Merkky Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Yes den var det! Tusen tack! Ser gott ut!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Söker ett videoklipp/ljudklipp med någon som imiterar Arnold Swarchnegger, säger typ sånt som "if u want pinapple i'll kill u", han jobbar typ som pizzabagare eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Söker ett videoklipp/ljudklipp med någon som imiterar Arnold Swarchnegger, säger typ sånt som "if u want pinapple i'll kill u", han jobbar typ som pizzabagare eller nåt. Den här, månne? http://www.funlol.com/funpages/arnoldphoneprank.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Den här, månne? http://www.funlol.com/funpages/arnoldphoneprank.html Nope Han ska föreställa en typ "pizzabagare" i den jag menar... svårt att förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Ännu en låt jag söker: Klicka mig, hör sång! COOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Ännu en låt jag söker: Klicka mig, hör sång! COOL The Offspring - Can't Repeat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Vad heter låten i We Were Soldiers? när den där vietnam killen skulle preics skjuta när US Army's helicopter kom och mejade ner alla i lägret?. Så jag undrar vad den låten heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 (redigerad) Brukar vanligtvis inte gilla hårdrock/metal, men efter att ha sett filmen Tenacious D - The pick of destiny så hörde jag några sköna låtar. Vet ni några låtar som liknar den som djävulen sjöng? Tenacious D: Pick of Destiny - Showdown Bästa låten i filmen imo. Tack på förhand. Redigerad 1 juni, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Hej jag söker en låt som jag hörde idag kom ej ihåg namnet på artisten. Men jag tror jag kommer ihåg en bit av låten. Låten börjar med en smurf röst. och hon säger nånting på eng med "trust your heart och nånting belive me" sen kommer en svensk röst kommer ej ihåg så mkt han sa. Men han sa nåt med "Jag Skiter it" och sen kommer den där smurf rösten igen som låter som en tjej som säger sen "I love you. Trust me" eller nåt sånt. Så jag undrar om ni vet vilcken låt jag syftar på. Det är en svensk hiphop låt om ni undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Hej jag söker en låt som jag hörde idag kom ej ihåg namnet på artisten. Men jag tror jag kommer ihåg en bit av låten. Låten börjar med en smurf röst. och hon säger nånting på eng med "trust your heart och nånting belive me" sen kommer en svensk röst kommer ej ihåg så mkt han sa. Men han sa nåt med "Jag Skiter it" och sen kommer den där smurf rösten igen som låter som en tjej som säger sen "I love you. Trust me" eller nåt sånt. Så jag undrar om ni vet vilcken låt jag syftar på. Det är en svensk hiphop låt om ni undrar. Ingen som vet? :'( Måste ha denna låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Jag söker namnet på en forumit faktiskt. Jag minns att någon frågade denne forumiten om varför han slutat lyssna på en speciell musikstil, han svarade att han då gått över till fransk hip-hop för ett litet tag. Och jag undrar vem den forumiten var. Jag är inte helt säker på att det var fransk hip-hop, men jag är nästan säker. Om jag inte minns helt fel heller så var det okka eller mahalo. Någon som känner igen det? Okka t ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Jag söker namnet på en forumit faktiskt. Jag minns att någon frågade denne forumiten om varför han slutat lyssna på en speciell musikstil, han svarade att han då gått över till fransk hip-hop för ett litet tag. Och jag undrar vem den forumiten var. Jag är inte helt säker på att det var fransk hip-hop, men jag är nästan säker. Om jag inte minns helt fel heller så var det okka eller mahalo. Någon som känner igen det? Okka t ex. okka i möt forumiten: Varför slutade du lyssna på hiphop och började lyssna på franskt 50-tals pop? Jag har en ganska fin, dock patetisk och ångestfylld förklaring i hiphoptråden, om hur "jag ska försöka finna funken" osv. Japp, det var så det började: Prince. Jag hoppade lite till jazzen, sen kom Bowie (ständigt denna Bowie), och så - woopsidaisy - var jag i Malmö, upptäckte gamla toner från min barndom (Dexys, Love, Smiths osv.), rotade runt lite, grävde, älskade. Finns dock bra hiphop kvar Stacs of Stamina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 okka i möt forumiten: Men, då var det ju inte fransk hiphop han gick över till, vad synd. Nåväl, tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Men, då var det ju inte fransk hiphop han gick över till, vad synd. Nåväl, tack för hjälpen. Jag har lyssnat på fransk hiphop också. Bara så att du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Jag har lyssnat på fransk hiphop också. Bara så att du vet. Nämen! Gud så bra, då ska du få tipsa mig på bra, franska hiphoplåtar. Via PM eller här, välj själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 (redigerad) Söker temat till "Fångarna på Fortet". Någon som har en fil med bättre ljud än videon nedan? Spola fram till 1:10. http://www.youtube.com/watch?v=44c7r9i2Nf8 Redigerad 4 juni, 2007 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 (redigerad) Söker temat till "Fångarna på Fortet". Någon som har en fil med bättre ljud än videon nedan? Spola fram till 1:10. http://www.youtube.com/watch?v=44c7r9i2Nf8 Här. Fångarna på Fortet Theme Finns lagligt att hämta hos http://www.paulkoulak.com/ Redigerad 4 juni, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Letar efter en låt som går ibland på kanal5's reklam, den har en lite hip hop/poppig sound. Tror det är en CSI reklam som den går på. Hade låten på min dator, men hittar den inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Tack så hemskt mycket för hjälpen Tux. Skulle vilja passa på att fråga om en annan låt som spelas i Introvideon varje gång man startar GTA: Liberty City Stories till PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Hej jag söker en låt som jag hörde idag kom ej ihåg namnet på artisten. Men jag tror jag kommer ihåg en bit av låten. Låten börjar med en smurf röst. och hon säger nånting på eng med "trust your heart och nånting belive me" sen kommer en svensk röst kommer ej ihåg så mkt han sa. Men han sa nåt med "Jag Skiter it" och sen kommer den där smurf rösten igen som låter som en tjej som säger sen "I love you. Trust me" eller nåt sånt. Så jag undrar om ni vet vilcken låt jag syftar på. Det är en svensk hiphop låt om ni undrar. Glöm det jag hittade den låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts