tommy killer Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Nej, det ska vara en tiger som är hjälten, och han ska ha Indiana Jones-liknande kläder plus hatt. Sedan när får Baloo sina uppdrag på gramofonskiva som förstörs? Läs lite innan du agerar. Tror du jag kommer ihåg om han fick sina uppdrag på en gramofon skiva?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Tror du jag kommer ihåg om han fick sina uppdrag på en gramofon skiva?? Det är ingen ursäkt, för du måste ju åtminstone ha kommit ihåg att han är en björn och ingen tiger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Det är ingen ursäkt, för du måste ju åtminstone ha kommit ihåg att han är en björn och ingen tiger. Ibland kan minnet spela en spratt, sedan vet jag att det var ett känt program, ibland kan man ta fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Men ni känner igen det? Så jag är inte ensam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Hokay nu söker jag efter ett spel Spelet är till (vad jag kommeri ihåg/tror) SNES och spelet går ut på att du ska gå vidare så långt som möljigt i evolutionen. Du börjar som en fisk, för att sedan köpa lungor så man blir en reptil som kryper runt, senare köper du vingar så du blir nån sorts flygande djur, tillslut så köper du ben och armar så du blir en vanlig människa. Jag vill väldigt gärna veta vad det heter, kommer ihåg när man satt och lirade det här med brorsan, SJUKT KUL Tror det heter nått på "Evo....." Jag tror du menar EVO - The Search of Eden. http://en.wikipedia.org/wiki/E.V.O.:_Search_for_Eden Redigerad 10 augusti, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Jag tror du menar EVO - The Search of Eden. http://en.wikipedia.org/wiki/E.V.O.:_Search_for_Eden 100% -- @Alle090: Amerikanskt? Europeiskt? Disney? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 100% -- @Alle090: Amerikanskt? Europeiskt? Disney? Inte Disney... är rätt säker.. Men jag såg dehn på svenska (översatt) så jag gissar lätt på Europeiskt.. Jag har faktiskt låten som användes i intron (REMIX). ska leta upp den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Inte Disney... är rätt säker.. Men jag såg dehn på svenska (översatt) så jag gissar lätt på Europeiskt.. Jag har faktiskt låten som användes i intron (REMIX). ska leta upp den... Regnar det inte i introfilmen? Jag har för mig att det regnar mycket i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Regnar det inte i introfilmen? Jag har för mig att det regnar mycket i den? Lite tror jag det regnar i början. Men annars gör det med i luftens hjältar (Tale Spin) som "Tommy the killer" referende Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Jag tror du menar EVO - The Search of Eden. http://en.wikipedia.org/wiki/E.V.O.:_Search_for_Eden Yes det där var det... Puss påre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Vet nån vad det är för låt som spelas på reklamen till Blade: The Series på TV6? Den här låten finns även på F1 2000 för PSX om jag inte hört fel, hade tagit den låten därifrån, men skivan slutade funka för några år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 (redigerad) Låten i denna video eftersökes! Från 1:16 när Amber kommer in Samma låt spelas vid 3:07 TACK ! Redigerad 14 augusti, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Låten i denna video eftersökes! Från 1:16 när Amber kommer in Samma låt spelas vid 3:07 TACK ! Shebang - Crash Kankse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Shebang - Crash Kankse Puss, det var rätt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Vet nån vad det är för låt som spelas på reklamen till Blade: The Series på TV6? Den här låten finns även på F1 2000 för PSX om jag inte hört fel, hade tagit den låten därifrån, men skivan slutade funka för några år sen. http://www.tv6.se/index.php?option=com_con...&Itemid=891 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Någon som vet vart man kan få tag i låten som spelas i huvudmenyn till Urban Chaos Riot Response? Den går något så här: Just like a man, i am immune, the the disease, inside of you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Någon som vet vart man kan få tag i låten som spelas i huvudmenyn till Urban Chaos Riot Response? Den går något så här: Just like a man, i am immune, the the disease, inside of you Metro Riots - One Good Romance Vart du får tag på den. Köp skivan eller gör som 90% av alla i din ålder.. Ehum, ja du vet vad jag snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Metro Riots - One Good Romance Vart du får tag på den. Köp skivan eller gör som 90% av alla i din ålder.. Ehum, ja du vet vad jag snackar om. Betala 4,90kr på CDON.com såklart! NU! är det så att jag letar efter ett RIKTIGT gammalt spel. Det handlar om att man är i några ruiner som en tonåring/vuxen. Kommer inte riktigt ihåg. Det var ett "Monkey Island" liknande spel, man skulle gå omkring och hitta något i dessa ruiner. Signaturvapnet och redskapet man hade var ett baseball träd. Allt jag kommer ihåg om huvudkaraktären är att han hade på sig en keps av något slag, blå och vit tror jag den var. Och en av de få sekvenserna jag kommer ihåg från spelet var att man gick i en rätt liten tunnel och så gick man in i en fälla och taket åkte ned och skulle krossa huvudkaraktären, men han hoppade framåt och gjorde en kullerbytta. "Adventures" TROR jag att spelets namn innehöll. Någon som kan hjälpa mig? Ungefär så specifik jag kan vara, det var många år sedan jag såg det. Fadern min spelade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Betala 4,90kr på CDON.com såklart! NU! är det så att jag letar efter ett RIKTIGT gammalt spel. Det handlar om att man är i några ruiner som en tonåring/vuxen. Kommer inte riktigt ihåg. Det var ett "Monkey Island" liknande spel, man skulle gå omkring och hitta något i dessa ruiner. Signaturvapnet och redskapet man hade var ett baseball träd. Allt jag kommer ihåg om huvudkaraktären är att han hade på sig en keps av något slag, blå och vit tror jag den var. Och en av de få sekvenserna jag kommer ihåg från spelet var att man gick i en rätt liten tunnel och så gick man in i en fälla och taket åkte ned och skulle krossa huvudkaraktären, men han hoppade framåt och gjorde en kullerbytta. "Adventures" TROR jag att spelets namn innehöll. Någon som kan hjälpa mig? Ungefär så specifik jag kan vara, det var många år sedan jag såg det. Fadern min spelade det. Får mig att tänka på Little Big Adventure alt. Little Big Adventure 2 Låter också lite som början av Indiana Jones and the Fate of Atlantis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Jag letar efter några hemsidor där man kan träna Potenser, Ekvationer m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts