tommy killer Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 TV.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Låten HÄR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 TV.com? Hade ingen aning om den dära sidan. Ta inte förgivet att alla vet vilka sidor du brukar vara inne på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Söker en flashgrej. Som någon postade i Dagens lol. Sökt men inte hittat. Det är sketchen från A Night At The Roxbury med Jim Carry m.fl som sitter och diggar What is love, det är ju en klassiker. Men jag söker den här som nåogn som sagt postade i dagens lol där man kan välja 10 (eller något) olika. Och första är den vanliga, andra är samma fast med starwarsintrot inmixat - och starwarshuvuden överklippta dom vanliga. Jag är flumsig nu. Vill verkligen ha den om någon vet så tackar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Söker en flashgrej. Som någon postade i Dagens lol. Sökt men inte hittat. Det är sketchen från A Night At The Roxbury med Jim Carry m.fl som sitter och diggar What is love, det är ju en klassiker. Men jag söker den här som nåogn som sagt postade i dagens lol där man kan välja 10 (eller något) olika. Och första är den vanliga, andra är samma fast med starwarsintrot inmixat - och starwarshuvuden överklippta dom vanliga. Jag är flumsig nu. Vill verkligen ha den om någon vet så tackar jag. What is love? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Någon som vet vad låten i början av Gone in 60 seconds heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Hade ingen aning om den dära sidan. Ta inte förgivet att alla vet vilka sidor du brukar vara inne på. Har jag tagig något förgivet??? Bara ville hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 jag behöver låten Blablablabla shoot me thru the head Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 jag behöver låten Blablablabla shoot me thru the head Infinite Mass - Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 jag behöver låten Blablablabla shoot me thru the head Infinite Mass - Bullet Lone out your bullet - shoot me through my head. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Lone out your bullet - shoot me through my head. Load up your bullet, shoot me throught the head. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Någon som vet vad låten i början av Gone in 60 seconds heter? Jag är ganska säker på att låten heter Mustang Sally. Jag har glömt vem som gjort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Load up your bullet, shoot me throught the head. Hmm. Låter ju oerhört mycket mer logiskt om texten är så. Men jag har för mig jag hörde "out" förr när jag hörde den. Nåja. Den är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Jag är ganska säker på att låten heter Mustang Sally. Jag har glömt vem som gjort den. Den låten gjodes väl av The Comitmens(filmen heter så iallfall), och låten innehåller att de sjunger Bring Sally up, bring Sally down. På min externa heter låten Moby - Flower. Redigerad 4 mars, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Den låten gjodes väl av The Comitmens(filmen heter så iallfall), och låten innehåller att de sjunger Bring Sally up, bring Sally down. På min externa heter låten Moby - Flower. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=K4u3KNo2bs8 Vad heter låten som börjar spelas I början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=K4u3KNo2bs8 Vad heter låten som börjar spelas I början? Texten står Jay-Z med Encore för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Hörde en låt på mtv med eminem. Kommer inte ihåg något från texten, men det var en tjej som sjöng några rader då och då. Nån som har den minsta aning om vilken låt det är? Den är ganska ny tror jag, har hört den på rix ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Vad heter låten? Vet redan vilket band det är, men inte vad låten heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Hörde en låt på mtv med eminem. Kommer inte ihåg något från texten, men det var en tjej som sjöng några rader då och då. Nån som har den minsta aning om vilken låt det är? Den är ganska ny tror jag, har hört den på rix ibland. Det kan ju va "Stan" men den är inte särskilt ny. Eminem - Stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts