Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Söker en flashgrej. Som någon postade i Dagens lol. Sökt men inte hittat. Det är sketchen från A Night At The Roxbury med Jim Carry m.fl som sitter och diggar What is love, det är ju en klassiker. Men jag söker den här som nåogn som sagt postade i dagens lol där man kan välja 10 (eller något) olika. Och första är den vanliga, andra är samma fast med starwarsintrot inmixat - och starwarshuvuden överklippta dom vanliga. Jag är flumsig nu. Vill verkligen ha den om någon vet så tackar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker en flashgrej. Som någon postade i Dagens lol. Sökt men inte hittat. Det är sketchen från A Night At The Roxbury med Jim Carry m.fl som sitter och diggar What is love, det är ju en klassiker. Men jag söker den här som nåogn som sagt postade i dagens lol där man kan välja 10 (eller något) olika. Och första är den vanliga, andra är samma fast med starwarsintrot inmixat - och starwarshuvuden överklippta dom vanliga. Jag är flumsig nu. Vill verkligen ha den om någon vet så tackar jag.

What is love? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är ganska säker på att låten heter Mustang Sally. Jag har glömt vem som gjort den. :blink:

Den låten gjodes väl av The Comitmens(filmen heter så iallfall), och låten innehåller att de sjunger Bring Sally up, bring Sally down.

På min externa heter låten Moby - Flower.

Redigerad av tommy killer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hörde en låt på mtv med eminem. Kommer inte ihåg något från texten, men det var en tjej som sjöng några rader då och då. Nån som har den minsta aning om vilken låt det är?

Den är ganska ny tror jag, har hört den på rix ibland.

Det kan ju va "Stan" men den är inte särskilt ny. :unsure:Eminem - Stan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...