Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Vilket är det riktiga namnet för mjukisbyxor, a.k.a. Pippa Lätt-byxor? Eller vad vet en stackare som jag, Horace kanske har gett "mjukisbyxor" grönt.

Hjälp mig!

Om ni är osäkra på vad det är för mockajänger jag pratar om, så kan jag berätta att det är såna här jag menar:

post-4887-1172604450_thumb.jpg

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket är det riktiga namnet för mjukisbyxor, a.k.a. Pippa Lätt-byxor? Eller vad vet en stackare som jag, Horace kanske har gett "mjukisbyxor" grönt.

Hjälp mig!

Om ni är osäkra på vad det är för mockajänger jag pratar om, så kan jag berätta att det är såna här jag menar:

Joggingbyxa, säljs oftast som en joggingdress.

Dock säger jag mjukisbyxor till dom, och frågar du i en affär så vet dom med största sannolikhet vad du vill ha om du säger mjukisbyxor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rally - 5.56?

Handlar om vad man kan använda smörjmedlet 5.56 till, bland annat som fuktutdrivande, marinad och nässpray. :nuke:

*Ante - stolt innehavare av Rally vol. 4 :wub: *

Tack för tipset. Men det var inte den, finns säkert en massa svenska låtar av YMCA. Jag kommer iaf ihåg att dom sa bokstäver, precis som YMCA. Är dock rätt säker på att det inte var en översättning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De flesta vet väl vad för typ av program Fruityloops är. Jag söker ett program som är ganska likt det programmet men är ganska mycket fulare. Det heter något i stil med melodyhelper eller något sådant. Någon som vet vad jag snackar om? Tror det varit uppe på forumet tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker ett program där jag kan mixa egna låtar, då jag har egna samples, men vill göra det låtar själv.

Det ska helst vara lätt, och inte Reason, då jag fattar noll, och jag har sökt efter tutorials.

Om du vill skapa beats så är Fruityloops bra och beroende på filformat ska dina samples nog funka. Annars kanske det finns något som får det att funka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...