IceCandy Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Sabatonknattar = Sabaton - Wolfpack Fast orginalet är mycket mycket segare än vad den uppspeedade remixen är. tyty. Men blesh. Orka originalet isåfall. Upprepar iallafall: http://lolflash.bot.nu/ Vilken låt är det som spelas på Acethefreak och Micro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Någon som kommer ihåg namnet på den där multiplayer nivån i Donkey Kong 64 där man slogs på en platform mitt i luften? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) Jag letar efter en hip hop(kanske) låt som har exakt samma intro som den här låten. Om jag minns rätt så är hip hop(kanske) låten rätt så känd. Snälla hjälp mig hitta den http://ww2.beffo.se/upload/pic~/beffo.se-q...1ej-unknown.mp3 Redigerad 8 juli, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Har någon en aning vad låten heter i remember:card-reklamen heter? Älskar den. Awmagad. Älskar den reklamen. Bland de bästa jag sett.. tja, efter IQ-reklamen Skulle f/ö gärna vilja veta vad låten i bakrunden på den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 (redigerad) http://ma-thias.diinoweb.com/files/Skolning%20ESKB_0001.wmv Första låten. Namn. Tack. Låten är The Red Jumpsuit Apparatus - Face Down. Redigerad 8 juli, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Någon som vet vad låten heter? den är säkert med i någon westernfilm. http://www.hivesmusic.com/index.aspx (cool video för övrigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Söker signaturmelodin till Motorjournalen som gick på Kanal 5 förrut. Minns jag rätt så hette den något i stil med "Tussilago", kan vara jag som missminner mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) En Busta Rhymes-låt. Jag kommer inte ihåg något från texten, det enda jag minns är att det var flera artister som medverkade i låten. DMX och Papoose kommer jag ihåg var med i musikvideon. När en ny rappare kom in och började rappa så hade han en speciell färg på sina kläder och alla som var bakom honom hade samma färg på sina kläder, Papoose hade grön om jag inte minns fel. DMX hade svart har jag för mig. Sedan ibland fick man se en från Busta Rhymes (Tror jag) som slog i takt med trummorna med sina knytnävar mot kameran. Det är ungefär det jag minns. Om någon kan namnet på låten så vore det finfint. Äsch, hittade den. Touch it hette den, och den var inte alls lika bra som jag trodde. Redigerad 12 juli, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 (redigerad) http://lolflash.bot.nu/190.htm gief. <3 ...? ._. Redigerad 13 juli, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Om någon kan hitta låten till den här : http://ahhhohhh.ytmnd.com/ : så är den personen min ängel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Om någon kan hitta låten till den här : http://ahhhohhh.ytmnd.com/ : så är den personen min ängel! Lätt fixat, då musiken finns på YTMND och är hemmagjort för den sidan. Här Redigerad 14 juli, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Lätt fixat, då musiken finns på YTMND och är hemmagjort för den sidan. Här Tack. Hittade den dock på grabbens egna hemsida, men tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Skulle någon kunna nämna en bra Komedi man kan titta på med en tjej en kväll när man har kommit från en fest. Funderar just nu på Bruce den allsmäktige men den har man sätt, så någon annan i liknande stil. Vill ha svar så fort som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Skulle någon kunna nämna en bra Komedi man kan titta på med en tjej en kväll när man har kommit från en fest. Funderar just nu på Bruce den allsmäktige men den har man sätt, så någon annan i liknande stil. Vill ha svar så fort som möjligt Friends! FRIENDS! FRIENDS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Friends! FRIENDS! FRIENDS! Vänner! VÄNNER! VÄNNER! På Svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 That 70's Show! THAT 70's SHOW! THAT 70's SHOW! Men om det är en film du ska ha så rekomenderar jag The Girl Next Door. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Men om det är en film du ska ha så rekomenderar jag The Girl Next Door. Cuuuuthbert. <333 Riktigt bra film, jawohl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Men om det är en film du ska ha så rekomenderar jag The Girl Next Door. Tack tack vi kollade scary movie 4. Men skall skaffa den här filmen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Kan se om någon vet vad det här är för film... Den handlar om 2 killar som kidnappar en unge från hans dagis om jag minns rätt... filmen slutar med att bara en av kidnapparna lever men är ordentligt skadad och ligger och vilar med ryggen mot ett träd på en äng. Ungen har börjat gilla honom dock så han stannar hos honom. Det är en helikopter som flyger runt som jagar kidnapparen även i slutet. Jag har för mig att den kidnapparen som levde dödade den andra kidnapparen av någon anledning... någon som känner igen filmen? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Kan se om någon vet vad det här är för film... Den handlar om 2 killar som kidnappar en unge från hans dagis om jag minns rätt... filmen slutar med att bara en av kidnapparna lever men är ordentligt skadad och ligger och vilar med ryggen mot ett träd på en äng. Ungen har börjat gilla honom dock så han stannar hos honom. Det är en helikopter som flyger runt som jagar kidnapparen även i slutet. Jag har för mig att den kidnapparen som levde dödade den andra kidnapparen av någon anledning... någon som känner igen filmen? ^^ Kindergarden Cop med Arnold Schwarzeneger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts