Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden

Arman
 Share

Recommended Posts

Letar efter en film som jag såg för många år sedan.

Det handlar om en man som jobbar som flygledare men får sparken. Han brukar "få en kick" av att stå på början av landningsbanan då ett jumbojet landar, och däcken snuddar nästan vid hans huvud.

Detta är tyvärr det enda jag minns av filmen. Jag hoppas verkligen att någon vet vad den heter.

:ph34r:

Letar efter en "4chan"-bild. Ni vet, en bild med tjock svart ram och en vit text.

I det här fallet är det bild på Olsen Twins, och under bilden är det en text som lyder "Cock goes where?". ;)

Någon som har den?

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D

(w00t)

Vet vilken film det är, ge mig en minut så hittar jag den nog.

Tror att det är Pushing Tin. Vet att jag har sett den filmen och vet att jag har sett filmen du snackar om. Kan bara komma ihåg en annan flygledarfilm jag har sett och det är en med Kiefer Sutherland (fast är ganska säker på att det ej är den).

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet vilken film det är, ge mig en minut så hittar jag den nog.

Tror att det är Pushing Tin. Vet att jag har sett den filmen och vet att jag har sett filmen du snackar om. Kan bara komma ihåg en annan flygledarfilm jag har sett och det är en med Kiefer Sutherland (fast är ganska säker på att det ej är den).

Jaa!! Tack som fan! :D:wub:

Har beställt den nu. Stort tack! Ska bli kul att se den igen. (w00t)

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor