SilentViper Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Har man hört låten så kanske man kommer ihåg något av den? Fast det beror ju på i vilken situation man hörde låten också. Lite svårt när man var runt 7 till 8år när man spelade det. Men aja jag hittade låten iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Jag söker en låt som är med i Driver Parallel Lines. Refrängen går: Oh my god i can't belive it, i've never been this far away from home. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 (redigerad) Jag söker en låt som är med i Driver Parallel Lines. Refrängen går: Oh my god i can't belive it, i've never been this far away from home. Kaiser Chiefs - Oh My God GOOGLE !111!11!!11 Redigerad 12 maj, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Jag söker en butik i Stockholm eller på internet som säljer musik/band/artist-tröjor, lite retrostil eller ser urtvättade ut. Är först och främst ute efter en Blondie och en RUN DMC t-shirt. Musiktröjor retrostile is da shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Kaiser Chiefs - Oh My God GOOGLE !111!11!!11 Jag googlade på som fasen!!!! Tack så mycket föresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Jag googlade på som fasen!!!! Tack så mycket föresten! Försökt att googla på de lyrics du skrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Söker en flashfilm.. En sån där fin "film" där man trycker på en rad olika knappar också spelas olika låtar upp. Samtidigt som låtarna spelas upp visas olika karaktärer från spel och filmer. Karaktärerna springer hela tiden, och alla är i 2d. ^_____^ Minns att "There she is!!!", Kikkoman och Numa Numa låten var med. Är också ganska säker på att Megaman och någon FF7 låt var med. Så, någon som kan länka't? Hade den sparad på min gamla dator förut.. Fast min gamla dator är så oduglig så att den inte ens går att starta. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Försökt att googla på de lyrics du skrev? Jag tog nog inte med ' tecknet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Jag tog nog inte med ' tecknet Inte jag heller Men enough om det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Nåt snusk Namnet på låten i detta klipp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 (redigerad) Nåt snusk Namnet på låten i detta klipp? Redigerad 14 maj, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 OJ! Sorry :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Hej! Undrar vad låten i Scrubs (säsong 5 ep 17) heter när vakmästaren och de andra ger Carla "The Evil Eye". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Hej! Undrar vad låten i Scrubs (säsong 5 ep 17) heter när vakmästaren och de andra ger Carla "The Evil Eye". Philip Glass. Album: 'Koyaanisqatsi Soundtrack' Glass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Philip Glass. Album: 'Koyaanisqatsi Soundtrack' Glass! Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Killing me softly with his sooooong.... bla bla bla (RnB Version) Pipig röst som sjunger någonting i stil med: We're the number oooone!! Också Hiphop/RnB Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Killing me softly with his sooooong.... bla bla bla (RnB Version) Någon? The Fugees - Killing me softly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 satt och surfa på Youtube och kände igen den första låten, vad heter den http://www.youtube.com/watch?v=ZWHI4VcBP4E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Stog lite längre ner: Straight to Video by Mindless Self Indulgence Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Stog lite längre ner: Straight to Video by Mindless Self Indulgence Thx Nu ska jag gå och.... köööpa låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts