Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Om de är från trailers har de copyrights, om de har copyrights så är det väääldigt svårt att få tag på dem gratis, såvida dafont.com eller något annat ställe inte har kommit åt den. Personligen hittade jag ingenting.

Hmm ok tack ändå (w00t).

Underlättar det kanske om fonten finns på hemsidan? fast hemsidan är gjort av Flash så... det är väl svårt antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, jag fick helt plötsligt flashback från något spel när jag såg kickens bild.

Jag minns ett spel då en bana började på ett ställe som var väldigt likt det där. Det var polisavspärrning bakom ryggen på en själv, och så var det hus på höger och vänster sida. Sedan var det ett stort hus rakt fram som man skulle in i. Jag gissar på att det var ett polisliknande spel för jag har för mig att huset var en bank och att ett bankrån precis begåtts där inne som man skulle lösa. Jag tror rånarna var kvar inne i huset och att man skulle oskadliggöra dem eller något. När jag tänker på banan så får jag också brunn i huvudet, jag vet inte varför.

Någon som vet vilken bana jag pratar om och från vilket spel den kommer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, jag fick helt plötsligt flashback från något spel när jag såg kickens bild.

Jag minns ett spel då en bana började på ett ställe som var väldigt likt det där. Det var polisavspärrning bakom ryggen på en själv, och så var det hus på höger och vänster sida. Sedan var det ett stort hus rakt fram som man skulle in i. Jag gissar på att det var ett polisliknande spel för jag har för mig att huset var en bank och att ett bankrån precis begåtts där inne som man skulle lösa. Jag tror rånarna var kvar inne i huset och att man skulle oskadliggöra dem eller något. När jag tänker på banan så får jag också brunn i huvudet, jag vet inte varför.

Någon som vet vilken bana jag pratar om och från vilket spel den kommer?

Max Payne 2? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det har jag aldrig spelat. Så det stämmer nog inte. Men ettan då? Finns det en sådan bana i ettan?

Hm. Det är jag osäker på, så det ska jag inte alls uttala mig om, då det var grymt längesen jag spelade det. Men du kan ju titta på gametrailers eller liknande och se om det är något du känner igen. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, jag fick helt plötsligt flashback från något spel när jag såg kickens bild.

Jag minns ett spel då en bana började på ett ställe som var väldigt likt det där. Det var polisavspärrning bakom ryggen på en själv, och så var det hus på höger och vänster sida. Sedan var det ett stort hus rakt fram som man skulle in i. Jag gissar på att det var ett polisliknande spel för jag har för mig att huset var en bank och att ett bankrån precis begåtts där inne som man skulle lösa. Jag tror rånarna var kvar inne i huset och att man skulle oskadliggöra dem eller något. När jag tänker på banan så får jag också brunn i huvudet, jag vet inte varför.

Någon som vet vilken bana jag pratar om och från vilket spel den kommer?

CSI: Crime Scene Investigation på bilden

Dead To Rights på spelet du söker.

>_<

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte på det, men jag avslog det då jag har för mig att jag spelade det spelet som jag försöker få fram när jag var mindre. Det enda swat jag spelat är 4:an och då bara online med killar här från sajten.

Sorry för OT men första SWAT-spelet var SJUKT nice. >_<:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hokay nu söker jag efter ett spel

Spelet är till (vad jag kommeri ihåg/tror) SNES och spelet går ut på att du ska gå vidare så långt som möljigt i evolutionen.

Du börjar som en fisk, för att sedan köpa lungor så man blir en reptil som kryper runt, senare köper du vingar så du blir nån sorts flygande djur, tillslut så köper du ben och armar så du blir en vanlig människa.

Jag vill väldigt gärna veta vad det heter, kommer ihåg när man satt och lirade det här med brorsan, SJUKT KUL

Tror det heter nått på "Evo....."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker efter ett barnprogram. Namnet!

Jag såg det mellan -94 -98

Det var om en tiger som påminnde lite om Indiana Jones, Han ägde ett gult flygplan med 2 motorer och förar hytten var bara 2 glas rutor som stod ut. Han var typ en skatt jägare, fick alltid uppdrag på grammofon skiva som föstördes automatiskt efter ett tag. Hans med hjälpare var lite kraftig och bar nästan alltid görnt.

Det fanns alltid en skurk. Han hade 2 idoter som gjorde grov arbetet och en galen doktor. Dom var typ alltid efter samma saker som huvudkaraktären.

någon?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker efter ett barnprogram. Namnet!

Jag såg det mellan -94 -98

Det var om en tiger som påminnde lite om Indiana Jones, Han ägde ett gult flygplan med 2 motorer och förar hytten var bara 2 glas rutor som stod ut. Han var typ en skatt jägare, fick alltid uppdrag på grammofon skiva som föstördes automatiskt efter ett tag. Hans med hjälpare var lite kraftig och bar nästan alltid görnt.

Det fanns alltid en skurk. Han hade 2 idoter som gjorde grov arbetet och en galen doktor. Dom var typ alltid efter samma saker som huvudkaraktären.

någon?

Jag känner igen det, och jag minns att jag också har funderat över vad det hette. Tror vi har det på ett kasett här hemma, kan kolla igenom och se om jag hittar namnet.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker efter ett barnprogram. Namnet!

Jag såg det mellan -94 -98

Det var om en tiger som påminnde lite om Indiana Jones, Han ägde ett gult flygplan med 2 motorer och förar hytten var bara 2 glas rutor som stod ut. Han var typ en skatt jägare, fick alltid uppdrag på grammofon skiva som föstördes automatiskt efter ett tag. Hans med hjälpare var lite kraftig och bar nästan alltid görnt.

Det fanns alltid en skurk. Han hade 2 idoter som gjorde grov arbetet och en galen doktor. Dom var typ alltid efter samma saker som huvudkaraktären.

någon?

http://en.wikipedia.org/wiki/TaleSpin ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...