Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Säg mig vad låten heter så ska jag kolla. För jag kan bara höra precis det första han börjar säga. Och om jag inte hör fel så låter det son snoop?

Skit, läste inte titeln, nåväl, jag har en vato-låt. Men den börjar inte likadant. Annars verkar det vara samma låt.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säg mig vad låten heter så ska jag kolla. För jag kan bara höra precis det första han börjar säga. Och om jag inte hör fel så låter det son snoop?

Skit, läste inte titeln, nåväl, jag har en vato-låt. Men den börjar inte likadant. Annars verkar det vara samma låt.

Länken hete nåt med remix, kolla på dubcnn.com, de brukar ha sådana låtar där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Länken hete nåt med remix, kolla på dubcnn.com, de brukar ha sådana låtar där.

Det är inte jag som ska ha låten. :unsure:

Men jag orkar lyssna så långt som till första refrengen och så långt låter de likadant förutom att min låt har ett litet intro innan han börjar rappa, vilket det inte finns i den låten som 50 cent länkade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte jag som ska ha låten. :unsure:

Men jag orkar lyssna så långt som till första refrengen och så långt låter de likadant förutom att min låt har ett litet intro innan han börjar rappa, vilket det inte finns i den låten som 50 cent länkade.

Jag vet att du inte ska ha låten, jag iaf kunde inte höra på den, då den bara laddades och en hel vit sida kom, tror det e nått md mitt quciktime.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet en bra sida där man kan beställa spel och film och få det hemskickat? Så man slipper åka till Ica/Posten för att hämta ut sitt paket, jäkligt onödigt när det handlar om så små saker.

Jag har aldrig behövt åka till ica/posten när jag beställt på cdon.com. Sakerna kommer fort också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Urgent!!!

Behöver den här psycho-låten som går "wii wii wii wii wii wii" i någon känd skräckfilm (nej, inte Nintendo Wiis Mario...).

Theme från Psycho tydligen... hittar dock ingen låt där precis ovanstående sticket är med.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Urgent!!!

Behöver den här psycho-låten som går "wii wii wii wii wii wii" i någon känd skräckfilm (nej, inte Nintendo Wiis Mario...).

Theme från Psycho tydligen... hittar dock ingen låt där precis ovanstående sticket är med.

Menar du den där "CHING! CHING! CHING! CHING! CHING! CHING!" ???

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...