Moongoose Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jagar två låtar! Hörde dom när jag skulle sova och lyssnad epå en såndar tidigmorgon radio.. "I see you when you get there, when you gonna get there" Osäker på om det ska vara gonna där.. Lite senasre så är det lite paus emmelan orden.. "I, see, youuu, when you get there" RnB stuk på den.. En till låt, kommer ihåg olika delar av den.. "We got fellas to my left, girls to my right" Tror att det är girls där.. "... take (?) to your room and f*ck somebody" "So give me the do do, let me here the ( ? )" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Jagar två låtar! Hörde dom när jag skulle sova och lyssnad epå en såndar tidigmorgon radio.. "I see you when you get there, when you gonna get there" Osäker på om det ska vara gonna där.. Lite senasre så är det lite paus emmelan orden.. "I, see, youuu, when you get there" RnB stuk på den.. En till låt, kommer ihåg olika delar av den.. "We got fellas to my left, girls to my right" Tror att det är girls där.. "... take (?) to your room and f*ck somebody" "So give me the do do, let me here the ( ? )" Första låten måste väl vara Coolio - I See You When You Get There. Har du hört talas om Google förresten? Väldigt mångsidig sida, en så kallad sökmotor. Länk --> Google Den andra skulle nog kunna vara R. Kelly - Ignition. Hittade oxå den genom Google. Otroligt vad bra den sidan är asså. Tänk om fler kände till den. Redigerad 18 juli, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Ty.. Men jag ville få liv i tråden också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Vad heter låten som spelas i detta klipp? http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=2192 Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Vad heter låten som spelas i detta klipp? http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=2192 Tacksam för svar Känner igen den.. Limp Bizkit.. ska kolla om jag har den, så kan jag meddela namnet Edit: Hade ej den skivan>_> Redigerad 18 juli, 2005 av Moongoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Känner igen den.. Limp Bizkit.. ska kolla om jag har den, så kan jag meddela namnet Edit: Hade ej den skivan>_> Well, tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Kan någon namnet på denna låten i denna klippet? Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Live In Texas?? Tack, ska genast springa och köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Vad heter låten som spelas i detta klipp? http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=2192 Tacksam för svar Limp Bizkit - Break Stuff, sökte på första meningen i låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Limp Bizkit - Break Stuff, sökte på första meningen i låten Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Vad heter en låt som går... Mariaaaaa Mariannnaaaa You remind me of eastside story Han säger samma sak i nästa refräng, dock är "eastside story" utbytt till "westside story". Kommer iväg att han säger: Stop the music(? inte alls säker här) Stop the shooting Det är en rnb/hiphoplåt. Riktigt skön är det... Det är en kille som sjunger hela tiden, men en lugn röst. Melodisk. Nån som kan ge sig på en gissning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Vad heter en låt som går... Mariaaaaa Mariannnaaaa You remind me of eastside story Han säger samma sak i nästa refräng, dock är "eastside story" utbytt till "westside story". Kommer iväg att han säger: Stop the music(? inte alls säker här) Stop the shooting Det är en rnb/hiphoplåt. Riktigt skön är det... Det är en kille som sjunger hela tiden, men en lugn röst. Melodisk. Nån som kan ge sig på en gissning? Santana - Maria Maria Den låten e jävligt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Santana - Maria Maria Den låten e jävligt skön Tack för ett snabbt och trevligt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Aye... Carlos Santana - Maria, Maria, för att vara petig. En av mina absoluta favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Finns en liknande låt som e lika skön, ni vet Obsession/Obsecion med Aventura, vad tycker ni om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ehrm. Jag vet vad låten heter men jag "hittar den inte".. Nån som har max peezay - Kvasifilosof och kan skicka den på msn? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Är det någon som vet vilken låt som spelas i den där reklamen i MTV.. Typ en kille som håller på med karate tricks vid en bil, så råkar han sparka sönder en sån där sidofönster och sen så är det en gangster i bilen vet nån namnet på låt som spelas i den reklamen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nån som vet vad den här låten heter den går typ så här i refrängen: you`re done you`re time is up.. its a brand new beat now turn it up?? nåt sånt t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Förlåt att jag postar igen men jag undrar om nåt vet om det finns en sida där man kan ladda ner en låt som heter: Gothic Power? Redigerad 20 juli, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag söker en låt jag hörde i vintras... det var på en webtv eller vad man ska säga... asså massa musikvideor och ja(musik) Så var det en låt,techno typ........ kommer ihåg väldigt lite i låten men refrängen var typ såhär: Do you want to break my heart,do you want to make me cry again.....do you want to break my heart.....sedan så kom det techno efter och så... asså videon e så att det är en skitsnygg tjej som på en strand tror jag och ja,sjunger Men hon är skitsnygg....så på refrängen så ser man olika delar av staden(tror det är i amerika). Ni kan ju helafall gissa..... för man såg inte redigt vad det stod vad den hette (?) MEN SNÄLLA HJÄLP! MÅSTE VETA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts