Eudoros Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Vad heter låten där de säger... "hep hep... hep hep..." ett par gånger och sen "when you're on a holiday... and you can't find a place to stay..."? Greenday - Holiday? Inte säker. Den kom upp i huvudet när jag hörde "holiday" bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Vad heter låten där de säger... "hep hep... hep hep..." ett par gånger och sen "when you're on a holiday... and you can't find a place to stay..."? Och vad heter den där låten som rullar under reklamen för Runaway... på TV3? Jag vet att jag hört den förut, men att jag inte kommer på namnet gör mig galen... Weezer - Island In The Sun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Greenday - Holiday? Inte säker. Den kom upp i huvudet när jag hörde "holiday" bara... Tack för försöket, men det var inte rätt. Weezer - Island In The Sun Spot on! Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Vad heter låten som spelas när man får se Fabrizia första gången i The Number 23? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Jag letar efter någon hemsida där man kan ladda hem gratis Fruityloops samples . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Vist heter det backtracking, det när man spelar upp låtar baklänges och söker efter dolda budskap? Sökt på google efter en sida med flera sådanna där låtarna finns att klicka på, normalt och backtracking - med förklaring till var det låter. Någon som vet om den sidan, eller någon annan liknande url? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Vist heter det backtracking, det när man spelar upp låtar baklänges och söker efter dolda budskap? Sökt på google efter en sida med flera sådanna där låtarna finns att klicka på, normalt och backtracking - med förklaring till var det låter. Någon som vet om den sidan, eller någon annan liknande url? Backmasking heter det väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Vist heter det backtracking, det när man spelar upp låtar baklänges och söker efter dolda budskap? Sökt på google efter en sida med flera sådanna där låtarna finns att klicka på, normalt och backtracking - med förklaring till var det låter. Någon som vet om den sidan, eller någon annan liknande url? Hittade denna sida för några år sedan, rätt så fränt. http://jeffmilner.com/backmasking.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Hittade denna sida för några år sedan, rätt så fränt. http://jeffmilner.com/backmasking.htm Tack, just den sidan jag sökte efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Vad heter låten som spelas när man får se Fabrizia första gången i The Number 23?She Wants Revenge - Tear You ApartShe Wants Revenge - Tear You ApartUnderbart! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 (redigerad) Någon som kan hjälpa mig hitta den här låten? Länk. EDIT: Sjunger hon "Hit it like that" eller "Give it like that" :S? Redigerad 30 juli, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Vad heter den där Flashfilmen där 3 killar går in i en spelbutik 2050 eller nått och klagar på de nya spelen eftersom att de inte har förrändrats något på 50 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Jag letar efter en låt som går så här typ... Dong Da Dong Dong Dong Dong. Dong da Dong Dong Dong Dong. Doooaa Dong Dong Dong Doooaa Dooouu Dong Dong Dong. Ni som kollar på TV6 hör den på Blade-reklamen. Den finns också med på nåt soundtrack till europeiska versionen av spelet F1 2000 (Låten dyker upp i huvudmenyn i spelet). Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 (redigerad) Alla ni som har Justin Timberlake's Future Sex / Love Sounds, titta hit! Jag letar efter en Justin Timberlake låt (tror jag). Låt nummer 13 Pose har ett litet sound exakt 00:57. Den här soundet har Justin Timberlake använt i en av sina gamla låtar. Vilken låt har han använt den i? EDIT: Låten heter Justin Timberlake - Like I Love You Redigerad 3 augusti, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Alla ni som har Justin Timberlake's Future Sex / Love Sounds, titta hit! Jag letar efter en Justin Timberlake låt (tror jag). Låt nummer 13 Pose har ett litet sound exakt 00:57. Den här soundet har Justin Timberlake använt i en av sina gamla låtar. Vilken låt har han använt den i? Den har bara 12 låtar. Albumet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 (redigerad) Den har bara 12 låtar. Albumet då. Bonus Track http://www.amazon.co.uk/Future-Love-Sounds...e/dp/B000GG46NU EDIT: Jag hittade låten jag letade efter. Justin Timberlake - Like I Love You Redigerad 3 augusti, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Förlåt för dubbelpost men eftersom ingen annan skriver något så är jag väl tvungen. Jag undrar om någon känner till vilka fonts det här är eller om några känner till några som möjligtvis liknar dessa två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Kan ju börja med att berätta vart de kommer från. Underlättar alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Kan ju börja med att berätta vart de kommer från. Underlättar alltid. Den första kommer från "I Am Legend" Trailern. Den andre kommer från "World Trade Center" Trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Om de är från trailers har de copyrights, om de har copyrights så är det väääldigt svårt att få tag på dem gratis, såvida dafont.com eller något annat ställe inte har kommit åt den. Personligen hittade jag ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts