Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

För det tredje ja kommer såfan heller åka och ragga tjejer.

Småpojkar, tjejer, bara en fråga om smaksak. Trance leder till musik i bilen. Musik i bilen betyder att du gillar trance. Då vill du ha dunkadunka för annars så är inte trance ens det minsta acceptabelt. Och sedan vill du självklart trycka kuken i något, så det är bara att inse fakta och statistik. Dra dig ur träsket innan det förstör dig helt. :]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det är så roligt att sparka på de som redan ligger.
Jag är mer en stampare än en sparkare.

Men ja behöver ej värsting system för det. Och som sagt ja kommer inte sluta lyssna med trance spelar inge roll hur än ni säger.
Aja, jag varnade dig. Klaga bara inte när du letar thaipojkar i en svart BMW med hög volym på Galaxee - Lullaby. Alltså, det är ganska sorgligt. :wub: Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon här som vet vad signaturmelodin till Kristian Luuks nya show Videokväll med Luuk heter? Kan inte gå in och kolla om det står i eftertexterna på SVT Play av skäl jag inte orkar förklara...

Vill ha låten! :wub:

Nu påminns jag om den sköna känslan i början av "Sen kväll med Luuk", med Stevie Wonders - Yesterme Yesteryou Yesterday. :)

Tyvärr har jag inte sett hans nya program.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu påminns jag om den sköna känslan i början av "Sen kväll med Luuk", med Stevie Wonders - Yesterme Yesteryou Yesterday. :)

Tyvärr har jag inte sett hans nya program.

Hehe, bara ett program har visats ännu, om man vill se det beror väl på hur pass mycket man är intresserad av Mona Sahlin och hennes relation till musik ^^ Själv ska jag försöka se programmen när Luuk gästas av Fredrik Lindström och Izabella Scorupco.

Men fan, går snart och slår mig själv! Vill ha vinjettlåten. :wub: Låten var även med i en jävligt skum reklamfilm för Marabou som sändes i mitten av 1990-talet. Så jag har lite nostalgiska skäl till att veta vad det är för låt.

Edit: Vet nu att låten är The Riviera Affair - Neil Richardson, om nu någon mot förmodan försökte hjälpa mig... ^^

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hallå polers!

Kom och tänka på en låt jag hörde för riktigt länge sedan. Jag tror att det var Rally (P3) som gjort den, men är osäker. Det var en kille som sjöng om kondomer, något i stil med "I ett litet fack i plånboken, som jag köpt för mycket länge sen - Jag har en black jack här, och en profil". Musiken var från OutKasts Ms. Jackson.

Har sökt igenom alla ställen jag hittar där man kan få tag på Rally-musik, men ingen lycka. Inte ens en liten låttext någonstans som kan leda mig in på rätt spår.

Hjälp uppskattas =)

Puss o kram.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hallå polers!

Kom och tänka på en låt jag hörde för riktigt länge sedan. Jag tror att det var Rally (P3) som gjort den, men är osäker. Det var en kille som sjöng om kondomer, något i stil med "I ett litet fack i plånboken, som jag köpt för mycket länge sen - Jag har en black jack här, och en profil". Musiken var från OutKasts Ms. Jackson.

Har sökt igenom alla ställen jag hittar där man kan få tag på Rally-musik, men ingen lycka. Inte ens en liten låttext någonstans som kan leda mig in på rätt spår.

Hjälp uppskattas =)

Puss o kram.

http://www.sr.se/p3/rally/lyssna.stm

Hittar du den inte där är det inte Rally som gjort den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om arabisk musik i Musiktips.. När jag var i Turkiet så skrek prästerna ut verser ur Koranen vid speciella klockslag genom stora högtalare och dessa verser har en väldigt speciell klang. Finns det som ljudfil nånstans? Låter väldigt vackert.

Islam har inga präster bara personer lärda inom Koranen, t.ex. imamer och ulama. smartass_934038_0.gif

Det finns ju massor på youtube; sök islam prayer, muslim prayer, islam prayer call och liknande. :mf_doof:

------

Vad hette det där barnprogrammet där de berättade sagor (bla. Pettson) och intro var en snurrande modelljärnväg med hus och lampor och grejer?

Midnattssagor??? :whistling:

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...