RavenE Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Det kan ju va "Stan" men den är inte särskilt ny. Eminem - Stan Den var det. Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Låten HÄR? Jag har spelat in, och klipp ihop en 50 sekunders snutt av den. Som du kan loopa såklart. Ska jag skiwka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Jag har spelat in, och klipp ihop en 50 sekunders snutt av den. Som du kan loopa såklart. Ska jag skiwka? Ja tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Vad heter låten i Boxer reklamen? (kanske jag har frågat tidigare ) Texten går nåt i stil med, I can´t belive that its happening* to me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Den som skulle kunna fixa den här låten till mig skulle göra mig en stoooor tjänst: http://www.youtube.com/watch?v=brRsRTTp1Pw eller http://www.youtube.com/watch?v=X4sCuF5u544...ted&search= På den sista går han över till what a wonderful world. Låten heter förövrigt: Israel Kamakawiwo - Somewhere over the rainbow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Den som skulle kunna fixa den här låten till mig skulle göra mig en stoooor tjänst: http://www.youtube.com/watch?v=brRsRTTp1Pw eller http://www.youtube.com/watch?v=X4sCuF5u544...ted&search= På den sista går han över till what a wonderful world. Låten heter förövrigt: Israel Kamakawiwo - Somewhere over the rainbow Mp3: Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere Over The Rainbow <00:40/04:53> Vill du ha den? PM'a.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Söker en låt till min kommande Lastaronnyh film. Vill ha tung heavymetal I högt tempo, med skrika röster och dålig sångtext. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Söker en låt till min kommande Lastaronnyh film. Vill ha tung heavymetal I högt tempo, med skrika röster och dålig sångtext. Boten Anna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Vad heter låten som spelas på Battlefront II hemsida? http://www.lucasarts.com/games/swbattlefro...Flash.html#Home Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 (redigerad) Vad heter låten som spelas på Battlefront II hemsida? http://www.lucasarts.com/games/swbattlefro...Flash.html#Home Well,har ju en starwars skiva nånstans,kanske kan ta och lyssna igenom den. Återkommer. Jaha,det var ingen rolig titel på den där låten men here it comes! The galaxys orchestras tribute- Droid invasion and the appearence of darth mail. Sweeeet Jeesus! Redigerad 7 mars, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Well,har ju en starwars skiva nånstans,kanske kan ta och lyssna igenom den. Återkommer. Yeah!, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Yeah!, tack Du såg väl kanske inte min edit så här kommer det igen The galaxys orchestras tribute- Droid invasion and the appearence of darth mail. As i said before, Sweeet Jesus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Letar efter en komedi, troligtvis gjord på 90-talet, som handlar om en rik gubbe som tvingas leva i slummen en tid pga ett vad eller nåt i den stilen.. Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Letar efter en komedi, troligtvis gjord på 90-talet, som handlar om en rik gubbe som tvingas leva i slummen en tid pga ett vad eller nåt i den stilen.. Nån som vet? Hmm,can ju vara brewsers miljoner(vet inte vad den heter på engelska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Hmm,can ju vara brewsers miljoner(vet inte vad den heter på engelska) Brewster's Millions. Nej, den var det inte, men tack iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Jag skulle vilja veta vad låten i Tv4+ "El Clasico"-Reklam heter. Det är en aukustisk låt som går något i stil med: "Nanana the time of your life". Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Jag skulle vilja veta vad låten i Tv4+ "El Clasico"-Reklam heter. Det är en aukustisk låt som går något i stil med: "Nanana the time of your life". Tack på förhand. Green Day - Time Of Your Life? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Green Day - Time Of Your Life? Gracias! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Letar efter en komedi, troligtvis gjord på 90-talet, som handlar om en rik gubbe som tvingas leva i slummen en tid pga ett vad eller nåt i den stilen.. Nån som vet? Tror det är Det våras för slummen (Life Stinks) du tänker på. (Fyfan vad usel den är ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Hörde en låt på radion för någon dag sen. Den gick så här nånting: Dear Chuckie, Sweet, Sweet Chuckie... Nån som vet vad låten kan heta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts