T-Bone Mendez Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Lycka till med det Tack för ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) Jag undrar om någon vet en sida där man kan ladda ner amerikanska filmer lagligt? Det finns många bra som inte ens kommer till Europa. Menar du att man betalar med kreditkort och sedan får man ladda ner? I så fall funkar väl amazon.com? Redigerad 14 april, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Jag såg typ nån Stargate Atlantis avsnitt... kanske igår eller för nån vecka sen. Man kunde se typ hela den här "Maskhålet". Någon som vet vilket avsnitt det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Söker låtnamn/artistnamnet till en låt som låter lite.. 80-talig. Det är någon snubbe som sjunger "Sayonara, sayonara, blablabla, ooh ooh ooh" (Vet tyvärr inte mer än sådär.) Han sjunger hursomhelst på både engelska och japanska. Lite blandning dära. Är en gammal låt. Any1 know the right one? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Den här samplen är en Cover. Jag letar efter den originella låten. sample.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Vad heter den första låten som spelas? Den här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Någon som vet vad fonten som The Killers använder till ordet "Killers" på albumomslaget till Hot Fuss heter? Det är alltså den här fonten jag söker: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Vad heter den första låten som spelas? Den här! Låter som Eddie Meduza men vilken låt det är vet jag inte, inget stort fan av honom precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Någon som vet vad fonten som The Killers använder till ordet "Killers" på albumomslaget till Hot Fuss heter? Det är alltså den här fonten jag söker: ITC Bauhaus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 ITC Bauhaus Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Jag hittade en låt på Youtube under en tråkig lektion. Men smarta jag sparade aldrig namnet eller nåt sånt. Videon började med att några människor klädda i djurdräkter går genom en korridor och in i ett kontrollrum. Sen kommer några med zombiemasker eller nåt efter. Sen går dom med djur in i ett annat rum med instrument där dom börjar spela... Låten heter nåt med The New Sound eller nåt i den stilen. Rädda mig nån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Vet någon vad låten heter i Simpsons-avsnittet "Yokel Chords", alltså 18x14, då Bart Simpson berättar om Dark Stanley? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Vad heter låten/gruppen på den sjunde "versionen" här? Vet att jag har sett dom förut på typ hamsperpaj, liek.. http://content.jengajam.com/whatislove.swf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Vad heter fonten som används i Microsoft Media Center? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) På sidan http://www.addictinggames.com/ ska det finnas ett spel som bygger på Snake. Spelet går ut på att man ska styra ormen och äta upp saker, precis som i originalet, men man ska även passa sig för olika saker, tex bomber som kommer och går. Trycker man på mellanslag så åker man tillbaka samma väg man kommit för att akta sig för fienderna. Någon som vet vilket spel det är? Har totalt glömt namnet på det. Hittade det. http://www.addictinggames.com/goldwell.html Redigerad 20 april, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag hittade en låt på Youtube under en tråkig lektion. Men smarta jag sparade aldrig namnet eller nåt sånt. Videon började med att några människor klädda i djurdräkter går genom en korridor och in i ett kontrollrum. Sen kommer några med zombiemasker eller nåt efter. Sen går dom med djur in i ett annat rum med instrument där dom börjar spela... Låten heter nåt med The New Sound eller nåt i den stilen. Rädda mig nån! NÅN? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Nu tror jag att jag håller på att dö! har suttit i 4 timmar i streck och kollat runt efter ett tema på themexp.org, customize.org, winmodify.net och t.om devinart.org!! Hittar inte det jag söker efter, någon som känner igen temat och kanske vet vad det heter? isåfall så blir det ju google nästa! Bild: http://img164.imageshack.us/img164/4638/skrivbordvb6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Vad heter den där låten som ofta spelas i sportsammanhang? Det är nån sorts techno-pop. En sak som ofta dyker upp är "You ready for this?" Vill gjärna veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Vad heter den där låten som ofta spelas i sportsammanhang? Det är nån sorts techno-pop. En sak som ofta dyker upp är "You ready for this?" Vill gjärna veta. Let's get ready to rumble? Har en version som heter "Jock Jams - Let's Get Ready to Rumble", det är den där sportlåten i början och sen lite remixer av andra låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Let's get ready to rumble? Har en version som heter "Jock Jams - Let's Get Ready to Rumble", det är den där sportlåten i början och sen lite remixer av andra låtar. Jo det var den. Man tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts