Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Jag söker "Aftonbladet-fontet", alltså det font som Aftonbladet använder i sin logotype. Jag skall nämligen göra en löpsedel, så en stor högupplöst logga går också bra.

Har för mig att detta har frågats förrut, men vet dock inte om han/hon fick nåt svar.

Är jättejättejättejättetacksam för svar!

Eller som så. Tror dock han ville ha egen text med aftonskitan fonten.

tror inte så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Letar efter en dance låt, den gick något med tempting tonight temting tonight, i wanna feel/hold you tonight.

Det hade en lite reagge/karabisk känsla, plz skulle gärna vilja veta vad denna låt heter, obs har skt på youtube,letssingit och google.

Tack på förhand.

Min kompis hittad den, Rupee - Tempted 2 touch

Redigerad av tommy killer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej killar!

En bekant skitfilmen A Clockwork Orange för första gången igår. Hur som helst när Alex säger till psykiatrikern, ungefär "No time for the old in-out, in-out. I just come to read the meter!" så kände han direkt igen citatet från antingen en film eller ett spel men han är rätt säker på det sistnämnda. Är det någon som vet?

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg skitfilmen A Clockwork Orange för första gången igår. Hur som helst när Alex säger till psykiatrikern, ungefär "No time for the old in-out, in-out. I just come to read the meter!" så kände jag direkt igen citatet från antingen en film eller ett spel men jag är rätt säker på det sistnämnda. Är det någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg skitfilmen A Clockwork Orange för första gången igår. Hur som helst när Alex säger till psykiatrikern, ungefär "No time for the old in-out, in-out. I just come to read the meter!" så kände jag direkt igen citatet från antingen en film eller ett spel men jag är rätt säker på det sistnämnda. Är det någon som vet?

Försöker du vara rolig eller?? :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej nu blir jag skitstörd på en sak här

Jag har suttit och lyssnat på den HÄR!!!!!!1 låten flera jävla gånger om

Jag vet att jag har hört lyricsarna i en annan låt, men kan tamejfan inte komma på vilken låt det är jag har hört dom i

Nån som vet?

Busta Rhymes - Touch It

Edit: Damn, Mordos han före.

Redigerad av tommy killer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...