RavenE Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Naaw! Du får en kaka ändå! Wiie, tackar. *Smakar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 (redigerad) edit: det var inget. Redigerad 27 februari, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 (redigerad) Vilket är det riktiga namnet för mjukisbyxor, a.k.a. Pippa Lätt-byxor? Eller vad vet en stackare som jag, Horace kanske har gett "mjukisbyxor" grönt. Hjälp mig! Om ni är osäkra på vad det är för mockajänger jag pratar om, så kan jag berätta att det är såna här jag menar: Redigerad 27 februari, 2007 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Vilket är det riktiga namnet för mjukisbyxor, a.k.a. Pippa Lätt-byxor? Eller vad vet en stackare som jag, Horace kanske har gett "mjukisbyxor" grönt. Hjälp mig! Om ni är osäkra på vad det är för mockajänger jag pratar om, så kan jag berätta att det är såna här jag menar: Joggingbyxa, säljs oftast som en joggingdress. Dock säger jag mjukisbyxor till dom, och frågar du i en affär så vet dom med största sannolikhet vad du vill ha om du säger mjukisbyxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Joggingbyxa, säljs oftast som en joggingdress. Dock säger jag mjukisbyxor till dom, och frågar du i en affär så vet dom med största sannolikhet vad du vill ha om du säger mjukisbyxor. Bug och bock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Bug och bock. Jag hörde för några (många) år sedan någon typ av svensk version av YMCA. Sökt men inte hittat. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Jag hörde för några (många) år sedan någon typ av svensk version av YMCA. Sökt men inte hittat. Någon som vet? Rally - 5.56? Handlar om vad man kan använda smörjmedlet 5.56 till, bland annat som fuktutdrivande, marinad och nässpray. *Ante - stolt innehavare av Rally vol. 4 * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Rally - 5.56? Handlar om vad man kan använda smörjmedlet 5.56 till, bland annat som fuktutdrivande, marinad och nässpray. *Ante - stolt innehavare av Rally vol. 4 * Tack för tipset. Men det var inte den, finns säkert en massa svenska låtar av YMCA. Jag kommer iaf ihåg att dom sa bokstäver, precis som YMCA. Är dock rätt säker på att det inte var en översättning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 I vilket Scrubs-avsnitt sätter de upp en tavla på Dr. Kelso och alla tror att han har dött? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 I vilket Scrubs-avsnitt sätter de upp en tavla på Dr. Kelso och alla tror att han har dött? Episode 43. My Kingdom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Nån som har fonten till Borat loggan? Redigerad 1 mars, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Någon som vet vad signaturmelodin till House heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Någon som vet vad signaturmelodin till House heter? http://www.tv.com/house/show/22374/house-i...52693/msgs.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 De flesta vet väl vad för typ av program Fruityloops är. Jag söker ett program som är ganska likt det programmet men är ganska mycket fulare. Det heter något i stil med melodyhelper eller något sådant. Någon som vet vad jag snackar om? Tror det varit uppe på forumet tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Jag söker ett program där jag kan mixa egna låtar, då jag har egna samples, men vill göra det låtar själv. Det ska helst vara lätt, och inte Reason, då jag fattar noll, och jag har sökt efter tutorials. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Jag söker ett program där jag kan mixa egna låtar, då jag har egna samples, men vill göra det låtar själv. Det ska helst vara lätt, och inte Reason, då jag fattar noll, och jag har sökt efter tutorials. Om du vill skapa beats så är Fruityloops bra och beroende på filformat ska dina samples nog funka. Annars kanske det finns något som får det att funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Vill ha också ett program där jag kan spara mina nya beats! Fruitlopps var rikigt bra, men jag kan inte spara något med demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Söker ett program där man kan skapa 3D Topo kartor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Någon som har Macromedia Flash 8 Proffesional Demo (Eller inte *host*) instalationsfil och kan skicka den till mig? Orkar inte bli medlem eller någonting på Adobe's hemsida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Är det nån som vet när Bams Unholy Union sänds i USA? Det har bara kommit 5 avsnitt, när kommer det nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts