Cortez Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Fugees - Ready or not, om ja inte minns fel Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hm, jag söker en låt... den var med i trailers till Playstation-spelen Crash Bandicoot 2 och 3 för längesedan (dessa trailers har jag förgäves sökt efter på internet med negativt resultat) och, tjaa, den var med i en reklam för någon film på trean för ett tag sedan. Den går ungefär som Ozzys Crazy Train och är (troligtvis) instrumental. Tack på förhand. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 En lagom onödig post kan tyckas men, är det inte Crazy Train instrumental då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Vad heter filmen där det är massa tjockisar som åker på ett bantningsläger eller nåt, och alla har smugglat med sig godis in typ. Men de kommer på dom, och ingen har nåt godis. Det slutar med i slutet får de tillbaka allt godis, och så spelas nån låt med den klassiska refrängen: "I WAAAANT CAAAAANDY" Nån som vet vad filmen heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Vad heter filmen där det är massa tjockisar som åker på ett bantningsläger eller nåt, och alla har smugglat med sig godis in typ. Men de kommer på dom, och ingen har nåt godis. Det slutar med i slutet får de tillbaka allt godis, och så spelas nån låt med den klassiska refrängen: "I WAAAANT CAAAAANDY" Nån som vet vad filmen heter? Argh.. ren gissning. Men tror den heter Fat Camp.:"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Nu är jag här igen, med gamla låtar Jag söker efter en låt där dom sjunger typ såhär: "Give it to me baby....Aha aha" I början av låten så sjunger dom typ "Ono, dos, tres, quattro zinko, zinko zej" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Nu är jag här igen, med gamla låtar Jag söker efter en låt där dom sjunger typ såhär: "Give it to me baby....Aha aha" I början av låten så sjunger dom typ "Ono, dos, tres, quattro zinko, zinko zej" Heter dom inte Offspring?? Glömer bort namnet på låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Heter dom inte Offspring?? Glömer bort namnet på låten. Ja, jag tror oxå att dom heter det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 PRETTY FLY FOR A WHITE GUY! tror jag :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) The Offspring - Pretty Fly for a White Guy. Edit: Kul förresten att ni inte kände till dem.. Redigerad 15 juli, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Tack så mkt!! Nu söker jag en annan låt: Den har varit med i filmen Bäst i sverige Dom sjunger ngt med: "Take out the bullet, shot me trough the head" Mer kan jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Infinite Mass - Bullet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ok ni tjejer som va på ullevi när maiden spela... Mastodon gjorde en Thin lizzy cover...vad hette den låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Vad heter en låt som går... When did you come When did you go Gonna run from cartman yo sen är det nåt ljud som han sjunger... han kanske säger nåt... är inte alls säker... sen så säger han också: I can do it all night long Detta är inte en hiphop/rnb låt, mer som dans..? Jag vet inte. Och vad heter en techno(kan lika gärna vara trance eller whatever, hör ingen skillnad), där de sjunger Get, get, get, get up Pump the beat Yeah Yeah Nån som kan namnen på dessa låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Vad heter en låt som går... When did you come When did you go Gonna run from cartman yo "Where did you come from? Where did you go? Where did you come from Cotton Eye Joe"? Isåfall Rednex - Cotton Eye Joe Redigerad 16 juli, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 "Where did you come from? Where did you go? Where did you come from Cotton Eye Joe"? Isåfall Rednex - Cotton Eye Joe Tack, tack. Asskön ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Vet inte riktigt om det här passa här, men finns det nå fler Linkin Park Skivor än:MeteoraHybrid TheoryCollision Courseoch Reanimation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ehrm. Jag vet vad låten heter men jag "hittar den inte".. Nån som har max peezay - Kvasifilosof och kan skicka den på msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vet inte riktigt om det här passa här, men finns det nå fler Linkin Park Skivor än:MeteoraHybrid TheoryCollision Courseoch Reanimation? Live In Texas?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts