Matteus Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Nope, det är en äldre film. Tror den är från 80-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Jag söker namnet på en komedifilm jag såg för flera år sedan. Filmen är i ungefär samma stil som Hot Shot-filmerna, jag har för mig att Charlie Sheens bror Emilio Estevés är med i filmen. Den enda scenen jag kan minnas är att den jag misstänker är Estevés och hans flickvän går är i hans husvagn på stranden, väl inne är det dock marmorgolv och pelare upp till taket och trappa och allt (väldigt överdrivet med andra ord). Sedan kommer det ett gäng från maffian och ska skjuta sönder hans husvagn, och man får se en scen där dom skjuter sönder en...men då kommer (minns ej vem) antingen Mel Gibson eller Bruce Willies upp ur spillrorna då det är en parodi på en av deras filmer. Då frågar han 'Vad tusan håller ni på med?!!', maffiakillarna frågar då 'Är inte det här (adress)?'...'Nej, det är längre ner på stranden'...'Ohh..förlåt'. Vill minnas att filmen var riktigt rolig och uppskattar svar Loaded Weapon (laddat vapen), Samuel L Jackson är med i den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Japp! Den var det. Tackar så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Lungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 .. Jag letar en låt som går typ såhär;"My sweet little sweet little secret x2". Den var med i slowfox i Let's Dance om det kan vara till någon hjälp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Vad heter låten som dom spelar när Apollo Creed går in i ringen mot Ivan Draco i Rocky 4? Det är James Brown som sjunger den låten går i stil med "Living in America" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Vad heter låten som dom spelar när Apollo Creed går in i ringen mot Ivan Draco i Rocky 4? Det är James Brown som sjunger den låten går i stil med "Living in America" James Brown - Living in America Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Hej jag söker ett spel. Spelade bara Demot förut när jag var lite mindre. Man börjar typ vid berg så finns det en gran där. Det är massa med snö. Sen om man går ut därifrån bergen och det är en gran, Så ser man en liten stuga med en vakt som man ska döda. Sen när man kommer ner mot stugan så ser man en lastbil åker. Sen så finns en Motorcykel med sidovagn med. Sen när man åker en bit, Då kommer man till en väg som korsar på sej. En liten bergs kant är det en vakt uppe. Sen om man fortsätter framåt. Så kommer man till en liten mini Base med massa vakter. Man skulle göra nånting där. När man har gjort det då ska man gå därifrån, Och gå/åka till en flyg bass som är nära där. Så ska man ta flygPlanet och åka iväg. Nån som vet vad det heter? har glömt bort namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 PHAT http://video.google.com/videoplay?docid=-2...;q=perkulator+4 låten börjar 08:45, vad heter den ;( ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Vad heter låten som spelas i reklamen för stargate nånting på Sexan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Hej jag söker ett spel. Spelade bara Demot förut när jag var lite mindre. Man börjar typ vid berg så finns det en gran där. Det är massa med snö. Sen om man går ut därifrån bergen och det är en gran, Så ser man en liten stuga med en vakt som man ska döda. Sen när man kommer ner mot stugan så ser man en lastbil åker. Sen så finns en Motorcykel med sidovagn med. Sen när man åker en bit, Då kommer man till en väg som korsar på sej. En liten bergs kant är det en vakt uppe. Sen om man fortsätter framåt. Så kommer man till en liten mini Base med massa vakter. Man skulle göra nånting där. När man har gjort det då ska man gå därifrån, Och gå/åka till en flyg bass som är nära där. Så ska man ta flygPlanet och åka iväg. Nån som vet vad det heter? har glömt bort namnet. Jag tror jag vet exakt vad du menar. HÄR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Jag tror jag vet exakt vad du menar. HÄR. Hahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Jag tror jag vet exakt vad du menar. HÄR. Hahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Vad heter låten på slutet i Armageddon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Vad heter låten på slutet i Armageddon? Armageddon Soundtrack Armageddon Motion Picture Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 @Tackleberry: Det hjälper inte att skriva vad du tror någon sjunger, nynnar, whatever om det inte är ord. Det hjälpte visst, en person visste exakt vilken låt jag menade. Dessutom, hade jag vetat ord från låten så hade jag självklart googlat fram den själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 (redigerad) Armageddon Soundtrack Armageddon Motion Picture ok...? Ge namnet istället. (hittade inget som matchade det jag sökte <<) Redigerad 4 februari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 ok...? Ge namnet istället. (hittade inget som matchade det jag sökte <<) Kan det vara Aerosmith - I Don't Want To Miss A Thing du menar?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Kan det vara Aerosmith - I Don't Want To Miss A Thing du menar?. Japp, laddade ner den precis...kände inte igen den snutten som var på amazon >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Vad heter låten som spelas i reklamen för stargate nånting på Sexan? Det låter som en remix på låten Dope - You spin me right round. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts