Mordos Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 För det tredje ja kommer såfan heller åka och ragga tjejer. Småpojkar, tjejer, bara en fråga om smaksak. Trance leder till musik i bilen. Musik i bilen betyder att du gillar trance. Då vill du ha dunkadunka för annars så är inte trance ens det minsta acceptabelt. Och sedan vill du självklart trycka kuken i något, så det är bara att inse fakta och statistik. Dra dig ur träsket innan det förstör dig helt. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Ja, det är så roligt att sparka på de som redan ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Då vill du ha dunkadunka för annars så är inte trance Men ja behöver ej värsting system för det. Och som sagt ja kommer inte sluta lyssna med trance spelar inge roll hur än ni säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 (redigerad) Ja, det är så roligt att sparka på de som redan ligger.Jag är mer en stampare än en sparkare. Men ja behöver ej värsting system för det. Och som sagt ja kommer inte sluta lyssna med trance spelar inge roll hur än ni säger.Aja, jag varnade dig. Klaga bara inte när du letar thaipojkar i en svart BMW med hög volym på Galaxee - Lullaby. Alltså, det är ganska sorgligt. Redigerad 3 oktober, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Är det någon här som vet vad signaturmelodin till Kristian Luuks nya show Videokväll med Luuk heter? Kan inte gå in och kolla om det står i eftertexterna på SVT Play av skäl jag inte orkar förklara... Vill ha låten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Är det någon här som vet vad signaturmelodin till Kristian Luuks nya show Videokväll med Luuk heter? Kan inte gå in och kolla om det står i eftertexterna på SVT Play av skäl jag inte orkar förklara... Vill ha låten! Nu påminns jag om den sköna känslan i början av "Sen kväll med Luuk", med Stevie Wonders - Yesterme Yesteryou Yesterday. Tyvärr har jag inte sett hans nya program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 (redigerad) Nu påminns jag om den sköna känslan i början av "Sen kväll med Luuk", med Stevie Wonders - Yesterme Yesteryou Yesterday. Tyvärr har jag inte sett hans nya program. Hehe, bara ett program har visats ännu, om man vill se det beror väl på hur pass mycket man är intresserad av Mona Sahlin och hennes relation till musik ^^ Själv ska jag försöka se programmen när Luuk gästas av Fredrik Lindström och Izabella Scorupco. Men fan, går snart och slår mig själv! Vill ha vinjettlåten. Låten var även med i en jävligt skum reklamfilm för Marabou som sändes i mitten av 1990-talet. Så jag har lite nostalgiska skäl till att veta vad det är för låt. Edit: Vet nu att låten är The Riviera Affair - Neil Richardson, om nu någon mot förmodan försökte hjälpa mig... ^^ Redigerad 8 oktober, 2007 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Hej. Svensk bandtröjor-sida? Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Hej. Svensk bandtröjor-sida? Tack! http://rockmerch.se/ Inte så.. Super. Men något iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 http://rockmerch.se/ Inte så.. Super. Men något iaf. Tack, men aa inte så jättebra ju. Vet att det finns bättre, har frågat innan. Kom igen killar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Tack, men aa inte så jättebra ju. Vet att det finns bättre, har frågat innan. Kom igen killar! Jag brukar handla mina bandtröjor på Rockzone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 (redigerad) Hej. Svensk bandtröjor-sida? Tack! Rockzone Alienbase Shirtvillage Sen så lär det ju finnas på bandens hemsidor. Redigerad 5 oktober, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Hallå polers! Kom och tänka på en låt jag hörde för riktigt länge sedan. Jag tror att det var Rally (P3) som gjort den, men är osäker. Det var en kille som sjöng om kondomer, något i stil med "I ett litet fack i plånboken, som jag köpt för mycket länge sen - Jag har en black jack här, och en profil". Musiken var från OutKasts Ms. Jackson. Har sökt igenom alla ställen jag hittar där man kan få tag på Rally-musik, men ingen lycka. Inte ens en liten låttext någonstans som kan leda mig in på rätt spår. Hjälp uppskattas =) Puss o kram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Hallå polers! Kom och tänka på en låt jag hörde för riktigt länge sedan. Jag tror att det var Rally (P3) som gjort den, men är osäker. Det var en kille som sjöng om kondomer, något i stil med "I ett litet fack i plånboken, som jag köpt för mycket länge sen - Jag har en black jack här, och en profil". Musiken var från OutKasts Ms. Jackson. Har sökt igenom alla ställen jag hittar där man kan få tag på Rally-musik, men ingen lycka. Inte ens en liten låttext någonstans som kan leda mig in på rätt spår. Hjälp uppskattas =) Puss o kram. http://www.sr.se/p3/rally/lyssna.stm Hittar du den inte där är det inte Rally som gjort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 (redigerad) På tal om arabisk musik i Musiktips.. När jag var i Turkiet så skrek prästerna ut verser ur Koranen vid speciella klockslag genom stora högtalare och dessa verser har en väldigt speciell klang. Finns det som ljudfil nånstans? Låter väldigt vackert. Islam har inga präster bara personer lärda inom Koranen, t.ex. imamer och ulama. Det finns ju massor på youtube; sök islam prayer, muslim prayer, islam prayer call och liknande. ------ Vad hette det där barnprogrammet där de berättade sagor (bla. Pettson) och intro var en snurrande modelljärnväg med hus och lampor och grejer? Midnattssagor??? Redigerad 6 oktober, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Vad hette det där barnprogrammet där de berättade sagor (bla. Pettson) och intro var en snurrande modelljärnväg med hus och lampor och grejer? Midnattssagor??? Det hette Skymningssagor Ibland tyckte jag det var roligare att kolla på den snurrande modellen än att kolla in "dagens saga" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Vad hette det där barnprogrammet där de berättade sagor (bla. Pettson) och intro var en snurrande modelljärnväg med hus och lampor och grejer? Midnattssagor??? Aah, det var mysiga tider det. Jo, har för mig att det hette Midnattssagor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Aah, det var mysiga tider det. Jo, har för mig att det hette Midnattssagor. Ägd. Minns också det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 (redigerad) Vi skrev ju samtidigt. Kolla här då! http://www.tradera.com/SKYMNINGSSAGOR_VHS-auktion-38749781 Eller fan, den är visst avslutad. Redigerad 6 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Men du sa ju fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts