Tackleberry Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Söker en låt där sångaren, bland annat, sjunger nått som låter ungefär som "taratataa tatatatataa...". Nån som kan lista ut vilken sång ja snackar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Tja jag undrar vad den här låten heter. http://www.youtube.com/watch?v=gxPNyfsq1Wg Orginalet är gjort av Hall & Oates och heter Out of Touch, men det där är någon konstig remix, är inte enns säker på om det är samma artist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Orginalet är gjort av Hall & Oates och heter Out of Touch, men det där är någon konstig remix, är inte enns säker på om det är samma artist. Kan vara den med United DJ:s då. Dom har gjort en, men jag har inte ens kollat länken så jag vetifan. Jäkla skitremix ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Tack så mycket nu blev jag glad Woho Mvh/// Homer Redigerad 30 januari, 2007 av Gta_Erra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Söker en låt som jag hörde förra veckan, jag tror det är Millencolin som sjunger den. Kan inte texten riktigt, men går ungefärt såhär "...I will give what it takes...". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Tja jag undrar vad den här låten heter. http://www.youtube.com/watch?v=gxPNyfsq1Wg Aouff, har du inte spelat VC tillräckligt? Det är ju en av de bästa låtarna där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Aouff, har du inte spelat VC tillräckligt? Det är ju en av de bästa låtarna där! Indeed. Är för övrigt lite "The Sims-stil" på låten, den är egentligen inte så bra men biter sig fast på hjärnan. Tum-dum-di-dum, tum-dum-diiiii-du-um. Är säkert Will Wright som kom på låten från första början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Tja jag undrar vad den här låten heter. http://www.youtube.com/watch?v=gxPNyfsq1Wg Uniting Nations - Out of Touch ' @Tackleberry: Det hjälper inte att skriva vad du tror någon sjunger, nynnar, whatever om det inte är ord. Detta gäller alla, om det inte är text så kommer det inte hjälpa med lite random skit som du nynnar i huvudet. Vi har ingen beat, och kan därför inte veta vilken låt det är. lalalala, lalalalala. laaalaaa, lalalalalala. Gissa vilken låt? Inte så lätt eller hur, eftersom du inte vet hur låten jag sjunger på går, så kan du därför inte säga vilken det var. Om jag då byter ut det mot ord, så kan du sen köra samma beat på det jag nynnade och då förstår du hur du ska sjunga detta "lalalallandet". "Mamma mia, here I go again. My my, how can I resist you?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 (redigerad) Ber om ursäkt för att jag inte läste igenom denna tråden innan jag postade detta, men på Letssingit kan man söka på ord ifrån låtar om man vill. EDIT: Trots att jag är Hip-Hoppare lyssnar jag på annan musik, och nu letar jag efter en gammal David Bowe-låt. Den är citerad i början av filmen "Breakfast Club" och den går typ "And the children that you spit on as they try to change their ways..." eller något sådant. Kanske bara var ett citat, men om det var en låt, snälla hjälp. Gillar låtar med bra texter, och den har utan tvekan en bra text. Tack på förhand för svar Redigerad 31 januari, 2007 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Nån som vet vad låten som var med i en Norrlands-guld reklam för några år sen heter? Jag tror den handlade typ om nån tjej som hette mary lu, lr nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Söker efter en låt som bland annat var med i den första Jackass filmen. Den gick någonting i stil med "We want fun and you better belive it!". Någon som vet vad det är för låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Jag söker all sorts musik som varit med i Viva La Bam serien. Vilken låt som helst, bara säg namnet om ni vet någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Söker efter en låt som bland annat var med i den första Jackass filmen. Den gick någonting i stil med "We want fun and you better belive it!". Någon som vet vad det är för låt? Då jag sitter på hela Jackass-soundtracket (som förövrigt suger), så kan jag genom att kolla på titlarna konstatera att det är låten Andrew W.K - We want fun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 @Tackleberry: Det hjälper inte att skriva vad du tror någon sjunger, nynnar, whatever om det inte är ord. Detta gäller alla, om det inte är text så kommer det inte hjälpa med lite random skit som du nynnar i huvudet. Vi har ingen beat, och kan därför inte veta vilken låt det är. Jag visste med en gång vilken sång det var och sa det på MSN. ------------------------- Söker en raplåt, Den går såhär i början "It's payback, i dont play that". Har försökt med Google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Jag söker all sorts musik som varit med i Viva La Bam serien. Vilken låt som helst, bara säg namnet om ni vet någon. Daniel Lioneye - The King Of Rock N Roll Intromusiken iaf.. Sen så har han ju en skiva med lite blandat på.. "Viva La Bands" Lite HIM, Slayer, CKY m.m på den! EDIT::... Söker en låt som jag tror är med i en film på YouTube.. Går typ "Damn it feels good to be a.." sen vet jag inte om det är typ nigger, rapper, whiteboy.. Meh, hittade den själv! http://www.youtube.com/watch?v=rL9ihXiFAko "Damn it feels good to be a gangsta!" Redigerad 1 februari, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Jag visste med en gång vilken sång det var och sa det på MSN. ------------------------- Söker en raplåt, Den går såhär i början "It's payback, i dont play that". Har försökt med Google Ice Cube - Right Here Right Now antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Daniel Lioneye - The King Of Rock N Roll Intromusiken iaf.. Sen så har han ju en skiva med lite blandat på.. "Viva La Bands" Lite HIM, Slayer, CKY m.m på den! Den har jag, tänkte lite mera valfria låtar som nån Viva La Bam fantast märkt som är med i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Söker låten i Viasatreklamen om Viasat Nature som jag såg nyss. Tack . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Jag söker namnet på en komedifilm jag såg för flera år sedan. Filmen är i ungefär samma stil som Hot Shot-filmerna, jag har för mig att Charlie Sheens bror Emilio Estevés är med i filmen. Den enda scenen jag kan minnas är att den jag misstänker är Estevés och hans flickvän går är i hans husvagn på stranden, väl inne är det dock marmorgolv och pelare upp till taket och trappa och allt (väldigt överdrivet med andra ord). Sedan kommer det ett gäng från maffian och ska skjuta sönder hans husvagn, och man får se en scen där dom skjuter sönder en...men då kommer (minns ej vem) antingen Mel Gibson eller Bruce Willies upp ur spillrorna då det är en parodi på en av deras filmer. Då frågar han 'Vad tusan håller ni på med?!!', maffiakillarna frågar då 'Är inte det här (adress)?'...'Nej, det är längre ner på stranden'...'Ohh..förlåt'. Vill minnas att filmen var riktigt rolig och uppskattar svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Jane Austen's Mafia! kanske? Tänkte då det var mafia med i filmen, och det är en komedi. http://www.imdb.com/title/tt0120741/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts