Tackleberry Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Vet inte om alla ni kanske redan vet om det här, men hittade den här användbara hemsidan idag: http://www.reklammusik.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Vad heter låten som vissas i denna reklam när de vissar 2 1/2 men och My Name is Earl vad heter låten i den reklamen när den där personen visslar. Så jag undrar vad den låten heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 (redigerad) Vad heter låten som vissas i denna reklam när de vissar 2 1/2 men och My Name is Earl vad heter låten i den reklamen när den där personen visslar. Så jag undrar vad den låten heter? Om du har fått eller iaf sett en länk i en post som är direkt över dig borde du ju iaf ta lite tid åt att leta efter den där? Peter, Bjorn and John - Young Folks TV 6 Lördag, 2007-05-12 13:42 — Mattias Reklam för Two And a Half Men & My name is Earl på måndagar kl. 21.00. Se vad jag hittade. --- Kan även vara följande: Elvis vs. JXL - A Little Less Conversation eller Gnarls Barkley - Crazy Redigerad 11 juni, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Hej, hittade en gammal inspelning här på forumet och märkte att jag aldrig fick svar. Någon som vet vad den här låten heter? Klick mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Om du har fått eller iaf sett en länk i en post som är direkt över dig borde du ju iaf ta lite tid åt att leta efter den där? Peter, Bjorn and John - Young Folks TV 6 Lördag, 2007-05-12 13:42 — Mattias Reklam för Two And a Half Men & My name is Earl på måndagar kl. 21.00. Se vad jag hittade. --- Kan även vara följande: Elvis vs. JXL - A Little Less Conversation eller Gnarls Barkley - Crazy Jag kollade på TV6 men jag hittade inget. Aja tack iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Vet inte om alla ni kanske redan vet om det här, men hittade den här användbara hemsidan idag: http://www.reklammusik.se/ Kan man ladda ner låtarna också eller är det bara ett ställe där dom skriver låtnamnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Lite annorlunda request... Men är det någon som har/vet var man kan få tag på "pipet" som lät då man tog ett mynt i Super Mario spelen? Det lät ju typ... "Kapling" någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Hej, hittade en gammal inspelning här på forumet och märkte att jag aldrig fick svar. Någon som vet vad den här låten heter? Klick mig Lol. Använde SongTapper och fick fram en rad Ace of Base låtar.. Antar att det inte var rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Kan man ladda ner låtarna också eller är det bara ett ställe där dom skriver låtnamnet? Dom skriver bara låtnamnet. Vissa reklamer finns på YouTube och då har videorna lagts till där så man kan höra dom och se på reklamen låten spelas i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 http://www.jesper.nu/filmer/tv/Britans_got...ent_-_Opera.php Någon som vet vilken låt det är killen sjunger (skitbra gör han det också), det är en känd opera låt men jag minns inte vad den heter. Help Please! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 http://www.jesper.nu/filmer/tv/Britans_got...ent_-_Opera.php Någon som vet vilken låt det är killen sjunger (skitbra gör han det också), det är en känd opera låt men jag minns inte vad den heter. Help Please! Nessun Dorma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Warren G och Nate dogg tror jag det är som sjunger, den börjar nånting med " It was a clear black night, a clear white noon". Hiphop låt såklart, skulle vara riktigt tacksam! Någon som ved vad denna låt heter? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Warren G och Nate dogg tror jag det är som sjunger, den börjar nånting med " It was a clear black night, a clear white noon". Hiphop låt såklart, skulle vara riktigt tacksam! Någon som ved vad denna låt heter? (:!!! Reugulate hetr den låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Warren G och Nate dogg tror jag det är som sjunger, den börjar nånting med " It was a clear black night, a clear white noon". Hiphop låt såklart, skulle vara riktigt tacksam! Någon som ved vad denna låt heter? (:!!! Clear white moon ska det vara. Jag hittade lyricsen på google, inte alls svårt. Regulate heter den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Ok. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Jag söker ett simpsons program, kommer bara ihåg en 'scen' ur den där Ralph Wiggum och någon(/några?) mer står på varandra för att likna en vuxen. När de blir påkommna säger i alla fall Ralph något i stil med "We're a totempole, heeya heeya heeya". Jag älskar den snutten och vill gärna se den. Men vad är det för ett avsnitt? Om ni känner igen det och vet vad som händer i det kanske det går att googla, så hjälp gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Jag söker ett simpsons program, kommer bara ihåg en 'scen' ur den där Ralph Wiggum och någon(/några?) mer står på varandra för att likna en vuxen. När de blir påkommna säger i alla fall Ralph något i stil med "We're a totempole, heeya heeya heeya". Jag älskar den snutten och vill gärna se den. Men vad är det för ett avsnitt? Om ni känner igen det och vet vad som händer i det kanske det går att googla, så hjälp gärna. Det är "Bye Bye Nerdie", 12:e säsongen, 16:e avsnittet. Kung på Simpsons som alltid, woooooooh. Redigerad 15 juni, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Lol. Använde SongTapper och fick fram en rad Ace of Base låtar.. Antar att det inte var rätt. Haha, nej det stämmer nog inte riktigt. Kan det vara nåt med Gun's & Roses? Det är alltså den här låten jag söker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Haha, nej det stämmer nog inte riktigt. Kan det vara nåt med Gun's & Roses? Det är alltså den här låten jag söker Guns Nroses - Civil War? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Guns Nroses - Civil War? Nej, det var inte den. Men det ska vara mycket vissling i den. Jag hörde den väldigt mycket på Carlings när jag praoade där, och jag har för mig att ägaren sa "Nej nu måste vi spela lite mer Gunsen" och då satte han igång den här låten. Det hände ofta. I vilket fall, jag vill så otroligt gärna veta vad den heter. Hjälp en medmänniska så är ni söta! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts