Solidsnake Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 (redigerad) Är det till PC? Hur ser spelkaraktären ut? Ja det är till PC. Man är en kille. sen är det ett märke som är likt Albanska flaggan som har en svart fågel o bakrunden är svart. Sen typ huvud menyn i spelet är röd har jag för mig.. Sk aleta efter NOLF 3 o se. EDIT: Laddar ner NOLF 3(DEMO)nu o se Redigerad 16 februari, 2007 av Solidsnake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Dr.Dre feat Snoop Dogg - The last episode Efter lite sökningar så visar det sig att den heter "The next episode" Tack så mycket! Du länkar till samma länk jag länkade till för 2 dagar sen, bara att din redirectar till filehost sidan, från existenz.. -.- Nublet. Oj, trodde din länk var till för nedladdning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Det var ej NOLF 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Nu är ZcruW fanskapet tillbaka på nya upptåg. Idag söker jag ett spel som är väldigt väldigt gammalt, nu ska vi se om jag lyckas förklara så detaljerat som möljigt. Spelet är från Lucasarts Spelet går ut på att man ska bygga en "stad" i himlen och helvetet Spelet är i 2D Spelet är från 1997 (vad jag tror) Om man misslyckas allt för mycket med olika saker i staden så kan det komma en robot som har sönder staden, en "discokung" som dansar sönder staden etc etc Spelet är likt Simcity, bara det att man styr 2 "städer" Spelbanan ser ut ungefär såhär http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/1jpm5qoyle.JPG Om nån vet vilket spel det är jag menar så tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Nu är ZcruW fanskapet tillbaka på nya upptåg. Idag söker jag ett spel som är väldigt väldigt gammalt, nu ska vi se om jag lyckas förklara så detaljerat som möljigt. Spelet är från Lucasarts Spelet går ut på att man ska bygga en "stad" i himlen och helvetet Spelet är i 2D Spelet är från 1997 (vad jag tror) Om man misslyckas allt för mycket med olika saker i staden så kan det komma en robot som har sönder staden, en "discokung" som dansar sönder staden etc etc Spelet är likt Simcity, bara det att man styr 2 "städer" Spelbanan ser ut ungefär såhär http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/1jpm5qoyle.JPG Om nån vet vilket spel det är jag menar så tack för svar Afterlife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Afterlife TAAAACK SÅ MYCKET att jag inte tänkte på det namnet men ändå PUSS PÅ DAJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Söker efter en sida där man ska tänka på ett djur eller någon sak sen så ska datorn ställa frågor sen så vet den vad de är man tänker på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 (redigerad) Söker efter en sida där man ska tänka på ett djur eller någon sak sen så ska datorn ställa frågor sen så vet den vad de är man tänker på http://www.20q.net/ Den är otrolig! Redigerad 17 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Jag söker ett program som ska kunna ändra Speeden på Låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Jag söker ett program som ska kunna ändra Speeden på Låtarna. Windows media player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Någon som har "Dorothy's Magic Bag – Our world" på datorn och kan skicka till mig? alexander.estmo@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Någon som har "Dorothy's Magic Bag – Our world" på datorn och kan skicka till mig? alexander.estmo@hotmail.com Vänta nu, får man säga så här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Vänta nu, får man säga så här? Det har gått igenom förr iallafall Är det någon som vet namnet på en bättre miniräknare till datorn? En där man kan se sina uträkningar och dylikt. Redigerad 18 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Det har gått igenom förr iallafall Är det någon som vet namnet på en bättre miniräknare till datorn? En där man kan se sina uträkningar och dylikt. Nja, det finns Texas Instruments-emulatorer, men jag vet inte om de är fullständigt lagliga eller om de kräver filer fån en riktig miniräknare, men kolla www.ticalc.org. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Någon som vet vad det är för låt här: http://alla.youaremighty.com/ ? Antar att det inte är någon som har svaret på min fråga från förra sidan? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Jag söker ett program där man kan göra DVD menyer. Redigerad 20 februari, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Vad heter originalfilmen? Dubbad ála Krull Productions. --- Ädit: Hörde att mor min såg på "Bara på skoj" som gick på kanal 2 ikväll. Där hade en tjej klätt ut sig och smikat sig som ett lik och gått ner i en container. Då folk öppnade luckan så stack hon ut huvudet och skrämde dem. Någon som vet vart jag kan hitta klippet? "Bara på skoj" är ett kanadensiskt dolda-kameran program. Redigerad 20 februari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Vad heter originalfilmen? Dubbad ála Krull Productions. --- Ädit: Hörde att mor min såg på "Bara på skoj" som gick på kanal 2 ikväll. Där hade en tjej klätt ut sig och smikat sig som ett lik och gått ner i en container. Då folk öppnade luckan så stack hon ut huvudet och skrämde dem. Någon som vet vart jag kan hitta klippet? "Bara på skoj" är ett kanadensiskt dolda-kameran program. Du kan ju försöka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Vad heter originalfilmen? Dubbad ála Krull Productions. --- Ädit: Hörde att mor min såg på "Bara på skoj" som gick på kanal 2 ikväll. Där hade en tjej klätt ut sig och smikat sig som ett lik och gått ner i en container. Då folk öppnade luckan så stack hon ut huvudet och skrämde dem. Någon som vet vart jag kan hitta klippet? "Bara på skoj" är ett kanadensiskt dolda-kameran program. Bara.På.Skoj.07.02.20.PDTV.Xvid-HaNes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Mjo, det är ju ett sätt, Stellan. Då återstår frågan: Vad heter originalfilmen? Dubbad ála Krull Productions. Den heter The secret of nimh. Redigerad 22 februari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts