KvaddadPadda Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) http://en.wikipedia.org/wiki/Bibliography_...ter_S._Thompson Okej, vilken tycker du jag ska fortsätta med? Fear and Loathing: On the Campaign Trail '72 är ett alternativ, men jag är väl inte sådär jätteintresserad av amerikansk 70-tals-politik. What 'bout boken som handlar om hans tid med Hell's Angels? Redigerad 1 juli, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Okej, vilken tycker du jag ska fortsätta med? Fear and Loathing: On the Campaign Trail '72 är ett alternativ, men jag är väl inte sådär jätteintresserad av amerikansk 70-tals-politik. What 'bout boken som handlar om hans tid med Hell's Angels? Screw-jack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Okej, vilken tycker du jag ska fortsätta med? Fear and Loathing: On the Campaign Trail '72 är ett alternativ, men jag är väl inte sådär jätteintresserad av amerikansk 70-tals-politik. What 'bout boken som handlar om hans tid med Hell's Angels? Where The Buffalo Roams och Hell's Angels, helt klart. Sen kan du dyka ner i hans andra verk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Vad heter låten som spelas i Coca-Cola reklamen, den där det ramlar ner människor från himlen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Har någon en aning vad låten heter i remember:card-reklamen heter? Älskar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 En kompis har en ful låt som går antingen 'Dunka på dunka på!' eller 'Pumpa på pumpa på hej o hå vad det ska gå!' Någon som känner igen den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 (redigerad) Vad heter den där låten som är med i något Pingu avsnitt? Den går nått så här: "Who's that man from space, huhä hä hä hö". Det är nån slags disco tecno låt. Det där "hu hä hä hä hö" dyker upp bland annat i början och i refrängen. EDIT: Hittade den. Den hette Woodpeckers from space Redigerad 2 juli, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Vad heter låten i början av denna videon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 En kompis har en ful låt som går antingen 'Dunka på dunka på!' eller 'Pumpa på pumpa på hej o hå vad det ska gå!' Någon som känner igen den? Bayram Band - Pumpa på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Hej jag söker några bra vilda västern spel. Jag har testat GUN Call of Jurez(stavning) de var sådär. Men det fanns nåt annat vilda västern och jag kommer ihåg fortförnade ihåg att en sa Where are you marcha(stavning). Det fanns till Windows 95 man börjar typ i en stad mitt ute i öknen man skulle skjuta andra där Och det fanns gamla byggnader där ochså. Sen så när man hadde klarat första banan så kom man till nån tåg bana där man är på ett tåg. Ska se om jag kommer ihåg vad man kunnde ha för vapen. Dynamit Revolver Hagel gevär nåt slags machine vapen. har för mig man kunnde slå ochså. Sen på demot kommer jag ihåg när man såg bilder på det. asså hur fullversionen skulle se ut. Så såg man att en kille stog med det där machine vapnet på nåt berg. Och en bild med dynamit. Och den där tåg banan fanns på fullversionen. Men vi har haft skivan med spelet men den är borta nu sen länge tillbaks. Så jag undrar vad detta vilda västern spel heter. Men ni kan rekomendera mig andra vilda västern sple. Men helst vill jag ha detta. Kommer ihåg en sak till att man ser en av bilderna att en kille står i en guld gruva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Hej jag söker några bra vilda västern spel. Jag har testat GUN Call of Jurez(stavning) de var sådär. Men det fanns nåt annat vilda västern och jag kommer ihåg fortförnade ihåg att en sa Where are you marcha(stavning). Det fanns till Windows 95 man börjar typ i en stad mitt ute i öknen man skulle skjuta andra där Och det fanns gamla byggnader där ochså. Sen så när man hadde klarat första banan så kom man till nån tåg bana där man är på ett tåg. Ska se om jag kommer ihåg vad man kunnde ha för vapen. Dynamit Revolver Hagel gevär nåt slags machine vapen. har för mig man kunnde slå ochså. Sen på demot kommer jag ihåg när man såg bilder på det. asså hur fullversionen skulle se ut. Så såg man att en kille stog med det där machine vapnet på nåt berg. Och en bild med dynamit. Och den där tåg banan fanns på fullversionen. Men vi har haft skivan med spelet men den är borta nu sen länge tillbaks. Så jag undrar vad detta vilda västern spel heter. Men ni kan rekomendera mig andra vilda västern sple. Men helst vill jag ha detta. Kommer ihåg en sak till att man ser en av bilderna att en kille står i en guld gruva. Outlaws. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Outlaws. Thx Stell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Är det någon som vet vad "Timon & Pumba"avsnittet heter där de är uppe i bergen och ska passera en bergsget? De gör allt i sin makt för att komma förbi men geten stoppar de varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Är det någon som vet vad "Timon & Pumba"avsnittet heter där de är uppe i bergen och ska passera en bergsget? De gör allt i sin makt för att komma förbi men geten stoppar de varje gång. Andra säsongen, avsnitt 13, "Mind Over Matterhorn". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Andra säsongen, avsnitt 13, "Mind Over Matterhorn". Tack men jag hittade när jag sökte på "Timon Pumbaa Mountain Goat". Fast nu är det ett helvete att försöka hitta själva avsnittet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 (redigerad) Vad heter låten i denna video? Låten Jag vill bara ha låten som är i början innan det där skjutandet kommer. Redigerad 4 juli, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 http://lolflash.bot.nu/ Vilken låt är det som spelas på Acethefreak, Sabatonknattar och Micro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 http://lolflash.bot.nu/ Vilken låt är det som spelas på Acethefreak, Sabatonknattar och Micro? Omg, vill också veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Låten i volvo S40-reklamen? Den med popcorn, en penna som vässas och rostat bröd plus lite mer saker. Kollade på reklammusik.se men hittar ingen reklam om s40. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 (redigerad) http://lolflash.bot.nu/ Vilken låt är det som spelas på Acethefreak, Sabatonknattar och Micro? Sabatonknattar = Sabaton - Wolfpack Fast orginalet är mycket mycket segare än vad den uppspeedade remixen är. Redigerad 5 juli, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts