Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

En Busta Rhymes-låt. Jag kommer inte ihåg något från texten, det enda jag minns är att det var flera artister som medverkade i låten.

DMX och Papoose kommer jag ihåg var med i musikvideon. När en ny rappare kom in och började rappa så hade han en speciell färg på sina kläder och alla som var bakom honom hade samma färg på sina kläder, Papoose hade grön om jag inte minns fel. DMX hade svart har jag för mig. Sedan ibland fick man se en från Busta Rhymes (Tror jag) som slog i takt med trummorna med sina knytnävar mot kameran. Det är ungefär det jag minns.

Om någon kan namnet på låten så vore det finfint.

Äsch, hittade den. Touch it hette den, och den var inte alls lika bra som jag trodde.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle någon kunna nämna en bra Komedi man kan titta på med en tjej en kväll när man har kommit från en fest. Funderar just nu på Bruce den allsmäktige men den har man sätt, så någon annan i liknande stil.

Vill ha svar så fort som möjligt :blink:

Friends! FRIENDS! FRIENDS!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan se om någon vet vad det här är för film...

Den handlar om 2 killar som kidnappar en unge från hans dagis om jag minns rätt... filmen slutar med att bara en av kidnapparna lever men är ordentligt skadad och ligger och vilar med ryggen mot ett träd på en äng. Ungen har börjat gilla honom dock så han stannar hos honom. Det är en helikopter som flyger runt som jagar kidnapparen även i slutet.

Jag har för mig att den kidnapparen som levde dödade den andra kidnapparen av någon anledning... någon som känner igen filmen? ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan se om någon vet vad det här är för film...

Den handlar om 2 killar som kidnappar en unge från hans dagis om jag minns rätt... filmen slutar med att bara en av kidnapparna lever men är ordentligt skadad och ligger och vilar med ryggen mot ett träd på en äng. Ungen har börjat gilla honom dock så han stannar hos honom. Det är en helikopter som flyger runt som jagar kidnapparen även i slutet.

Jag har för mig att den kidnapparen som levde dödade den andra kidnapparen av någon anledning... någon som känner igen filmen? ^^

Kindergarden Cop med Arnold Schwarzeneger?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...