Alle090 Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 (redigerad) Nån som vet låt? Klick Bättre länk. (OBS QuickTime) Redigerad 24 augusti, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Jag söker ett spel till daton ska försöka förklara lite kort. Ibörjan av spelet får man välja kille/tjej och göra ordning sin egen gubbe tror det är tredje person och Första person spel. När man har väljt sin gubbe så börjar man typ ute i öknen sen om man går en bit så sitter en tjockis på sin stål, Och har en radio och en kylbäg hos sej han sitter utan för sin husvagn. När man har pratat med honom och går en bit så kommer man till en grotta under jorden man ska typ leta efter vad ska man kalla det för typ en hand på papper eller tavla eller vad man ska säga. Om man hittar en så tänds själva handen sen så ska man hitta 6sån dära. För varje man hittar så tänds ett finger och när man har hittat alla 6 så öppnas en port inne i ett träd eller vad det nu var. Så jag undrar vad det spelet heter. Inge som kan hjälpa mig. Söker efter detta spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Agent47, jag har letat, hittar inget som passar in på det där du skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Det ska finnas ett spel om detta. Ja körde demot iaf har för mig att Ubisoft som har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Har du några specifika detaljer så som kanske dialoger? Det är MYCKET lättare att hitta om man har någon detalj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Nån som vet vilket band det är som gjort Punk cover på Phantom of the opera? har kåten på datan men den heter Punk cover - Phantom of the Opera... Hittade inte på youtube så kan inte visa tyvär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Nån som vet vilket band det är som gjort Punk cover på Phantom of the opera? har kåten på datan men den heter Punk cover - Phantom of the Opera... Hittade inte på youtube så kan inte visa tyvär... Me First And The Gimme Gimmes. Enligt http://www.interpunk.com/item.cfm?Item=94377& . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 (redigerad) Har du några specifika detaljer så som kanske dialoger? Det är MYCKET lättare att hitta om man har någon detalj. Typ som vad för dialoger?. Ja kom på lite mera saker. Har för mig att det börjar på ett M. Man går ner en grotta som ja sa man kommer till ett litet rum där så om man sätter på en sak där så kommer en tjej fram en genomskinlig som pratar nåt om en familj. Och den näst sista tavlan så ska man slå sönder tjockisen husvagn's fönster. Och det är rätts så soligt, Och det är staket runt om kring stället. Och nån bit ifrån där ma nbörjar så om ja minns rätt så är det nåt berg där. Redigerad 24 augusti, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Typ som vad för dialoger?. Cutscenes, folk som pratar med varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 (redigerad) Cutscenes, folk som pratar med varandra? Dialoger, prat med varandra alltså. Med tanke på att olika människor kan beskriva början på spelet olika, men dialogerna är ändå de samma, därav är det lättare att hitta spelet. EDIT: Kom på, det här var till agent47. Jag hade Tweaks quote för att lägga till det i min post för att det var vad jag menade. Redigerad 24 augusti, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 HITTADE Det hete Uru: Ages Beyond Myst sökte typ på Myst på FZ så kom det fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Hittade nu, det är Blink-182 som har gjort den tydligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 söker efter ett bra program som är som en trummaskin. Proogrammet ska vara lätt och det ska finnas många samples till den. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Jag söker efter band som spelar i stil med Foo Fighters. Alltså "Alternative Rock". Kom med förslag på massa band! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Jag söker efter band som spelar i stil med Foo Fighters. Alltså "Alternative Rock". Kom med förslag på massa band! Audioslave. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Hej! Jag söker en bild, på en unge från nåt land i Afrika som är jättesmal oh allmänt utpräglad som det står "Oh snap, you've got teh aids" på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Namn på låten, please. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Namn på låten, please. Captain Jack - Captain Jack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Hej! Jag söker en bild, på en unge från nåt land i Afrika som är jättesmal oh allmänt utpräglad som det står "Oh snap, you've got teh aids" på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Hahahaha, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts