Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Jag söker ett spel till daton ska försöka förklara lite kort. Ibörjan av spelet får man välja kille/tjej och göra ordning sin egen gubbe tror det är tredje person och Första person spel. När man har väljt sin gubbe så börjar man typ ute i öknen sen om man går en bit så sitter en tjockis på sin stål, Och har en radio och en kylbäg hos sej han sitter utan för sin husvagn. När man har pratat med honom och går en bit så kommer man till en grotta under jorden man ska typ leta efter vad ska man kalla det för typ en hand på papper eller tavla eller vad man ska säga. Om man hittar en så tänds själva handen sen så ska man hitta 6sån dära. För varje man hittar så tänds ett finger och när man har hittat alla 6 så öppnas en port inne i ett träd eller vad det nu var. Så jag undrar vad det spelet heter.

Inge som kan hjälpa mig. Söker efter detta spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du några specifika detaljer så som kanske dialoger? Det är MYCKET lättare att hitta om man har någon detalj.

Typ som vad för dialoger?. Ja kom på lite mera saker. Har för mig att det börjar på ett M. Man går ner en grotta som ja sa man kommer till ett litet rum där så om man sätter på en sak där så kommer en tjej fram en genomskinlig som pratar nåt om en familj. Och den näst sista tavlan så ska man slå sönder tjockisen husvagn's fönster. Och det är rätts så soligt, Och det är staket runt om kring stället. Och nån bit ifrån där ma nbörjar så om ja minns rätt så är det nåt berg där.

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cutscenes, folk som pratar med varandra? :(

Dialoger, prat med varandra alltså. Med tanke på att olika människor kan beskriva början på spelet olika, men dialogerna är ändå de samma, därav är det lättare att hitta spelet.

EDIT: Kom på, det här var till agent47. Jag hade Tweaks quote för att lägga till det i min post för att det var vad jag menade.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...