Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Jag lider av spinal headaches och jag har lyckats hitta ett sätt som tillåter mig sitta(ligga) vid datorn och därför behöver jag veta vad det är för låt i den där loka-reklamen. De sjunger något i stil med "Vi skulle dö samtidigt du och jag"... or something..

Snälla hjälp en lidande i nöd.

EDIT: Hittade den. Säkert - Vi kommer att dö samtidigt

Redigerad av jaeger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker efter en film. Filmen handlar om två personer som åker runt med Sydstats flaggan bild-->Flagga

Och de åker runt i denna bil har jag för mig

post-12619-1182643999_thumb.jpg

Och jag kommer ej ihåg vad filmen hete sitter i huvudet men får ej fram det. Vet att farsan sa nåt om det namnet. Eller om det var nåt spel.

Anledning till varför jag to Ilols sig var för att jag kännde igen den från nån film/spel

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker namnet på en film som är verklighetsbaserad och det handlar om ett bankrån som går snett och det blir skottlossning mellan poliser och dom två bovarna som rånade banken. En av bankrånarna ska tydligen ha tagit sitt liv och den andra blivit tagen efter att ha tagit emot ett antal kulor. Det var ganska många poliser dom dog och jag antar att bovarna hade tagit droger eftersom att dom knappt kände av smärta.

Ruskigt usel beskrivning, men det var en vän till mig som berättade om den för mig tidigare idag och det var allt jag kom ihåg från den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker namnet på en film som är verklighetsbaserad och det handlar om ett bankrån som går snett och det blir skottlossning mellan poliser och dom två bovarna som rånade banken. En av bankrånarna ska tydligen ha tagit sitt liv och den andra blivit tagen efter att ha tagit emot ett antal kulor. Det var ganska många poliser dom dog och jag antar att bovarna hade tagit droger eftersom att dom knappt kände av smärta.

Det som dyker upp direkt i skallen är 44 Minutes. Rånet skedde 1997 i norra Hollywood, och filmen spelades in 2003.

Här kan du läsa mer om själva rånet.

Filmens IMDb-länk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet vart man kan se den gamla reklamen för någonting då två hockeyspelare står i en hiss halvnakna och tävlar i vem som har grymmast "ärr" och sen kommer Foppa in och säger: "Titta här då... Ramlade på en legobit"

Skulle gärna vilja se den igen. :mellow:

Just ja, den... :shifty:

Vad var det reklam för nu igen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...