Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Har letat på internet men inte hittat en normalt svar eller en normal converter.

Söker från mpga till mp3, jag vet att man kan ändra på filnamnet till mp3. , men nu vill jag ha att den ska vara i mp3. p.g.a att filerna är stora.

http://www.imtoo.com/3gp-video-converter.html

Edit: Kanske inte var för mpga ändå. Aja.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker namnet på en Jackie Chan (stavning?) film som jag gick häromnatten, kom inte ihååg vilken kanal men filmen handlade i alla fall om Jackie Chan som är polis och ett par bortskämda rikemansungar som hatar poliser och rånar banker för att polisen ska komma och dom kan döda poliserna. Kortfattat ja. Nån som kan namnet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker namnet på en Jackie Chan (stavning?) film som jag gick häromnatten, kom inte ihååg vilken kanal men filmen handlade i alla fall om Jackie Chan som är polis och ett par bortskämda rikemansungar som hatar poliser och rånar banker för att polisen ska komma och dom kan döda poliserna. Kortfattat ja. Nån som kan namnet?

http://www.imdb.com/title/tt0386005/

?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han har ju rätt, du vill väll inte bli någon volvoraggare som åker omkring och lyssnar på DJ-Sammy och raggar på småflickor? :wub:

För det första ja hatar volvo kommer alltid göra det. Och för det andra ja kommer inte bli sånt freak som köper dunka dunka till bilen. För det tredje ja kommer såfan heller åka och ragga tjejer.

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...