Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Jag söker en flash film med Batman (Gammla batman). Och backgrunds musiken är typ bara samma hela tiden. nån typ as skum röst som sjunger "Hurrhurru hurrhrurrrhuhrrhu". Eller nåt.

Nån som förstår?

El chombo - Chacarron macarron? :EDIT: Ah, trodde du sökte låten bara.. Vet inget om flashfilmen dock.

Förövrigt skulle jag också vilja ha ett namn, det är från ett barnprogram..

Det är en flicka som flyttar in i ett nytt hus, och på kvällarna försvinner leksaker från hennes rum och hon får reda på att det är ett monster på vinden.. Monstret är lila och det är en vanligt människa som har en dräkt på sig, alltså inga specialeffekter.. Notera även att detta programmet är ganska gammalt.. Väntar på svar :ermm:

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

El chombo - Chacarron macarron? :EDIT: Ah, trodde du sökte låten bara.. Vet inget om flashfilmen dock.

Förövrigt skulle jag också vilja ha ett namn, det är från ett barnprogram..

Det är en flicka som flyttar in i ett nytt hus, och på kvällarna försvinner leksaker från hennes rum och hon får reda på att det är ett monster på vinden.. Monstret är lila och det är en vanligt människa som har en dräkt på sig, alltså inga specialeffekter.. Notera även att detta programmet är ganska gammalt.. Väntar på svar :ermm:

Tack, Haha. det var låten...

Skit i flashen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...