Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Let's get ready to rumble?

Har en version som heter "Jock Jams - Let's Get Ready to Rumble", det är den där sportlåten i början och sen lite remixer av andra låtar.

Den jag har på datorn heter " 2 Unlimited - Get ready for this" Men det kanske är en remix av nåt slag.

Ajfan, jag tänkte nog på en helt annan låt. :huh:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hittade en låt på Youtube under en tråkig lektion. Men smarta jag sparade aldrig namnet eller nåt sånt. Videon började med att några människor klädda i djurdräkter går genom en korridor och in i ett kontrollrum. Sen kommer några med zombiemasker eller nåt efter. Sen går dom med djur in i ett annat rum med instrument där dom börjar spela...

Låten heter nåt med The New Sound eller nåt i den stilen. Rädda mig nån!

Fortfarande ingen ängel med nån aning??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker låtnamn/artistnamnet till en låt som låter lite.. 80-talig. Det är någon snubbe som sjunger "Sayonara, sayonara, blablabla, ooh ooh ooh" (Vet tyvärr inte mer än sådär.) Han sjunger hursomhelst på både engelska och japanska. Lite blandning dära. Är en gammal låt. Any1 know the right one? ^^

Dschinghis Khan - Moskau

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker någon hemsida med en massa fina themes till windows, ska då funka till prewgrammet "UX-Theme". Någon?

deviantArt.

Edit: Förresten, för att klargöra, uxtheme.dll är inget program utan är en DLL-fil i Windows som tar hand om teman. Man kan dock ladda ner en patchad variant som gör att man kan lägga in egna teman utan att använda tredjepartsapplikationer som StyleXP eller Windowblinds.

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

deviantArt.

Edit: Förresten, för att klargöra, uxtheme.dll är inget program utan är en DLL-fil i Windows som tar hand om teman. Man kan dock ladda ner en patchad variant som gör att man kan lägga in egna teman utan att använda tredjepartsapplikationer som StyleXP eller Windowblinds.

Jasså, vad ska man söka på då? Jo hehe filerna jag laddar är någon typ av style sheet fil. Och man har inget program i gång när man kör temat utan det är en dll som du sa. Det är bra. Men som sagt vad ska man söka på? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej igår när jag låg och sov hos en kompis då hörde jag en låt på Radion tror det var P4 Västmaland för jag kollade efter om det fanns någon bra låt, Då hörde jag en låt som jag kännde igen. Och jag väntade tills låten var slut för att höra vad den hete. Men han sa bara att den var önskas av två poliser. Och nu hittade jag en låt som går typ lika dant som i denna Refräng(stavning) om man lyssnar på musiken här är den som jag syftar på nu. Länken Och jag vet att den går likadant i Refrängen om man lyssnar på sjävla musiken. Och jag undrar om det finns nån anna version av nån annan artist som har typ likadant i refrängen. För jag hörde de sa nåt med Summer men jag tror detta var den. Men tacksam iaf om nån vet. Hoppas ni förstog. Är ej så bra att förklara saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej igår när jag låg och sov hos en kompis då hörde jag en låt på Radion tror det var P4 Västmaland för jag kollade efter om det fanns någon bra låt, Då hörde jag en låt som jag kännde igen. Och jag väntade tills låten var slut för att höra vad den hete. Men han sa bara att den var önskas av två poliser. Och nu hittade jag en låt som går typ lika dant som i denna Refräng(stavning) om man lyssnar på musiken här är den som jag syftar på nu. Länken Och jag vet att den går likadant i Refrängen om man lyssnar på sjävla musiken. Och jag undrar om det finns nån anna version av nån annan artist som har typ likadant i refrängen. För jag hörde de sa nåt med Summer men jag tror detta var den. Men tacksam iaf om nån vet. Hoppas ni förstog. Är ej så bra att förklara saker.

Ta en titt här, finns en hel del versioner

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Boys_of_Summer_%28song%29

Redigerad av GTA3 freak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dschinghis Khan - Moskau

.aww taaaack älskling.. <333

that was .. um. unexpected.

^_^

---

Hörde en nyss på radion en låt som jag har hört många gånger förut. En utländsk kille som sjöng, troligen en african.

Minns bara "you sexy babe", eller bara "sexy baby", hörde något något med "I belive in malcow" före det men tror knappast jag hörde rätt där. XD Minns inte kanalen, kan gå ner och kolla om någon vill veta.

plxi,,

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hörde en nyss på radion en låt som jag har hört många gånger förut. En utländsk kille som sjöng, troligen en african.

Minns bara "you sexy babe", eller bara "sexy baby", hörde något något med "I belive in malcow" före det men tror knappast jag hörde rätt där. XD Minns inte kanalen, kan gå ner och kolla om någon vill veta.

plxi,,

http://www.youtube.com/watch?v=UILYrb4ty2Q

Det är inte den du menar? (Hot chocolate - You Sexy Thing)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

10 Guldstjärnor till den som hittar och kan ge mig denna låt:

DJ U Hey & Minagawa - Survivor (Alphazone remix)

Den går kanske även att hitta genom namnet: Alphazone - Survivor

men namnet överst är det riktigt namnet, den finns på albumet Resonate 5, skiva 2.

Från början hörde jag denna låt i en mix, efter ungefär 2 månader fick jag ett snabbt smakprov,

och nu kanske ett halvår efter att jag hört den första gången fick jag äntligen reda på namnet.

Den som hjälper mig är fan guld värd.

Tack på förhand // Halo

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...