Umberto Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 2. Finns det nåt slags "Polis" spel. Förutom SWAT 4 Massor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) Söker några bra trance låtar. Om ni har så posta. Redigerad 25 september, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tired off Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Söker en låt den är med i Itersprot reklamen och dom sjunger nåt i stil med ´tadum tadum´´ hela tiden snälla hjälp mig den är asbra hoppas ni fattar vilken jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Söker några bra trance låtar. Om ni har så posta. Ska vi lägga upp låtarna eller säga tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) Ska vi lägga upp låtarna eller säga tips? Tips. Typ länkar till Youtube eller andra musik sidor. Redigerad 26 september, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Finns det ett program med termer som man kan förstå, där man kan rippa exempelvis basgångar eller vokaler från låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Tips. Typ länkar till Youtube eller andra musik sidor. www.hofo.info.se Testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 (redigerad) Någon här på forumet som har Poy Poy 2 till PS1 i en skiva som fungerar och inte är allt för repig? Kontakta mig, skulle behöva lite hjälp. Redigerad 29 september, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Någon här på forumet som har Poy Poy 2 till PS1 i en skiva som fungerar och inte är allt för repig? Kontakta mig, skulle behöva lite hjälp. Jag hade! Ska fråga en polare, får se om han har kvar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Har letat på internet men inte hittat en normalt svar eller en normal converter. Söker från mpga till mp3, jag vet att man kan ändra på filnamnet till mp3. , men nu vill jag ha att den ska vara i mp3. p.g.a att filerna är stora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 (redigerad) Har letat på internet men inte hittat en normalt svar eller en normal converter. Söker från mpga till mp3, jag vet att man kan ändra på filnamnet till mp3. , men nu vill jag ha att den ska vara i mp3. p.g.a att filerna är stora. http://www.imtoo.com/3gp-video-converter.html Edit: Kanske inte var för mpga ändå. Aja. Redigerad 30 september, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Söker namnet på en Jackie Chan (stavning?) film som jag gick häromnatten, kom inte ihååg vilken kanal men filmen handlade i alla fall om Jackie Chan som är polis och ett par bortskämda rikemansungar som hatar poliser och rånar banker för att polisen ska komma och dom kan döda poliserna. Kortfattat ja. Nån som kan namnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Söker namnet på en Jackie Chan (stavning?) film som jag gick häromnatten, kom inte ihååg vilken kanal men filmen handlade i alla fall om Jackie Chan som är polis och ett par bortskämda rikemansungar som hatar poliser och rånar banker för att polisen ska komma och dom kan döda poliserna. Kortfattat ja. Nån som kan namnet? http://www.imdb.com/title/tt0386005/ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 http://www.imdb.com/title/tt0386005/ ? Danke =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 www.hofo.info.se Testa Nepp fanns inga låtar där som intresserade mig där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Nepp fanns inga låtar där som intresserade mig där Dra dig ur trance/techno träsket fortsomfan. Annars kommer du växa upp och vilja betala en massa för ett ljudsystem till bilen etc etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 (redigerad) Dra dig ur trance/techno träsket fortsomfan. Annars kommer du växa upp och vilja betala en massa för ett ljudsystem till bilen etc etc. Jaha och vad stör det dig att ja gillar trance/techno? . Och ja kommer inte dra mig ur från trance/techno. Redigerad 3 oktober, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Jaha och vad stör det dig att ja gillar trance/techno? . Och ja kommer inte dra mig ur från trance/techno. Han har ju rätt, du vill väll inte bli någon volvoraggare som åker omkring och lyssnar på DJ-Sammy och raggar på småflickor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 (redigerad) Han har ju rätt, du vill väll inte bli någon volvoraggare som åker omkring och lyssnar på DJ-Sammy och raggar på småflickor? För det första ja hatar volvo kommer alltid göra det. Och för det andra ja kommer inte bli sånt freak som köper dunka dunka till bilen. För det tredje ja kommer såfan heller åka och ragga tjejer. Redigerad 3 oktober, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 För det första ja hatar volvo kommer alltid göra det. Och för det andra ja kommer inte bli sånt freak som köper dunka dunka till bilen. För det tredje ja kommer såfan heller åka och ragga tjejer. Du KOMMER bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts