Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Aouff, har du inte spelat VC tillräckligt? Det är ju en av de bästa låtarna där!

Indeed. Är för övrigt lite "The Sims-stil" på låten, den är egentligen inte så bra men biter sig fast på hjärnan. Tum-dum-di-dum, tum-dum-diiiii-du-um. Är säkert Will Wright som kom på låten från första början. :):)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja jag undrar vad den här låten heter. http://www.youtube.com/watch?v=gxPNyfsq1Wg

Uniting Nations - Out of Touch

'

@Tackleberry: Det hjälper inte att skriva vad du tror någon sjunger, nynnar, whatever om det inte är ord.

Detta gäller alla, om det inte är text så kommer det inte hjälpa med lite random skit som du nynnar i huvudet. Vi har ingen beat, och kan därför inte veta vilken låt det är.

lalalala, lalalalala. laaalaaa, lalalalalala.

Gissa vilken låt? Inte så lätt eller hur, eftersom du inte vet hur låten jag sjunger på går, så kan du därför inte säga vilken det var.

Om jag då byter ut det mot ord, så kan du sen köra samma beat på det jag nynnade och då förstår du hur du ska sjunga detta "lalalallandet".

"Mamma mia, here I go again. My my, how can I resist you?"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ber om ursäkt för att jag inte läste igenom denna tråden innan jag postade detta, men på Letssingit kan man söka på ord ifrån låtar om man vill.

EDIT: Trots att jag är Hip-Hoppare lyssnar jag på annan musik, och nu letar jag efter en gammal David Bowe-låt. Den är citerad i början av filmen "Breakfast Club" och den går typ "And the children that you spit on as they try to change their ways..." eller något sådant. Kanske bara var ett citat, men om det var en låt, snälla hjälp. Gillar låtar med bra texter, och den har utan tvekan en bra text. Tack på förhand för svar

Redigerad av Xersize
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker efter en låt som bland annat var med i den första Jackass filmen. Den gick någonting i stil med "We want fun and you better belive it!".

Någon som vet vad det är för låt?

Då jag sitter på hela Jackass-soundtracket (som förövrigt suger), så kan jag genom att kolla på titlarna konstatera att det är låten Andrew W.K - We want fun :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Tackleberry: Det hjälper inte att skriva vad du tror någon sjunger, nynnar, whatever om det inte är ord.

Detta gäller alla, om det inte är text så kommer det inte hjälpa med lite random skit som du nynnar i huvudet. Vi har ingen beat, och kan därför inte veta vilken låt det är.

Jag visste med en gång vilken sång det var och sa det på MSN. :wub:

-------------------------

Söker en raplåt, Den går såhär i början "It's payback, i dont play that". Har försökt med Google

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker all sorts musik som varit med i Viva La Bam serien. Vilken låt som helst, bara säg namnet om ni vet någon. :teehee:

Daniel Lioneye - The King Of Rock N Roll

Intromusiken iaf..

Sen så har han ju en skiva med lite blandat på.. "Viva La Bands"

Lite HIM, Slayer, CKY m.m på den! :)

EDIT::...

Söker en låt som jag tror är med i en film på YouTube..

Går typ "Damn it feels good to be a.." sen vet jag inte om det är typ nigger, rapper, whiteboy.. :wub:

Meh, hittade den själv!

http://www.youtube.com/watch?v=rL9ihXiFAko

"Damn it feels good to be a gangsta!"

Redigerad av DimpZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker namnet på en komedifilm jag såg för flera år sedan. Filmen är i ungefär samma stil som Hot Shot-filmerna, jag har för mig att Charlie Sheens bror Emilio Estevés är med i filmen. Den enda scenen jag kan minnas är att den jag misstänker är Estevés och hans flickvän går är i hans husvagn på stranden, väl inne är det dock marmorgolv och pelare upp till taket och trappa och allt (väldigt överdrivet med andra ord). Sedan kommer det ett gäng från maffian och ska skjuta sönder hans husvagn, och man får se en scen där dom skjuter sönder en...men då kommer (minns ej vem) antingen Mel Gibson eller Bruce Willies upp ur spillrorna då det är en parodi på en av deras filmer. Då frågar han 'Vad tusan håller ni på med?!!', maffiakillarna frågar då 'Är inte det här (adress)?'...'Nej, det är längre ner på stranden'...'Ohh..förlåt'.

Vill minnas att filmen var riktigt rolig och uppskattar svar :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...