Drewek Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 The Who - Won't Get Fooled Again Tack, ville bara undra när ni vet vad låten heter vad gör ni då (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Curly skickade ett ljud till mig på msn. Det var ett klipp från någon låt, de sjöng "Do you wanna fuck me yes I wanna dooooo". Måste veta vad det var för låt för jag har fått den på hjärnan. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Tack, ville bara undra när ni vet vad låten heter vad gör ni då (:!!! Skriver det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Bloodhound Gang - The Bad Touch Usch, tänk att man gillade dem en gång i tiden.. pinsamt.:"> Vadå.. den e väll skön.. dock bara hört refrängen... (:!!! va heter kiss låten.. dom sjunger typ "im back im the new york groove/grove eller nåt sånt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Va heter låten där dom typ sjunger "u and me baby aint nothing but mamals, so lets do it like they do on the discovery channel" eller nåt sånt Du att, när man kan så mycket av en låts text så kan du googla på det. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Du att, när man kan så mycket av en låts text så kan du googla på det. (:!!! Jaha.. va ska ja söka på då? "im back in the new york groove/grove" ? o ska ja göra med eller utan " sakerna.. e inte så haj på hur man ska skriva när man söker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 .tog mig ca 20 sekunder att googla fram låten...så svårt kan det väl inte vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 .tog mig ca 20 sekunder att googla fram låten...så svårt kan det väl inte vara? Jo.. när ja aldrig typ använder google o när ja gör de o typ söker på nåt.. så hittar ja typ 50 000 sidor som handlar om nåt helt annat (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nån som vet namnet på introt till Rallarsving? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Du kanske menar happy togheter..eller? "I can't se me lovin' nobody but you..for all my life" Nää...det är det inte heller..det där är reklamlåten för ngn öl, där Jennifer Aniston står och hoppar för att försöka nå upp till några ölflaskor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) 2. Vad heter klippet med Bamse (seriefiguren alltså ) som är någon sorts humorklipp där de olika karaktärerna säger osamanhängande kommentarer som typ "Fotboll!... Sa Skalman" Jag har en sån låt adda, så kan jag skicka den: alexius_111@hotmail.com "Katten janson arbetade i sitt morotsland. Mjau, sa husmusen" "Skalman har vääldigt många pannkakor...på hyllor, i lådor, i travar på golvet, i kylskåpet, på sängen o.s.v" SORRY FÖR DUBBELPOST! Edit: Nu har jag flera sådana låtar, det är bara att adda, så får du dom Redigerad 10 juli, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Hahaha, jag gjorde egna såna förr i tiden.. askul. Oj, offtopic. *gömmer mig* Redigerad 10 juli, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hahaha, jag gjorde egna såna förr i tiden.. askul. Oj, offtopic. *gömmer mig* Gjorde vaddå? Dubbelpostar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nää...det är det inte heller..det där är reklamlåten för ngn öl, där Jennifer Aniston står och hoppar för att försöka nå upp till några ölflaskor Om du fortfarande vill ha hitta jag den efter lite googlande...The Turtles - Happy Together heter den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Om du fortfarande vill ha hitta jag den efter lite googlande...The Turtles - Happy Together heter den Nope..det är det inte... fan att man inte minns vad den heter...hmm...undra om den finns på någon av mina gamla "Hits for kids" skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nope..det är det inte... fan att man inte minns vad den heter...hmm...undra om den finns på någon av mina gamla "Hits for kids" skivor Om det är samma låt som i Heineken reklmaen där Aniston står och hoppar efter öl, sen kommer en kille och tar den för henne, så är det visst rätt...ja lyssnar på skiten nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Bloodhound Gang - The Bad Touch Usch, tänk att man gillade dem en gång i tiden.. pinsamt.:"> Gillade dom i tvåan eller nåt sånt btw IceCandy. Fattar vilken låt du menar med den bindreklamen, vet bara inte vad låten heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vad heter den låten i 3 reklamen där en trakot kör runt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vad heter den låten i 3 reklamen där en trakot kör runt? Europe - Carrie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Europe - Carrie! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts