iweX Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Vart kan man hitta låten ; Hey there Delilah - Plain White T's utan sång? Dvs bara instrumental typ. Någon ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Letar efter en "4chan"-bild. Ni vet, en bild med tjock svart ram och en vit text. I det här fallet är det bild på Olsen Twins, och under bilden är det en text som lyder "Cock goes where?". Någon som har den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Vad heter låten, pleeease Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Vad heter låten, pleeease Byz - Karatefylla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Söker två olika versioner av spel 1. Finns det nåt spel som är typ lik Hitman serien att man är en assasian 2. Finns det nåt slags "Polis" spel. Förutom SWAT 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Byz - Karatefylla? Jag har aldrig hört den =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=thMxoAIvLp4 Vad heter "låten" som spelades där? Man hörde den hela tiden under dreamhack, lite då och då. *ryser* MÅSTE HA DEN! *Bump* Måste fortfarande ha. Måste måste måste. Snälla, den som säger får peka ut en egen glass som jag kan köpa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Undar p, nån sett videon på ztv. de e en tecknad film med massa typ clowner med skjortor och texten som sjungs e på tvn! Och de låten har tagit beatet från Manu Chao!.. tycker låten e så sjukt skön! nån som vet vad låten heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Någon som vet vad låten heter som börkar 02.57 och slutar 03.40 i detta Youtube klippet? Skulle vara otroligt tacksam för hjälp. http://youtube.com/watch?v=-qW7vF53yEs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Letar efter en film som jag såg för många år sedan. Det handlar om en man som jobbar som flygledare men får sparken. Han brukar "få en kick" av att stå på början av landningsbanan då ett jumbojet landar, och däcken snuddar nästan vid hans huvud. Detta är tyvärr det enda jag minns av filmen. Jag hoppas verkligen att någon vet vad den heter. Letar efter en "4chan"-bild. Ni vet, en bild med tjock svart ram och en vit text. I det här fallet är det bild på Olsen Twins, och under bilden är det en text som lyder "Cock goes where?". Någon som har den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Undar p, nån sett videon på ztv. de e en tecknad film med massa typ clowner med skjortor och texten som sjungs e på tvn! Och de låten har tagit beatet från Manu Chao!.. tycker låten e så sjukt skön! nån som vet vad låten heter? The Young Punks - You've Got To Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Jag letar efter en hip hop(kanske) låt som har exakt samma intro som den här låten. Om jag minns rätt så är hip hop(kanske) låten rätt så känd. Snälla hjälp mig hitta den http://ww2.beffo.se/upload/pic~/beffo.se-q...1ej-unknown.mp3 Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Vad heter Sanningen Om Rödluvan på engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Vad heter Sanningen Om Rödluvan på engelska? Hoodwinked! The True Story of Red Riding Hood heter den animerade filmen. Den suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 (redigerad) Hoodwinked! The True Story of Red Riding Hood heter den animerade filmen. Den suger. Tack! Den är skitkul i början men blir dock seg på slutet... Redigerad 21 september, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 (redigerad) Vet vilken film det är, ge mig en minut så hittar jag den nog. Tror att det är Pushing Tin. Vet att jag har sett den filmen och vet att jag har sett filmen du snackar om. Kan bara komma ihåg en annan flygledarfilm jag har sett och det är en med Kiefer Sutherland (fast är ganska säker på att det ej är den). Redigerad 21 september, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 (redigerad) Vet vilken film det är, ge mig en minut så hittar jag den nog. Tror att det är Pushing Tin. Vet att jag har sett den filmen och vet att jag har sett filmen du snackar om. Kan bara komma ihåg en annan flygledarfilm jag har sett och det är en med Kiefer Sutherland (fast är ganska säker på att det ej är den). Jaa!! Tack som fan! :wub: Har beställt den nu. Stort tack! Ska bli kul att se den igen. Redigerad 21 september, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 På tal om arabisk musik i Musiktips.. När jag var i Turkiet så skrek prästerna ut verser ur Koranen vid speciella klockslag genom stora högtalare och dessa verser har en väldigt speciell klang. Finns det som ljudfil nånstans? Låter väldigt vackert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Vad heter bandet/Låten? Video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Vad heter bandet/Låten? Video. Lodger - I Love Death Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts