Carlis Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 OKEJ XD men jag vet ju inte XD Ärligt talat uppför dig och var inte som en 9 åring som precis har kommit på att det finns nåt som heter internet eller lämna forumet det är iallafall vad jag tycker, det förstör en del så som du uppför dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 (redigerad) Hiphop låt där dom sjunger någonting i stil med: "See that sexy body go bom bom bom" Någon som vet vilken jag menar!? Skulle vara evigt tacksam! EDIT: Fixa den Redigerad 22 juni, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Vad heter filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 (redigerad) Vad heter filmen? Av kommentarerna på Youtube att döma, heter den "Harold & Kumar Go to White Castle". Redigerad 22 juni, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Av kommentarerna på Youtube att döma, heter den "Harold & Kumar Go to White Castle".<3 Jag ska skaffa dig några flickor att ha som skrivbordsbakgrund som tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Av kommentarerna på Youtube att döma, heter den "Harold & Kumar Go to White Castle". Är det den filmen som de jagar en hamburgare genom hela filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 (redigerad) Jag lider av spinal headaches och jag har lyckats hitta ett sätt som tillåter mig sitta(ligga) vid datorn och därför behöver jag veta vad det är för låt i den där loka-reklamen. De sjunger något i stil med "Vi skulle dö samtidigt du och jag"... or something.. Snälla hjälp en lidande i nöd. EDIT: Hittade den. Säkert - Vi kommer att dö samtidigt Redigerad 23 juni, 2007 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 (redigerad) Söker efter en film. Filmen handlar om två personer som åker runt med Sydstats flaggan bild-->Flagga Och de åker runt i denna bil har jag för mig Och jag kommer ej ihåg vad filmen hete sitter i huvudet men får ej fram det. Vet att farsan sa nåt om det namnet. Eller om det var nåt spel. Anledning till varför jag to Ilols sig var för att jag kännde igen den från nån film/spel Redigerad 24 juni, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 The Dukes of Hazzard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Så hete dom tack så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Tjehona! Jag undrar om det finns fler saker som liknar denna: http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=22913 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Jag söker namnet på en film som är verklighetsbaserad och det handlar om ett bankrån som går snett och det blir skottlossning mellan poliser och dom två bovarna som rånade banken. En av bankrånarna ska tydligen ha tagit sitt liv och den andra blivit tagen efter att ha tagit emot ett antal kulor. Det var ganska många poliser dom dog och jag antar att bovarna hade tagit droger eftersom att dom knappt kände av smärta. Ruskigt usel beskrivning, men det var en vän till mig som berättade om den för mig tidigare idag och det var allt jag kom ihåg från den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Jag söker namnet på en film som är verklighetsbaserad och det handlar om ett bankrån som går snett och det blir skottlossning mellan poliser och dom två bovarna som rånade banken. En av bankrånarna ska tydligen ha tagit sitt liv och den andra blivit tagen efter att ha tagit emot ett antal kulor. Det var ganska många poliser dom dog och jag antar att bovarna hade tagit droger eftersom att dom knappt kände av smärta. Det som dyker upp direkt i skallen är 44 Minutes. Rånet skedde 1997 i norra Hollywood, och filmen spelades in 2003. Här kan du läsa mer om själva rånet. Filmens IMDb-länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Finns någon låt som heter "Man on a mission" eller något sånt. Men jag undrar vem/vilka som gjort låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) Finns någon låt som heter "Man on a mission" eller något sånt. Men jag undrar vem/vilka som gjort låten? Van Halen? Redigerad 25 juni, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Risk radio Det ska finnas en sida med massor av sjuka radio parodier och skit. Vet någon sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) Van Halen? Nej, det tror jag inte. Jag tror den var med i en gammal wow film, "Sorrow hill". Ska försöka leta lite. Redigerad 25 juni, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Det finns en låt med Gamma Ray som heter Man On A Mission... ... säger Wikipedia efter en snabb sökning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Någon som vet vart man kan se den gamla reklamen för någonting då två hockeyspelare står i en hiss halvnakna och tävlar i vem som har grymmast "ärr" och sen kommer Foppa in och säger: "Titta här då... Ramlade på en legobit" Skulle gärna vilja se den igen. Just ja, den... Vad var det reklam för nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Just ja, den... Vad var det reklam för nu igen? Var det inte "Oddset"? Kan ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts