Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Jag är på jakt efter två saker;

Artist och låt-titel i låten som är i intro-videon till Tony Hawks American Wasteland.

Och en E-Serie där två stycken öldrickandes täväspäls-nördar, råpackade, hamnar på ett flyg till Japan och spenderar sin tid där för att "försöka" komma hem igen. Det slutar med att dom är i Japan en av deras E-kompisar och spenderar tiden med att dricka öl och spela tv-spel.

Tack på förhand :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är på jakt efter två saker;

Artist och låt-titel i låten som är i intro-videon till Tony Hawks American Wasteland.

Och en E-Serie där två stycken öldrickandes täväspäls-nördar, råpackade, hamnar på ett flyg till Japan och spenderar sin tid där för att "försöka" komma hem igen. Det slutar med att dom är i Japan en av deras E-kompisar och spenderar tiden med att dricka öl och spela tv-spel.

Tack på förhand :unsure:

Går den inte typ "California - california - californiaa für alles!" eller något sådant?

Har för mig det.

I såna fall är det Dead Kennedys - California Uber Alles.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej jag söker ett spel. Spelade bara Demot förut när jag var lite mindre.

Man börjar typ vid berg så finns det en gran där. Det är massa med snö. Sen om man går ut därifrån bergen och det är en gran, Så ser man en liten stuga med en vakt som man ska döda. Sen när man kommer ner mot stugan så ser man en lastbil åker. Sen så finns en Motorcykel med sidovagn med. Sen när man åker en bit, Då kommer man till en väg som korsar på sej. En liten bergs kant är det en vakt uppe. Sen om man fortsätter framåt. Så kommer man till en liten mini Base med massa vakter. Man skulle göra nånting där. När man har gjort det då ska man gå därifrån, Och gå/åka till en flyg bass som är nära där. Så ska man ta flygPlanet och åka iväg. Nån som vet vad det heter? har glömt bort namnet.

Aja tack iaf för hjälpen. Får väl tralla vidare och se om jag lyckas hitta det=/. Men tack iaf. :rolleyes:. Tror detta blir en låååååååååååång väg att gå för att hitta det :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...