I lol Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Kan se om någon vet vad det här är för film... Den handlar om 2 killar som kidnappar en unge från hans dagis om jag minns rätt... filmen slutar med att bara en av kidnapparna lever men är ordentligt skadad och ligger och vilar med ryggen mot ett träd på en äng. Ungen har börjat gilla honom dock så han stannar hos honom. Det är en helikopter som flyger runt som jagar kidnapparen även i slutet. Jag har för mig att den kidnapparen som levde dödade den andra kidnapparen av någon anledning... någon som känner igen filmen? ^^ Har också sett den här filmen, kidnapparen som har ungen är ganska tjock. Och en kvinna vaktar pappan som är läkare. Och en av kidnapparna vaktar mamman, som närmare mot slutet skär honom med en skalpel. Vet inte om det är den filmen du menar, men den här är jäkligt bra kommer dock ej ihåg vad den hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Söker signaturmelodin till Motorjournalen som gick på Kanal 5 förrut. Minns jag rätt så hette den något i stil med "Tussilago", kan vara jag som missminner mig. Ingen? Har kollat på kanal 5:s hemsida, men inget info. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Ingen? Har kollat på kanal 5:s hemsida, men inget info. http://www.reklammusik.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 http://www.reklammusik.se/ Det är en sida för reklammusik. Fanns inte med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Det är en sida för reklammusik. Fanns inte med. Gå med i Kanal 5 ACCESS (gratis) och fråga i deras forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Gå med i Kanal 5 ACCESS (gratis) och fråga i deras forum. Ahh, will do that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Kindergarden Cop med Arnold Schwarzeneger? Jag vet inte... jag har för mig att det var mer en mörk historia mer än komedi, och det där ser ut som en komedi. Har också sett den här filmen, kidnapparen som har ungen är ganska tjock. Och en kvinna vaktar pappan som är läkare. Och en av kidnapparna vaktar mamman, som närmare mot slutet skär honom med en skalpel. Vet inte om det är den filmen du menar, men den här är jäkligt bra kommer dock ej ihåg vad den hette. Ingen aning... det är möjligt. Hmm... är inte säker... stora minnesluckor när det kommer till den här filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Jag vet inte... jag har för mig att det var mer en mörk historia mer än komedi, och det där ser ut som en komedi. Ingen aning... det är möjligt. Hmm... är inte säker... stora minnesluckor när det kommer till den här filmen. Detta är ett klipp ur Kindergarden Cop. Det var inte den, vah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Detta är ett klipp ur Kindergarden Cop. Det var inte den, vah? Tror inte det, men det där var en rolig scen. ^^ "He looks at vaginas all day long" "Our mum says that our dad is a real sex machine" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Behöver hjälp, letar efter en film som jag blivit ombedd att skaffa. Den enda info jag fått är tyvärr "Det är en som åker för att leta efter sin mamma i Ryssland". Om någon sett en film som på något sätt handlar om det kan ni ju kanske hjälpa till lite Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) Behöver hjälp, letar efter en film som jag blivit ombedd att skaffa. Den enda info jag fått är tyvärr "Det är en som åker för att leta efter sin mamma i Ryssland". Om någon sett en film som på något sätt handlar om det kan ni ju kanske hjälpa till lite Tack på förhand! The Abandoned Jag har även recenserat den i filmtråden, ska leta upp min post. Edit: There you go! jag tyckte själv att filmen inte alls var bra. Redigerad 18 juli, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 The Abandoned Jag har även recenserat den i filmtråden, ska leta upp min post. Edit: There you go! jag tyckte själv att filmen inte alls var bra. Får se om det är den, tack så mycket för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Vad heter låten i denna reklam? YouTube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Den som vet vart man kan få tag i Pink Floyds framträdande på Live 8-galan för två år sen, PM:ar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Namn på låten tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 (redigerad) Jag söker ett spel till daton ska försöka förklara lite kort. Ibörjan av spelet får man välja kille/tjej och göra ordning sin egen gubbe tror det är tredje person och Första person spel. När man har väljt sin gubbe så börjar man typ ute i öknen sen om man går en bit så sitter en tjockis på sin stål, Och har en radio och en kylbäg hos sej han sitter utan för sin husvagn. När man har pratat med honom och går en bit så kommer man till en grotta under jorden man ska typ leta efter vad ska man kalla det för typ en hand på papper eller tavla eller vad man ska säga. Om man hittar en så tänds själva handen sen så ska man hitta 6sån dära. För varje man hittar så tänds ett finger och när man har hittat alla 6 så öppnas en port inne i ett träd eller vad det nu var. Så jag undrar vad det spelet heter. Redigerad 24 augusti, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Är det någon som har GTA IV trailer 2 låten? Har letat och letat men inte fått tag på den (Inte namnet jag är ute efter utan själva låten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Är det någon som har GTA IV trailer 2 låten? Har letat och letat men inte fått tag på den (Inte namnet jag är ute efter utan själva låten) Häst & Vagn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Häst & Vagn Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Vad heter låten där de säger... "hep hep... hep hep..." ett par gånger och sen "when you're on a holiday... and you can't find a place to stay..."? Och vad heter den där låten som rullar under reklamen för Runaway... på TV3? Jag vet att jag hört den förut, men att jag inte kommer på namnet gör mig galen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts