavsett hur han får lov att se ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Han är ung, kåt efter pengar etc. Du tror inte han hoppar på vilken chans som helst för att få pengar, oavsett hur han får lov att se ut? Det gör ju honom isåfall ännu mer pinsam. Tycker du att det är okej för att han är ung och pengakåt? Och vad skulle göra att han tjänar mindre pengar ifall han klädde sig hyfsat snyggt? Redigerad 11 oktober, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts