Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Vad heter låten som vissas i denna reklam när de vissar 2 1/2 men och My Name is Earl vad heter låten i den reklamen när den där personen visslar. Så jag undrar vad den låten heter?

Om du har fått eller iaf sett en länk i en post som är direkt över dig borde du ju iaf ta lite tid åt att leta efter den där?

Peter, Bjorn and John - Young Folks

Lördag, 2007-05-12 13:42 — Mattias Reklam för Two And a Half Men & My name is Earl på måndagar kl. 21.00.

Se vad jag hittade.

---

Kan även vara följande: Elvis vs. JXL - A Little Less Conversation eller Gnarls Barkley - Crazy

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du har fått eller iaf sett en länk i en post som är direkt över dig borde du ju iaf ta lite tid åt att leta efter den där?

Peter, Bjorn and John - Young Folks

Lördag, 2007-05-12 13:42 — Mattias Reklam för Two And a Half Men & My name is Earl på måndagar kl. 21.00.

Se vad jag hittade.

---

Kan även vara följande: Elvis vs. JXL - A Little Less Conversation eller Gnarls Barkley - Crazy

Jag kollade på TV6 men jag hittade inget. Aja tack iaf

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Warren G och Nate dogg tror jag det är som sjunger, den börjar nånting med " It was a clear black night, a clear white noon". Hiphop låt såklart, skulle vara riktigt tacksam! Någon som ved vad denna låt heter? (:!!!:)

Clear white moon ska det vara.

Jag hittade lyricsen på google, inte alls svårt. Regulate heter den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker ett simpsons program, kommer bara ihåg en 'scen' ur den där Ralph Wiggum och någon(/några?) mer står på varandra för att likna en vuxen. När de blir påkommna säger i alla fall Ralph något i stil med "We're a totempole, heeya heeya heeya". Jag älskar den snutten och vill gärna se den. Men vad är det för ett avsnitt? Om ni känner igen det och vet vad som händer i det kanske det går att googla, så hjälp gärna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker ett simpsons program, kommer bara ihåg en 'scen' ur den där Ralph Wiggum och någon(/några?) mer står på varandra för att likna en vuxen. När de blir påkommna säger i alla fall Ralph något i stil med "We're a totempole, heeya heeya heeya". Jag älskar den snutten och vill gärna se den. Men vad är det för ett avsnitt? Om ni känner igen det och vet vad som händer i det kanske det går att googla, så hjälp gärna.

Det är "Bye Bye Nerdie", 12:e säsongen, 16:e avsnittet.

Kung på Simpsons som alltid, woooooooh.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guns Nroses - Civil War?

Nej, det var inte den. Men det ska vara mycket vissling i den.

Jag hörde den väldigt mycket på Carlings när jag praoade där, och jag har för mig att ägaren sa "Nej nu måste vi spela lite mer Gunsen" och då satte han igång den här låten. Det hände ofta.

I vilket fall, jag vill så otroligt gärna veta vad den heter. Hjälp en medmänniska så är ni söta! :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...