Hew Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Nej, det tror jag inte. Jag tror den var med i en gammal wow film, "Sorrow hill". Ska försöka leta lite. Var det den när en mage sprang omkring och ägde typ 2-3 samtidigt hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 (redigerad) Var det den när en mage sprang omkring och ägde typ 2-3 samtidigt hela tiden? Ja. Edit: Hittade den. Redigerad 26 juni, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Någon som har den här låten? http://www.dubcnm.com/audio/2006/september...ix-(dubcnn).mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Någon som har den här låten? http://www.dubcnm.com/audio/2006/september...ix-(dubcnn).mp3 Läste fel. Redigerad 27 juni, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Någon som har den här låten? http://www.dubcnm.com/audio/2006/september...ix-(dubcnn).mp3 Säg mig vad låten heter så ska jag kolla. För jag kan bara höra precis det första han börjar säga. Och om jag inte hör fel så låter det son snoop? Skit, läste inte titeln, nåväl, jag har en vato-låt. Men den börjar inte likadant. Annars verkar det vara samma låt. Redigerad 27 juni, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Säg mig vad låten heter så ska jag kolla. För jag kan bara höra precis det första han börjar säga. Och om jag inte hör fel så låter det son snoop? Skit, läste inte titeln, nåväl, jag har en vato-låt. Men den börjar inte likadant. Annars verkar det vara samma låt. Länken hete nåt med remix, kolla på dubcnn.com, de brukar ha sådana låtar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Länken hete nåt med remix, kolla på dubcnn.com, de brukar ha sådana låtar där. Det är inte jag som ska ha låten. Men jag orkar lyssna så långt som till första refrengen och så långt låter de likadant förutom att min låt har ett litet intro innan han börjar rappa, vilket det inte finns i den låten som 50 cent länkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Det är inte jag som ska ha låten. Men jag orkar lyssna så långt som till första refrengen och så långt låter de likadant förutom att min låt har ett litet intro innan han börjar rappa, vilket det inte finns i den låten som 50 cent länkade. Jag vet att du inte ska ha låten, jag iaf kunde inte höra på den, då den bara laddades och en hel vit sida kom, tror det e nått md mitt quciktime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Någon som har den här låten? http://www.dubcnm.com/audio/2006/september...ix-(dubcnn).mp3 Jag förstår inte riktigt. Vill du ha den orginala låten eller remixen som du länkade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Jag förstår inte riktigt. Vill du ha den orginala låten eller remixen som du länkade? Spelar ingen roll egentligen. Är det någon som har remixen eller på något sätt kunde spela in den eller spara ner den? Och vad heter orginal låten (snoop).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Skulle gissa på att orginallåten är vato med snoop dogg och b-real från albumet tha blue carpet treatment. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Skulle gissa på att orginallåten är vato med snoop dogg och b-real från albumet tha blue carpet treatment. Det gissade du förbannat rätt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Någon som har den här låten? http://www.dubcnm.com/audio/2006/september...ix-(dubcnn).mp3 Jag förstår inte, varför sparar du den inte bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Någon som har den här låten? http://www.dubcnm.com/audio/2006/september...ix-(dubcnn).mp3 Som Kebab sa. Spara mål som så får du låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Någon som vet en bra sida där man kan beställa spel och film och få det hemskickat? Så man slipper åka till Ica/Posten för att hämta ut sitt paket, jäkligt onödigt när det handlar om så små saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Någon som vet en bra sida där man kan beställa spel och film och få det hemskickat? Så man slipper åka till Ica/Posten för att hämta ut sitt paket, jäkligt onödigt när det handlar om så små saker. Jag har aldrig behövt åka till ica/posten när jag beställt på cdon.com. Sakerna kommer fort också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Urgent!!! Behöver den här psycho-låten som går "wii wii wii wii wii wii" i någon känd skräckfilm (nej, inte Nintendo Wiis Mario...). Theme från Psycho tydligen... hittar dock ingen låt där precis ovanstående sticket är med. Redigerad 30 juni, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Urgent!!! Behöver den här psycho-låten som går "wii wii wii wii wii wii" i någon känd skräckfilm (nej, inte Nintendo Wiis Mario...). Theme från Psycho tydligen... hittar dock ingen låt där precis ovanstående sticket är med. Menar du den där "CHING! CHING! CHING! CHING! CHING! CHING!" ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Ehm, jo. Det är så här. Jag tycker Fear and Loathing in Las Vegas är en sjuk jävla film. På ett bra sätt. Jag läste nyss ut boken. Den var ännu sjukare. På ett bra sätt. Jag vill gärna ha tips på böcker i samma anda, gärna av HST, men det är inget krav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Ehm, jo. Det är så här. Jag tycker Fear and Loathing in Las Vegas är en sjuk jävla film. På ett bra sätt. Jag läste nyss ut boken. Den var ännu sjukare. På ett bra sätt. Jag vill gärna ha tips på böcker i samma anda, gärna av HST, men det är inget krav. http://en.wikipedia.org/wiki/Bibliography_...ter_S._Thompson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts