StellHell Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Jag söker "Aftonbladet-fontet", alltså det font som Aftonbladet använder i sin logotype. Jag skall nämligen göra en löpsedel, så en stor högupplöst logga går också bra. Har för mig att detta har frågats förrut, men vet dock inte om han/hon fick nåt svar. Är jättejättejättejättetacksam för svar! Eller som så. Tror dock han ville ha egen text med aftonskitan fonten. tror inte så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Missade det. Oh well. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Striking Distance (1993) http://www.imdb.com/title/tt0108238/ Yes! Det var den! Tack så mycket! Sitter och kollar på biljakten just nu. Grym film. Barndomsminnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Simpelt som fan om du har PS. Släng in den, trollspö på svart resp. gult och kopiera till nya lager. Sen förstorar du till valfritt. Att jag inte tänkte på det.. tack så jättemycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Söker efter en bild med en kattunge med texten "When *** masturbates a kitten dies" *** = kommer inte ihåg texten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Söker efter en bild med en kattunge med texten "When *** masturbates a kitten dies" *** = kommer inte ihåg texten Kan bara hitta den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Söker efter en bild med en kattunge med texten "When *** masturbates a kitten dies" *** = kommer inte ihåg texten ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 ? Hahaha. Fast den där är ju tvärt om. Men det kanske var åt det hållet han menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 ? Var den jag letade efter, kom inte riktigt ihåg texten när jag skrev förra inlägget. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 För ett tag sedan postades det en bild i humortråden som visade två bilar parkerade bredvid varandra. På den vänstra bilens nummerplåt stod det "KNU" och på den högra bilen stod det "LLA". Kan någon leta fram den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 För ett tag sedan postades det en bild i humortråden som visade två bilar parkerade bredvid varandra. På den vänstra bilens nummerplåt stod det "KNU" och på den högra bilen stod det "LLA". Kan någon leta fram den? Postgiro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Postgiro. Tack! En treväxlad Monark, brevbärarcykel till dig. Ja, jag ville vara lite alternativ till skillnad från den ordinära kakan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 (redigerad) Letar efter en dance låt, den gick något med tempting tonight temting tonight, i wanna feel/hold you tonight. Det hade en lite reagge/karabisk känsla, plz skulle gärna vilja veta vad denna låt heter, obs har skt på youtube,letssingit och google. Tack på förhand. Min kompis hittad den, Rupee - Tempted 2 touch Redigerad 7 september, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Hej killar! En bekant skitfilmen A Clockwork Orange för första gången igår. Hur som helst när Alex säger till psykiatrikern, ungefär "No time for the old in-out, in-out. I just come to read the meter!" så kände han direkt igen citatet från antingen en film eller ett spel men han är rätt säker på det sistnämnda. Är det någon som vet? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Såg skitfilmen A Clockwork Orange för första gången igår. Hur som helst när Alex säger till psykiatrikern, ungefär "No time for the old in-out, in-out. I just come to read the meter!" så kände jag direkt igen citatet från antingen en film eller ett spel men jag är rätt säker på det sistnämnda. Är det någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Såg skitfilmen A Clockwork Orange för första gången igår. Hur som helst när Alex säger till psykiatrikern, ungefär "No time for the old in-out, in-out. I just come to read the meter!" så kände jag direkt igen citatet från antingen en film eller ett spel men jag är rätt säker på det sistnämnda. Är det någon som vet? Försöker du vara rolig eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Okej nu blir jag skitstörd på en sak här Jag har suttit och lyssnat på den HÄR!!!!!!1 låten flera jävla gånger om Jag vet att jag har hört lyricsarna i en annan låt, men kan tamejfan inte komma på vilken låt det är jag har hört dom i Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Okej nu blir jag skitstörd på en sak här Jag har suttit och lyssnat på den HÄR!!!!!!1 låten flera jävla gånger om Jag vet att jag har hört lyricsarna i en annan låt, men kan tamejfan inte komma på vilken låt det är jag har hört dom i Nån som vet? En del av texten är med i Busta Rhymes singel "Touch It". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 (redigerad) Okej nu blir jag skitstörd på en sak här Jag har suttit och lyssnat på den HÄR!!!!!!1 låten flera jävla gånger om Jag vet att jag har hört lyricsarna i en annan låt, men kan tamejfan inte komma på vilken låt det är jag har hört dom i Nån som vet? Busta Rhymes - Touch It Edit: Damn, Mordos han före. Redigerad 8 september, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Jag undrar vad typsnittet heter som är skrivet med på den här bilden? http://www.thedesignworld.com/images/photo...l-a1-34-341.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts