RavenE Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Captain Jack - Captain Jack Thank you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Jag sökner namnet till ett spel till Super Nintendo i vilket man var en liten japansk flicka och man hade en panda med sig - om jag inte minns fel kunde man byta mellan att vara pandan och flickan - och man sprang runt och slogs mot saker och ting. Top down view. Med andra ord: Super Nintendo-spel där man var liten flicka med liten panda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Jag sökner namnet till ett spel till Super Nintendo i vilket man var en liten japansk flicka och man hade en panda med sig - om jag inte minns fel kunde man byta mellan att vara pandan och flickan - och man sprang runt och slogs mot saker och ting. Top down view. Med andra ord: Super Nintendo-spel där man var liten flicka med liten panda! Kan det vara Ranma 1/2: Akanekodan-teki Hihou ? http://www.mobygames.com/game/ranma-12-akanekodan-teki-hihou Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Kan det vara Ranma 1/2: Akanekodan-teki Hihou ? http://www.mobygames.com/game/ranma-12-akanekodan-teki-hihou Nix! Men tack ändå! Keep on looking! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 (redigerad) Nix! Men tack ändå! Keep on looking! Inte en panda, men en liknande varelse. Pocky & Rocky kanske? http://en.wikipedia.org/wiki/Pocky_&_Rocky Redigerad 27 augusti, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Inte en panda, men en liknande varelse. Pocky & Rocky kanske? http://en.wikipedia.org/wiki/Pocky_&_Rocky Åh! jag tror att det är rätt! Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 (redigerad) Vad heter låten som spelas vid 3:00? http://www.warcraftmovies.com/download.php...42&mirror=2 Nvm, hittade Redigerad 28 augusti, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Hej. Jag söker efter en film som visades på Kanal 5 i lördags tror jag. Den hette The xxxx, det vill säga fyra bokstäver. Jag skymtade någon Samuel L. Jackson-liknande karl i trailern också. Annars tar jag även emot tips om sidor som listar förra veckans tv-tablåer. All hjälp är välkommen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Hej. Jag söker efter en film som visades på Kanal 5 i lördags tror jag. Den hette The xxxx, det vill säga fyra bokstäver. Jag skymtade någon Samuel L. Jackson-liknande karl i trailern också. Annars tar jag även emot tips om sidor som listar förra veckans tv-tablåer. All hjälp är välkommen! Kolla på www.tv4.se/tvtabla Där kan du gå tillbaka en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 (redigerad) Kolla på www.tv4.se/tvtabla Där kan du gå tillbaka en vecka. Ah, tack! Det gick tydligen på sexan, om det är till någon hjälp. Edit: Hittade. tommy killer, en eloge till dig. Redigerad 28 augusti, 2007 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Ah, tack! Det gick tydligen på sexan, om det är till någon hjälp. Edit: Hittade. tommy killer, en eloge till dig. Vilken var det, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Vilken var det, då? Låter som The Unit, med "David Palmer" (Från 24), det kanske var han som liknade SLJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Nya saab-reklamen. Akustisk dänga åt folk-hållet. Namn tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Nya saab-reklamen. Akustisk dänga åt folk-hållet. Namn tack. Nina Kinert - Through Your Eyes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Jag söker låten som är i Coca Cola Zero reklamen, precis när den "sexiga" tjejen kommer in, så drar ett gitarriff igång.. Verkar vara så jävla bra, så jag vill ha den ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Nina Kinert - Through Your Eyes Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Jag söker efter spel som liknar "Enter The Matrix", d.v.s shooter-fighting spel. Främst till PC, men om du vet något till Xbox/Xbox360 så funkar det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Jag söker efter spel som liknar "Enter The Matrix", d.v.s shooter-fighting spel. Främst till PC, men om du vet något till Xbox/Xbox360 så funkar det med. Path of Neo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Någon som vet om det finns en chans att man kan få tag på text och noter till Lacrimosa (Choir) - Immediate Music ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 (redigerad) Jag söker låten som är i Coca Cola Zero reklamen, precis när den "sexiga" tjejen kommer in, så drar ett gitarriff igång.. Verkar vara så jävla bra, så jag vill ha den ! Söker även DVD-Covers till Robert Gustavssons Ja ä' inte bitter.. Redigerad 31 augusti, 2007 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts