SlewME Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 100 höjdare - Anti-EU-mannen - vad heter låten som spelades ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Vad heter låten som spelas i den här Opening? Titanic Opening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 100 höjdare - Anti-EU-mannen - vad heter låten som spelades ? När? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Vad heter låten som spelas i Lilla Jönssonligan och cornflakeskuppen? Den börjar med att fyra killar sjunger fyra toner en efter en. Sen låter det som om de säger "Down at the hub". Låten är Rock n roll. Vet inte när i filmen den spelas dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Nån som vet låten? En G-mod film men music... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Chumbawamba - I Get Knocked Down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ioor Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Vad heter låten som spelas i den här Opening? Titanic Opening James Horner - Never an Absolution Nästan hela soundtracket till Titanic komponerades av James Horner och "sjunger" gör norskan Sissela Kyrkjebo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Chumbawamba - I Get Knocked Down Låten heter väl Tubthumping? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Chumbawamba - I Get Knocked Down Tack... Hittade den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Det var nån som visade en screen på ett spel där man var typ dragonball-gubbarna och härjade. Har för mig att det var ett freeware-program och var jävligt kul! Nån som vet vad det heter? Little Fighter 2 kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Söker namnet på en rocklåt som jag hörde idag på rockklassiker. Det är en tjej som sjunger, tror hon sjöng något i stil med "Orleans" or "coulin" eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 (redigerad) Söker en skämtlåt gjord av 50 Cents P.I.M.P. Tror det var B.U.S.H eller någonting liknande. Någon? - Hittade den. D.R.A.F.T Redigerad 26 april, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Jag hittade en låt på Youtube under en tråkig lektion. Men smarta jag sparade aldrig namnet eller nåt sånt. Videon började med att några människor klädda i djurdräkter går genom en korridor och in i ett kontrollrum. Sen kommer några med zombiemasker eller nåt efter. Sen går dom med djur in i ett annat rum med instrument där dom börjar spela... Låten heter nåt med The New Sound eller nåt i den stilen. Rädda mig nån! SNÄLLA?? Musiken var lite punkaktig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 (redigerad) Är det nån som vet vad första låten på den här länken heter? Det är efter Matrix snubben snackat som den kommer. Har försökt hitta den riktigt länge nu. Without succes :'( LÄNKEN! Tack så mycket i förhand Redigerad 26 april, 2007 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 SNÄLLA?? Musiken var lite punkaktig.. Refused - New Noise. http://youtube.com/watch?v=K8MkVIe9xGc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Refused - New Noise. http://youtube.com/watch?v=K8MkVIe9xGc Tack!! jag älskar dig! <3<3 Ta en kaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Är det nån som vet vad första låten på den här länken heter? Det är efter Matrix snubben snackat som den kommer. Har försökt hitta den riktigt länge nu. Without succes :'( LÄNKEN! Tack så mycket i förhand Är det verkligen inte nån som vet? Snälla jag har kämpat för att hitta den här låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 (redigerad) Vad heter den där klassiska "Usa-låten" som spelas i samband med president-tal eller liknande? Brukar ofta vara med i filmer under "patriotiska händelser". Ska se om jag hittar den i något ljudklipp på nätet. Här, i början av klippet. Redigerad 27 april, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 (redigerad) 10 Guldstjärnor till den som hittar och kan ge mig denna låt: DJ U Hey & Minagawa - Survivor (Alphazone remix) Den går kanske även att hitta genom namnet: Alphazone - Survivor men namnet överst är det riktigt namnet, den finns på albumet Resonate 5, skiva 2. Från början hörde jag denna låt i en mix, efter ungefär 2 månader fick jag ett snabbt smakprov, och nu kanske ett halvår efter att jag hört den första gången fick jag äntligen reda på namnet. Den som hjälper mig är fan guld värd. Tack på förhand // Halo Ingen? EDIT: Fick den av en kille nu, weeeei! Redigerad 27 april, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Jag söker namnet till programet samt dess hemsida som gjorde att man kunde se på TV direkt på datorn, som var ganska populärt här på forumet en ganska kort tid. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts