Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

NU är det såhär att risken finns att någon frågat efter detta redan. men pga av sjukdom är jag för lat för att orka leta efter svar eller ens frågor...

Vad heter låten i Volvo reklamen?? (någon?)

Och låten i den "Gta inspirerade" coca-cola reklamen?? Vad är det för en låt för jag blir glad av den... :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker en film som ja såg förut på TV1000 hete nånting med Crash landing och ja har sökt på google men ja hittar ej filmen bara en annan film. Det handlar om en kille som störtar sitt plan på en Ö som kommer stanna där ett tag. Och sen finns det en kille som heter Gabriel som kanske är typ 13-14år Som tror att hans pappa lever. Och han upptäcker det där planet som ahr crashat på Ön, Han skulle gå på bröllop och när han var där så kom det en kille och en tjej och de pratar nånting om att de ska sticka och leta efter nån skatt. Och det är inge animerad film. Så ja undrar vad filmen heter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker en film som ja såg förut på TV1000 hete nånting med Crash landing och ja har sökt på google men ja hittar ej filmen bara en annan film. Det handlar om en kille som störtar sitt plan på en Ö som kommer stanna där ett tag. Och sen finns det en kille som heter Gabriel som kanske är typ 13-14år Som tror att hans pappa lever. Och han upptäcker det där planet som ahr crashat på Ön, Han skulle gå på bröllop och när han var där så kom det en kille och en tjej och de pratar nånting om att de ska sticka och leta efter nån skatt. Och det är inge animerad film. Så ja undrar vad filmen heter.

Crash Landing: The Rescue of Flight 232?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Letar efter en film som jag såg för många år sedan.

Det handlar om en man som jobbar som flygledare men får sparken. Han brukar "få en kick" av att stå på början av landningsbanan då ett jumbojet landar, och däcken snuddar nästan vid hans huvud.

Detta är tyvärr det enda jag minns av filmen. Jag hoppas verkligen att någon vet vad den heter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Crash Landing: The Rescue of Flight 232?

Nepp det var det inte. Kan säga att det är typ mörkhyade på ön ochså. Men ja ska kolla lite närmare efter namnet.

EDIT: Planet ska typ se ut som stunt planet på GTA SA. Fast utan luckan eller vad man ska kalla den för. och om ja minns rätt så ska planet ha dessa färger Röd och Gul

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni vet de där bilderna som cirkulerade för x antal år sedan på Internet? Ni vet, första var det oskyldiga blommor, och kattungar, och gud vet vad, men när man markerade dem, ändrades bilden till lättklädda tjejer, och... tubgirl? Hursomhelst, jag undrar om någon vet hur man kan göra egna sådana bilder?

*Borta*

Men jaa, jag trodde detta var idoltråden.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Aint no sunshine when shes gone, it goes awaaay..."

Ain't No Sunshine av Bill Withers. Men så har du ett ex. antal människor som har gjort covers. Så som..

Freddie King, Adam Again, Al Green, Buddy Guy, Otis Redding, Tracy Chapman, Van Morrison, Tom Petty & The Heartbreakers, Paul McCartney, Tom Jones, Joe Cocker, Kenny Rogers, BoA, Justin Timberlake & Robyn Troup, Lyn Collins, Ziggy Marley, Rahsaan Roland Kirk, Lighthouse Family, Horace Andy, Joan Osborne, Maroon 5, Ben Harper, Sting, Lenny Kravitz, Soul For Real, Eva Cassidy, Tori Amos, Al Jarreau, D'Angelo, Michael Jackson, Will Young, Woven Hand, Hanson, Emily King, Me First and the Gimme Gimmes, Slavi Trifonov, Ladysmith Black Mambazo, Justin Nozuka, Kashmere Stage Band and Sydney Youngblood.

Wiki is the shit. Men den som är i Notting Hill är Bill Withers version.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...