Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Vad heter den där klassiska "Usa-låten" som spelas i samband med president-tal eller liknande? Brukar ofta vara med i filmer under "patriotiska händelser".

Ska se om jag hittar den i något ljudklipp på nätet.

Här, i början av klippet.

Någon? :mellow:

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker namnet på en film som jag såg för ett tag sen. Det handlade om en vit man, han var homosexuell och bodde hos en tjejkompis om jag minns rätt. Tjejkompisen hjälpte honom att ta kontakt med en annan man, som han sedan träffade på ett café/resturang. Efter att de träffats så hade dom buttsecks i en trädgård (flera gånger) och oralsex i en säng på något skumt ställe.. (Typ något ställe där skumma människor sålde droger n' shit) Den vita snubben bodde också hos någon extremt rik familj. Tror inte det var hans familj, men den såkallade "pappan" i familjen tyckte om honom, och gav honom jobb. Ptja, det är ungefär det. Minns lite andra små detaljer också.. Men avstår från att säga dom atm. Någon som har en aning om vad det är för film jag tänker på?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker efter en låt som börjar såhär: Your bottle is almoast empty, you know it cant go on, becous of you my mind is allways rasing, Och kan kanske tillägga att den var MP låt till WH: Bad company.

Men eftertexterna var så suddiga på YT så att jag inte såg vad det stog, är det någon som vet vilken låt jag menar?

Refrengen går: Its all over for you

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker efter en låt som börjar såhär: Your bottle is almoast empty, you know it cant go on, becous of you my mind is allways rasing, Och kan kanske tillägga att den var MP låt till WH: Bad company.

Men eftertexterna var så suddiga på YT så att jag inte såg vad det stog, är det någon som vet vilken låt jag menar?

Refrengen går: Its all over for you

Three Days Grace - It's All Over

Google är svåra saker.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet, det är därför jag frågar här...Tack för hjälpen

Hört talas om ironi?

Om inte, här har du länk till Wikipedia - ironi: http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi.

Här har du även länk till mitt sökresultat på google, så ser du vad du kan söka på nästa gång du letar efter en låt: http://www.google.se/search?hl=sv&sa=X...ics&spell=1.

Notera ordet Lyrics.

>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...