Kiedis Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Haha, nej det stämmer nog inte riktigt. Kan det vara nåt med Gun's & Roses? Det är alltså den här låten jag söker Guns N Roses - Patience? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Guns N Roses - Patience? JAAAAAAAAAAAAAA! Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 JAAAAAAAAAAAAAA! Tack så mycket! Lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Det är "Bye Bye Nerdie", 12:e säsongen, 16:e avsnittet. Kung på Simpsons som alltid, woooooooh. TACK! *kolla på* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Vad heter låten som börjar vid 1:35? http://youtube.com/watch?v=eHq7RrejcwI Väldigt känd sak... det är en orkester som spelar har jag för mig. Låter som violiner eller något sånt. Någon som kan namnet på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Hade ett program förut där man kunde se vad ens hårddisk innehöll. Programet söker alltså igenom hårddisken, och ställer upp allt innehåll i ett diagram. Någon som vet vilket jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Nån som vet vad detta är för låt? den går typ; laa di da da it goes around my world, it goes around my world la dee da da En technolåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Nån som vet vad detta är för låt? den går typ; laa di da da it goes around my world, it goes around my world la dee da da En technolåt. Daft Punk - Around the World Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Daft Punk - Around the World Eller ATC - Around the World kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Om någon har den där nya remixen av ''Chacarron'' snälla underrätta mig då, måste bara ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Oj. Nu ska jag, för första gången i min forumkarriär, fråga någonting i den här tråden. Wish me good luck. I vilket avsnitt (och från vilken säsong) av Family Guy åker Stewie och Brian till Long Island, och på något sätt måste ta sig hem på egen hand? Kommer inte ihåg så mycket av avsnittet, bara att det var otroligt kul. Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Oj. Nu ska jag, för första gången i min forumkarriär, fråga någonting i den här tråden. Wish me good luck. I vilket avsnitt (och från vilken säsong) av Family Guy åker Stewie och Brian till Long Island, och på något sätt måste ta sig hem på egen hand? Kommer inte ihåg så mycket av avsnittet, bara att det var otroligt kul. Tacksam för svar. Säsong 2, avsnitt 13. "Rhoad to Road Island". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Säsong 2, avsnitt 13. "Rhoad to Road Island". Kakor incoming! Tack som fan. Hittade direkt också, här ska skrattas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=rHxn08d4TgE Vad heter låten i slutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=rHxn08d4TgE Vad heter låten i slutet? Slagsmålsklubben - Smart Drag Mr.Christer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Hade ett program förut där man kunde se vad ens hårddisk innehöll. Programet söker alltså igenom hårddisken, och ställer upp allt innehåll i ett diagram. Någon som vet vilket jag menar? Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
misterrr kadahh Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Någon? Jag vet inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Jag vet inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!XD Stor mening att svara då? Snälla, försök att vara lite seriös. Och du, det räcker med ett utropstecken. Vi förstår vad du skriver i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
misterrr kadahh Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Stor mening att svara då? Snälla, försök att vara lite seriös. Och du, det räcker med ett utropstecken. Vi förstår vad du skriver i alla fall. OKEJ XD men jag vet ju inte XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 OKEJ XD men jag vet ju inte XD Vill du veta EN sak? Du kommer aldelles strax bli bannad. - Någon som vet vart man kan se den gamla reklamen för någonting då två hockeyspelare står i en hiss halvnakna och tävlar i vem som har grymmast "ärr" och sen kommer Foppa in och säger: "Titta här då... Ramlade på en legobit" Skulle gärna vilja se den igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts