Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Kan se om någon vet vad det här är för film...

Den handlar om 2 killar som kidnappar en unge från hans dagis om jag minns rätt... filmen slutar med att bara en av kidnapparna lever men är ordentligt skadad och ligger och vilar med ryggen mot ett träd på en äng. Ungen har börjat gilla honom dock så han stannar hos honom. Det är en helikopter som flyger runt som jagar kidnapparen även i slutet.

Jag har för mig att den kidnapparen som levde dödade den andra kidnapparen av någon anledning... någon som känner igen filmen? ^^

Har också sett den här filmen, kidnapparen som har ungen är ganska tjock.

Och en kvinna vaktar pappan som är läkare.

Och en av kidnapparna vaktar mamman, som närmare mot slutet skär honom med en skalpel.

Vet inte om det är den filmen du menar, men den här är jäkligt bra :) kommer dock ej ihåg vad den hette.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kindergarden Cop med Arnold Schwarzeneger?

Jag vet inte... jag har för mig att det var mer en mörk historia mer än komedi, och det där ser ut som en komedi. :teehee:

Har också sett den här filmen, kidnapparen som har ungen är ganska tjock.

Och en kvinna vaktar pappan som är läkare.

Och en av kidnapparna vaktar mamman, som närmare mot slutet skär honom med en skalpel.

Vet inte om det är den filmen du menar, men den här är jäkligt bra ;) kommer dock ej ihåg vad den hette.

Ingen aning... det är möjligt. Hmm... är inte säker... stora minnesluckor när det kommer till den här filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behöver hjälp, letar efter en film som jag blivit ombedd att skaffa.

Den enda info jag fått är tyvärr "Det är en som åker för att leta efter sin mamma i Ryssland".

Om någon sett en film som på något sätt handlar om det kan ni ju kanske hjälpa till lite :o

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behöver hjälp, letar efter en film som jag blivit ombedd att skaffa.

Den enda info jag fått är tyvärr "Det är en som åker för att leta efter sin mamma i Ryssland".

Om någon sett en film som på något sätt handlar om det kan ni ju kanske hjälpa till lite :o

Tack på förhand!

The Abandoned

Jag har även recenserat den i filmtråden, ska leta upp min post.

Edit: There you go! jag tyckte själv att filmen inte alls var bra.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker ett spel till daton ska försöka förklara lite kort. Ibörjan av spelet får man välja kille/tjej och göra ordning sin egen gubbe tror det är tredje person och Första person spel. När man har väljt sin gubbe så börjar man typ ute i öknen sen om man går en bit så sitter en tjockis på sin stål, Och har en radio och en kylbäg hos sej han sitter utan för sin husvagn. När man har pratat med honom och går en bit så kommer man till en grotta under jorden man ska typ leta efter vad ska man kalla det för typ en hand på papper eller tavla eller vad man ska säga. Om man hittar en så tänds själva handen sen så ska man hitta 6sån dära. För varje man hittar så tänds ett finger och när man har hittat alla 6 så öppnas en port inne i ett träd eller vad det nu var. Så jag undrar vad det spelet heter.

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter låten där de säger... "hep hep... hep hep..." ett par gånger och sen "when you're on a holiday... and you can't find a place to stay..."?

Och vad heter den där låten som rullar under reklamen för Runaway... på TV3? Jag vet att jag hört den förut, men att jag inte kommer på namnet gör mig galen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...