Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Söker låtnamn/artistnamnet till en låt som låter lite.. 80-talig. Det är någon snubbe som sjunger "Sayonara, sayonara, blablabla, ooh ooh ooh" (Vet tyvärr inte mer än sådär.) Han sjunger hursomhelst på både engelska och japanska. Lite blandning dära. Är en gammal låt. Any1 know the right one? ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hittade en låt på Youtube under en tråkig lektion. Men smarta jag sparade aldrig namnet eller nåt sånt. Videon började med att några människor klädda i djurdräkter går genom en korridor och in i ett kontrollrum. Sen kommer några med zombiemasker eller nåt efter. Sen går dom med djur in i ett annat rum med instrument där dom börjar spela...

Låten heter nåt med The New Sound eller nåt i den stilen. Rädda mig nån!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På sidan http://www.addictinggames.com/ ska det finnas ett spel som bygger på Snake. Spelet går ut på att man ska styra ormen och äta upp saker, precis som i originalet, men man ska även passa sig för olika saker, tex bomber som kommer och går. Trycker man på mellanslag så åker man tillbaka samma väg man kommit för att akta sig för fienderna.

Någon som vet vilket spel det är? Har totalt glömt namnet på det.

Hittade det. http://www.addictinggames.com/goldwell.html

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hittade en låt på Youtube under en tråkig lektion. Men smarta jag sparade aldrig namnet eller nåt sånt. Videon började med att några människor klädda i djurdräkter går genom en korridor och in i ett kontrollrum. Sen kommer några med zombiemasker eller nåt efter. Sen går dom med djur in i ett annat rum med instrument där dom börjar spela...

Låten heter nåt med The New Sound eller nåt i den stilen. Rädda mig nån!

NÅN? :huh: :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu tror jag att jag håller på att dö! har suttit i 4 timmar i streck och kollat runt efter ett tema på themexp.org, customize.org, winmodify.net och t.om devinart.org!! Hittar inte det jag söker efter, någon som känner igen temat och kanske vet vad det heter? isåfall så blir det ju google nästa! :huh:

Bild: http://img164.imageshack.us/img164/4638/skrivbordvb6.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter den där låten som ofta spelas i sportsammanhang? Det är nån sorts techno-pop. En sak som ofta dyker upp är "You ready for this?" Vill gjärna veta.

Let's get ready to rumble?

Har en version som heter "Jock Jams - Let's Get Ready to Rumble", det är den där sportlåten i början och sen lite remixer av andra låtar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...