Umberto Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Tror det är Det våras för slummen (Life Stinks) du tänker på. (Fyfan vad usel den är ) Ah, tack. Nu kan jag sova gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Nån som vet vad låten som går i bakrunden på denna film heter? http://www.snabbstart.com/film/3532318c47 Och fyfan vilken porrig kropp hon har asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Har inte så mycket fakta om det jag letar, men jag letar efter en låt som är/har varit med i TV-serien Shark. Och han som sjunger den är Johnny Cash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Har inte så mycket fakta om det jag letar, men jag letar efter en låt som är/har varit med i TV-serien Shark. Och han som sjunger den är Johnny Cash. Följer inte serien, men en efter en snabb Google-sökning fick jag fram att låten heter I Won't Back Down. Stämmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Följer inte serien, men en efter en snabb Google-sökning fick jag fram att låten heter I Won't Back Down. Stämmer? Jo, tack. Där satt den. Var lite osäker på om det var "walk" eller "won't" 'back down'. Tusen tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) Vad heter låte som spelas i Apotekets reklamer?(Förkylningsakuten eller nått) Redigerad 11 mars, 2007 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Jag tänker nog på en rätt gammal film, ca 10 år eller mer. Det jag minns är någon som absolut inte kan säga "Penis", utan måste lära sig att säga ordet genom att börja med "happines", och sedan ta bort "happ" mer och mer tills ordet "penis" är helt fristående. Skumma detaljer jag minns, men det är nog en rätt känd film, minns bara inte namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Hej Vad heter den här låten som spelas i början av filmen? http://www.youtube.com/watch?v=pbZKcVqlLIg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 (redigerad) Hej Vad heter den här låten som spelas i början av filmen? http://www.youtube.com/watch?v=pbZKcVqlLIg Hammerfall - Lore Of The Arcane EDIT: Söker bilder på hur olika typer av fildelning funkar i praktiken, enkla bilder som även noobs kan förstå.. typ! Redigerad 14 mars, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Hammerfall - Lore Of The Arcane EDIT: Söker bilder på hur olika typer av fildelning funkar i praktiken, enkla bilder som även noobs kan förstå.. typ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 (redigerad) Är det någon som kan peka mig vidare till en tutorial där de förklarar hur man tar bort röst från musik? Eller ännu bättre, någonstans där det finns Gnarls Barkley - Crazy, fast utan Gnarls som sjunger. Har skrivit en egen text nämnligen. EDIT: Nevermind, fick det jag skulle. Redigerad 14 mars, 2007 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 ! Tack! @ Jojje, den vill vi ju höra sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Tack! @ Jojje, den vill vi ju höra sen Tacka Google Bildsök, din jävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MainSoldier Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Nån som vet vad denna låt heter i detta spel Hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Någon som vet vad låten i den videon heter ? I en kommentar längre ner på den sidan står det blankpaper studio, men när jag söker på det får jag inga resultat. http://www.youtube.com/watch?v=kaqP0Sihp-Q Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 NÅgon som kan säga vilka dessa två är. Jag känner igen dom fast jag kommer inte på namnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Någon som vet vad låten i den videon heter ? I en kommentar längre ner på den sidan står det blankpaper studio, men när jag söker på det får jag inga resultat. http://www.youtube.com/watch?v=kaqP0Sihp-Q Vengaboys - We Like To Party! Rätt gammal låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 NÅgon som kan säga vilka dessa två är. Jag känner igen dom fast jag kommer inte på namnet! AFC, de hänger hela tiden med Petter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 AFC, de hänger hela tiden med Petter. Juuste ja! Så hette dom!!!!! tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MainSoldier Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 (redigerad) Nån som vet vad låten heter i detta spel? http://www.miniclip.com/games/most-wanted/en/ känner igen den men vet ej vad den heter. Redigerad 16 mars, 2007 av MainSoldier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts