Troxie Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Vad heter låten i http://video.google.com/videoplay?docid=-2...=SULFURAS+druid ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 (redigerad) X Hittade Redigerad 30 mars, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 (redigerad) Vad heter låten i http://video.google.com/videoplay?docid=-2...=SULFURAS+druid ? Det är Summer Overture, Mozart brukar stå som artist. En annan liknande är Carmina Burana från filmen Apocalyptica. EDIT: Tvärtom, det är är Carmina Burana, men Summer Overture är väldigt liknande. Redigerad 29 mars, 2007 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Det är Summer Overture, Mozart brukar stå som artist. En annan liknande är Carmina Burana från filmen Apocalyptica. EDIT: Tvärtom, det är är Carmina Burana, men Summer Overture är väldigt liknande. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Vad heter låten i tre's reklam när dom sitter fast i trafiken och tittar på tv på en laptop och sen kommer det några cheerleaders(?)? Dom sjunger typ 'leave it all behind'. Har sökt lite på google men hitta inga lyrics. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Söker en låt, dom sjunger typ "no no no!" låter typ som Turbonegro, men? Jag har sökt på google... Edajt: För er som kollar på Viva la Bam så kan detta vara till hjälp: Dom spelar denna när Billy Idol kommer till Bam på Apes födelsedag i bilen... Edajt2:Fcik reda på det nu efter e kort MSN-konversation med min vän Jesper... Turbonegro - Turbonegro Must be Destroyed Redigerad 30 mars, 2007 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Vad heter reximen på "Iggy Pop - I am a passanger" som gick i introt till "Grattis Världen" på kanal 5 för ungefär 1-2 år sen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Vad heter reximen på "Iggy Pop - I am a passanger" som gick i introt till "Grattis Världen" på kanal 5 för ungefär 1-2 år sen ? Finns det en remix? Föressten så heter väl låten The Passenger bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Finns det en remix? Föressten så heter väl låten The Passenger bara. Vet faktiskt inte, min heter "I am a passenger" , som jag har Och ja de finns en remix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Vet faktiskt inte, min heter "I am a passenger" , som jag har Och ja de finns en remix. Nja, jag är ganska säker på att orginalnamnet är The Passenger. Okej, jag följde Grattis Världen och det är inte säkert att det är en remix. Killarna på Kanal5 kan ju ha mixtrat lite själv. EDIT: Jävla typo. Redigerad 30 mars, 2007 av Sjolander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Nja, jag är ganska säker på att orginalnamnet är The Passenger. Okej, jag följde Grattis Världen och det är inte säkert att det är en remix. Killarna på Kanal5 kan ju ha mixtrat lite själv. EDIT: Jävla typo. Jaha, hmm, men då vet jag inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 (redigerad) Vad heter låten i Hopkins FBI ibörjan av spelet när man är i menyn. Redigerad 31 mars, 2007 av Solidsnake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Söker en låt, dom sjunger typ "no no no!" låter typ som Turbonegro, men? Jag har sökt på google... Edajt: För er som kollar på Viva la Bam så kan detta vara till hjälp: Dom spelar denna när Billy Idol kommer till Bam på Apes födelsedag i bilen... Edajt2:Fcik reda på det nu efter e kort MSN-konversation med min vän Jesper... Turbonegro - Turbonegro Must be Destroyed Tackar. Har sökt efter den lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Vad heter låten vid 0:30 efter Lloyd säger "By any chance do you like speed metal?" http://www.gofish.com/player.gfp?gfid=30-1...gfid=30-1083587 "I am the one, I am the one..." Redigerad 1 april, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 För dålig kvalle att höra något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Vad heter låten som spelas här? Jackass - Shaq. I början så säger Steve-O att dom ska spela in Shaq's nya låt. Och i låten så repeteras ett ord hela tiden, dvs "Bounce". Men jag hittar ingenting EDIT: Jag har hittat en sida där det står om låten "Bounce". Men ingen sample :'( http://www.discogs.com/release/393530 Redigerad 1 april, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Någon som skulle kunna säga vad det här Futurama-avsnittet heter? http://www.youtube.com/watch?v=qNgfGsavknk...ted&search= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Jag läste i nån tråd för ett tag sen att det fanns något addon till firefox så man kunde spara videos på datorn, från t ex youtube, vet någon vad det heter och kan möjligtvis länka till det? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Jag läste i nån tråd för ett tag sen att det fanns något addon till firefox så man kunde spara videos på datorn, från t ex youtube, vet någon vad det heter och kan möjligtvis länka till det? tacksam för svar VideoDownloader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 VideoDownloader Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts